I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] En av dom sorgliga video på youtube!

Övrigt - Webbsidor

2008-04-10 20:39

[Video] En av dom sorgliga video på youtube!

Tjena... hitta denna på youtube!

sorglig video... nästan som man vill gråta specielt på 00:55 när föraren kommer ut oc är helr förstörd!

2008-04-10 20:54
Sorglit som fan., Någon som vet hur det gick med killen som blev påkörd vid 0:55? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-10 21:08
Torgny. Det står om honom här. Han klarade sig.
Göteborg på låtsas.

2008-04-10 21:21
tycker den sorgligaste är den när ena föraren försöker få den andra brinnande bilen att tippa över rätt så att dom kan få bort föraren som sitter fast (som jag uppfattade det)
 i get more pussy then panty!

2008-04-10 21:43
confidence P24

mmm... han dog  :(
Namn :Roger Williamson

2008-04-10 22:40

Jag tycker Roger Williamsons död är bland den sorgligaste jag sett, och hur hans polare desperat försöker rädda honom men inte klarar av att lyfta den brinnande bilen, vilket man kan förstå. Man ser hans ångest och frustration så jävla hårt och hur han sen insett att det är försent och ger upp. RIKTIGT gripande..

^ Smart sagt.
Poet

2008-04-10 23:04
fattar fan ingenting vad som händer vid 0:55. man ser inte killen bli påkörd eller är jag blind? och högen som ligger framför bilen är en människa?
"life's a garden, dig it."

2008-04-11 12:12
Balhoo X62

det som hände var att mannen som vart påkörd var en mekaniker.... hans förare vinkade på honom för att försöka få igång motorn precis vid starten.... sen vart han påkörd tyvärr :(

2008-04-11 13:57
drygt att dö i Formel1 och inte äns få köra bilen. verklar lite orättvist.
Producent

2008-04-11 14:02
Jag är grymt osäker på om ni är seriösa...

2008-04-11 14:45
The_Donut P17

vad snackar du om?
Producent

2008-04-11 14:50
jag menar... visst hemsk att e när dom krashar och så. Men vafan, krävs det bara lite gey gitarrmusik för att ni ska börja böla eller? Så jävla farligt är det inte...

2008-04-11 14:51
hörruu.... det kallas medkänsla... du är en gris utan det! hajjar du ... sluta snacka !

2008-04-11 14:57

Tusen gånger sorgligare. Jag och polaren fällde några tårar var när vi såg den första gången. Helt sjukt. RIP alla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-04-11 15:07
Mer hemsk, obehagligt. Sorgligt är när ett barn dör eller slutet på en bra film, fan inte en brinnande formel-1 bil och pissig bakgrundsmusik.
Det är en fucking racingbana liksom, sånt händer. Inte direkt OMG han sitter fast i en brinnande bil när han kört i typ 300 km/h sekunderna innan.

2008-04-11 15:11
ajajajaj fan :( killen som blir delad på mitten men hålls kvar av ryggraden e otroligt äckligt...usch förväntade mig inte en såpass brutal sen i den sistnämnda videon...

fan

" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3

2008-04-11 15:13

Anledningen till att det känns sorligt (för min del) är för att jag är insatt i sporten. Dessa förare miste livet för att sporten inte var den som den är idag. Idag kan man ta en F1-bil och dra den i en däckvägg i 300 blås och kliva ut och det enda du förlorat är poäng i VM.
De behöve inte dö, men tack vare dem är sporten säkrare än någonsin och de förtjänar respekt.

En liten snorunge som dör gör inte det.

2008-04-11 15:13
så du visar mer medkänsla för en sorglig scen i slutet av en film snarare än en RIKTIG människa som bränns till döds?

wow

om du inte kan fatta att det är sorgligt att någon dör oavsett vad dom håller på med så e du fan kall som fan

...enligt mig
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
Producent

2008-04-11 15:17

Då kan jag förstå det lite bättre.

Användaren är inloggad B-I-G P21

Inte det jag menade. jag poängterade bara att videon knappast är sorglig, utan snarare hemsk eller obehaglig.
Att videon inte framkallar känslan av sorg som en film kan göra.

2008-04-11 16:25
goddamn andra videon var brutal. Ersätt musiken med soundtarcket från Benny Hill så har du ett program av "Whacked Out Sports"

2008-04-11 17:19
jag kommer fan aldrig sitta å böla framför utube
work some magic

2008-04-11 18:24

ja menar ja e liksom jävligt insatt i hiphop och ja grät ju blod när pimp c dog!

tråkigt med folk som dör, men de visste alla om risken.

norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello
Producent

2008-04-11 18:51
Krävs ju någon slags ironi eller "tänk om bara"-tanke för att någonting ska bli sorgligt. Iaf om man inte har någon relation med personen som kolar.

2008-04-11 22:36
Är på Donuts sida...
Sorlig? Ta en pissig, gnällig skitlåt och spela upp krascher i slow motion. Det är ungefär sån här nivå på sorliga b-rullar från Hollywood. Visst, det här är på riktigt... Men hur kan detta bli sorligt när man inte har nån som helst bakgrund om de omkomna eller deras närstående?
Sorliga bortgångar i filmer är ju de männsikor som man verkligen själv gillar och "lärt känna" genom filmen.
Det är svårt att känna empati  för några man inte vet någonting om... Jag sitter iaf inte i vanliga fall och gråter över alla miljoner barn som dör av svält, AIDS och malaria i Afrika.
Däremot när jag reste till Tanzania och upplevde mycket misär genom mina ögon så var det jävligt svårt att inte må dåligt.

2008-04-11 23:42
Ser man på en person att han är heeelt förtvivlad över att han kan ha dödat en person så kanske man kan sätta sig in i hur han känner och där av bli ledsen, sorgsen.

Kan ni uppriktigt säga att när ni ser på den kompis som försöker rädda sin kompis genom att välta tillbaks bilen (som brinner) men inte lyckas att ni inte känner er ledsna då, inte känner lite sorg?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-04-12 00:05
Jag ser död och tragedi. Men det ser ut som just död och tragedi som man matas dagligen via nyheter etc. Jag tycker självklart det är tragiskt och tråkigt att det slutar så för en rallyförare och förtvivlan hos de som ger allt för att hjälpa. Men för att känna genuin sorg för personer räcker det inte med att se några sekunders klipp av diverse formel 1-olyckor.

2008-04-12 00:39
Fan... inte meningen att klaga på att ni känner sorg för de inblandade i videon. Det är ju mer än bara cyniskt. Empati är en fin grej, så det är trist att jag inte känner nåt i det här fallet. Men jag tycker att det är en rätt smaklös kombination av låtvalet och klyschan att få det "vackrare" genom slow motion.

2008-04-12 03:06

There we go, 100x sorgligare.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2008-04-12 03:07
Whops, den första var inte den subbade versionen

Så! :D TIME TO BAW!
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2008-04-12 09:21
mYspersSon X0

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ vad är felet på dig då?

en Paint målning och en hund???

Jaaha och?   har du känslor som hundar eller?

2008-04-12 12:09
han kanske är väldigt insatt i paint och hundar, och därför blir han ledsen när han ser paintbilder och hundar som dött?
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2008-04-13 13:43
okej. jag storgrät när roger williams polare försöker rädda honom..och de andra där som försöker dra bort honom från den brinnande bilen...fyfan.

och the donut - kan inte fatta att du blir mer rörd av att se nån dö på låtsas (på film) än verkliga människor.
We call them winerbrods.

2008-04-13 13:44
*williamson
We call them winerbrods.
Producent

2008-04-13 14:28
"och the donut - kan inte fatta att du blir mer rörd av att se nån dö på låtsas (på film) än verkliga människor."

Men GRAAAHH!! läs tråden ffs...

2008-04-13 15:22
titanic är värst så tyst
Jalla idiot systemet stänger snart!

2008-04-13 15:26
the donut - men grah. jag har läst...men du skrev ändå att det är _sorgligare_.
We call them winerbrods.
Producent

2008-04-13 15:35
Nej. Jag skrev att videon inte är sorglig alls, för att det "Krävs ju någon slags ironi eller "tänk om bara"-tanke för att någonting ska bli sorgligt. Iaf om man inte har någon relation med personen som kolar."

Videon är mer obehaglig eller hemsk. Jag fattar ionte hur man kan sitta och böla till dom iaf. Finns ju så grymt mycket värre grejer med en sökning på google liksom...

2008-04-13 15:36
han kanske är väldigt insatt i film, och därför blir han ledsen när han ser folk på film som dör?
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2008-04-13 17:10

Till er som uttalar er så fruktansvärt märkligt i denna tråd.

Den dagen ni står i hans situation- eller att vara med om att ta beslutet att nu gör vi inte mer för den här människan. Att känna känslan att allt vi gör nu är förgäves.
Då kommer ni kunna känna samma sak- och förstå.
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>

2008-04-13 18:31
The_Donut
Dina föräldrar misslyckades kapitalt med och uppfostra dig.
Producent

2008-04-13 18:45
Användaren är inloggad Kaneida X0

Hahahah :D Nu får du fan ge dig... Har du någonting i huvudet alls eller?

"Jag skrev att videon inte är sorglig alls, för att det "Krävs ju någon slags ironi eller "tänk om bara"-tanke för att någonting ska bli sorgligt. Iaf om man inte har någon relation med personen som kolar."

Videon är mer obehaglig eller hemsk. "

HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGER SKA JAG BEHÖVA CITERA MIG SJÄLV FÖR ATT NI SKA FATTA? JEEEESUS FUCKING CHRIST!

2008-04-13 18:59
Hahaha fan va ball han som dog
Blood on my dick or shit on my knife

2008-04-13 19:12
The_Donut
Yes, håller med dig! Det måste vara IRONISKT eller TÄNK OM tanke när man ser någonting tragiskt som hänt på RIKTIGT då i detta fall att försöka rädda livet på sin POLARE som håller på och brinner ihjäl! Mannen du har knäckt mysteriet för livet! När din mamma/pappa dör och du är ledsen på begravningen så kommer jag dit och roflollar i ditt ansikte "haha!" för jag kan ju inte känna medlidande med dig om jag inte är ironisk eller har "tänk om" moment.. gtfo
Producent

2008-04-13 19:27
Dude, ta en dush, du har sand någonstans.

Jag har ALDRIG skrattat åt honom eller sagt att jag inte tycker videon är hemsk. Den ända fucking grejen jag försöker säga är att videon inte är sorglig den är HEMSK ELLER OBEHAGLIG GODDAMIT!!!

Du vill ju bara missuppfatta mig. Du äger dig själv så jävla hårt i ditt inlägg btw, ta och läs tråden igen. (*hint*ironidelen*hint*)

Orkar inte disskutera med er när ni uppenbarligen ignorerar allt jag säger.

2008-04-13 22:56
Du säger att den inte är sorglig, utan hemsk eller obehaglig. We get it ..
*snaark*
Producent

2008-04-13 23:44

2008-04-14 00:35
Pallar inte läsa igenom tråden men saken e, dom vet riskerna med att köra en bil i sånna farter, det e helt idiotisk att det ska vara en sport!

Jag får medkänsla för han som försöker rädda sin polare i bilen som brinner, inte mer, för dom som kör e rena idioter...
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2008-04-14 01:54
AiQue:
De som kör i dagens läge då? Är de också idioter?
För som jag sa, så säker som sporten är idag så är det "omöjligt" att dö. Robert Kubica krockade förra året i 300km/h, voltade  och gled in i däckväggen och allt han fick var ett blåmärke på benet.
Det är fan säkrare att köra F1-bil än vanlig bil.