[Video] Johan Palm Fan Blir Galen
hahaha bäst på slutet !! se hela ! (Inlägget ändrat av mellanöl 2009-01-09 10:57:20)
Kan ju inte vara på riktigt, vilken idiot
http://duckdown82.tumblr.com/
Han blev ju inte galen -.-
haha ne men hans fan? smart xD
Han/hon kanske blev förvirrad av din särskrivning... Men galen blev hon iaf
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Konsertbesökare
2008-11-29 14:09
Haha, vilket jävla riksmongo, orka bli så uppspelt för en 16-årig grabb som ser ut som en tjej.
Fick hon sig en orgasm ? Lyllos
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Idoldyrkan är fånigt. Jag hade hookat med henne efteråt för lite sweet groupiesex though om jag vore han.
Fan va pinsamt..
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Pinsam jävla brud alltså. fyyy faan
vafan, de där e hans syrras polare som han betalat för att bete sig som ett krockmongo, fake!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
asså .. what's the deal med den här snubben? han sjunger ju inte ens bra .. geezz... stackars föräldrar imo ... och hon lär ju ångra det om några år
Get Random!
KinG-PhiL Hon som i Johan Palm eller den heltokiga bruden?
Trodde typ inte sånhär hysteri fanns längre över artister...
Hon som i Johan Palm eller den heltokiga bruden? Hahaha xD
Hon måste ju ha tagit någon form av droger innan, hon verkar ju helt borta.
ser jävligt konstlat ut.. jag tror att dedär brudgängen pumpar varandra att försöka vara det största fanet. den som fuckar ur mest o grinar o har sig är den som gillar artisten mest och är därigenom bäst.
Hon kommer bli snygg när hon är 17 år, jag lovar.. Tycker han borde haffa henne, vad är hon nu? 13-14? hahaha vilken pundare hon e, vad sysslar hon med egentligen..
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
vilket jävla CP!
shupp shupp! pilliwillie!
Moderator
2008-11-30 16:55
Fuck. Jag vill också vara Johan Palm.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kärleks ruset rusar genom hennes kropp och *vips* så (SKRIK ARGH ÅHH) Den tjejen älskar starkt mdma... :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror helt på att det är fejtk..hon kan inte vara så jävla pinsam..lr jo det är hon iofs men ändå! FEJT! :D
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Jag håller med KaptenKrok.. fifan va jag skulle smiska!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
fattar inte att folk blir så jävla kära i kändisar, och ännu mindre b-kändisar eller som i riksmongot som sjunger, d-kändis. Patetiskt.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Håller med dig, Lepra. Och om man nu träffar någon man tycker om beter man sig väl inte på det viset? Man försöker ju snarare ta det cool så att man inte verkar dum i huvudet.
scrotum Precis. Det är ju nästan omöjligt att inte se ner på en sån person.
MEN VAFAN! Ni är bara avundsjuka! Johan Palm är hur cool som helst! Jag diggar honom, stenhårt! Så ni som bara snackar skit, ni kan börja bete er istället för att hänga på nåt internetforum och snacka skit om folk som gör sin grej! Idioter!!!!!11!!1!111!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!111111!!!!1!!!
Blunted in stockholm
Jag var sådär måttligt seriös också..
Blunted in stockholm
Haha, okej. Tack och lov. Ursäkta min stupiditet.
Fy fan, hon å hon är ju helt jävla efterblivna båda två.. Men vad kan man säga? brudar..
Henkish a.K.a ProNooB.
Intervju med bruden Helt jävla flippat! Till och med Johan säger "det är ju sjukt det här". Haha!
"Betyder mer än min familj" haha
SaXoR Herrejävlar! Stackars hennes familj. Jag kunde verkligen inte sluta skratta, men det verkar onekligen lite fejk ändå. Det roligaste är ändå när Johan blir putt och säger att han måste gå när journalisten börjar prata med "Anna-lisa" och inte honom.
Haha, hittade på youtube också:
Hahaha!
Vad fan är det frågan om. Är det där 4real så ska jag aldrig sluta skratta, Spårad tjej. - Hur ska du fira det här? - Bjuda alla jag känner på en stor fest! Hahaha
Mjaaau
Haha, ja det är underbart! Finns mer godbitar (intervjuer med juryn m.m.) på idol-siten, men dom får ni leta upp själv! ;D Det här var det sjukaste!
Hahahaha, MÅSTE vara fake vafan..
Henkish a.K.a ProNooB.
sinnes
SKU - SKU - SKULASON!
Hon måste ha fått en box i ansiktet med en spade....
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Ingen som kommer ihåg Darin på lugnet? Tjejen som flippade för att hon höll honom i handen i en halv sekund... Det går i cykler....
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Man ser ju för fan på hennes ögon att hon bara gör sig till, hon är ingen vidare skådis direkt
Haha det känns inte äkta nånstans under den intervjun. antningen är hon sjuk i huvudet, på riktigt, eller så är hon bara fjortis som vill synas i tv. känns inte direkt trovärdigt.
Om det inte är fake måste hon ju läggas in.. Jävla Luder!
shupp shupp! pilliwillie!
Moderator
2008-12-01 17:45
Men ett snyggt luder. Märk väl.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
snygg haha. För att vara vadå. 14 år?
I'd tap that om jag var yngre
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
rattare sagt mycket yngre
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Fyfan vad sjukt... Den där bruden går i min skola... Sofia Skola i Stockholm för att vara exakt. Sjuk i huvudet är hon sannerligen. Fifan vad jag ska mobbas
Blunted in stockholm
vet inte om det e sagt emn hon kolappsade ju när han åkte ut läste jag på aftonbladet haha fick snacka med psykolog i flera timmar
Haha åh nej! Har aldrig sett ngt likande i hela mitt liv... det här kommer ge mig ett gott skratt framöver och säkert många fler... Haha najs att han åkte ut dock :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.