I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] En polare C-walkar

Övrigt - Webbsidor

2008-04-02 09:53
Tycker det var sweet.
Vafan, skippa cooldans vs. töntdans-diskussionerna, så länge man mår bra av något så är väl det det som betyder något. Jag dansar i alla fall inte för att folk ska tycka jag är cool - oavsett om jag skulle göra det på gatorna i LA eller en källare i Borlänge.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-04-02 11:11
fan asso , vissa i den här tråden låter som gammla sydstatare som tycker att endel människor inte ska få bruka en etablerad ny dans som blivit ett världsligt fenomen, clownwalk är väll grymt vanligt..

Måste man vara estlänskt gatubarn för att dansa jumpstyle, ryssk tjack pundare för att rocka hardstyle? Fransk hipster för att vilja testa TecTonic?

Man börjar verkligen se hur bittra endel whoa medlemmar är, ser säkert sig själv som jätte öppensinnade men är i verkligenheten trångsynta som sjutton

Grym videon iaf.
Tråd dödadar!

2008-04-02 12:25
LoRia:
javisst. mår jag bra av att bära en hells angels väst eller slänga upp ms13 tecken borde jag göra det trots att jag inte är med i gängen eller ens har något med dem att relatera till? kommigen... svennigare blir det väl inte?

Jeppzo:
dina jämnförelser är sämst. motsvarigheten om man ska gå efter dina argument är väl att man isf borde vara tvungen att vara bo i slumm för att lyssna på hiphop. och det tror jag de flesta inte håller med om.

pinsamt fan..

2008-04-02 14:03
Det ett par av de senaste personerna som postade inte verkar fatta är ATT DET INTE ÄR EN DANS! Sen att Johan och Pelle i Borlänge tror att det är det får stå för dem.

2008-04-02 14:53
Okej GAIA säger att den inte är en dans då ÄR DET INTE EN DANS - Capish!?
^
tragiskt förfan.
^ Smart sagt.

2008-04-02 16:09

LundeNo21 

vart har jag skrivit "vittnegger"? vilka är "allt o alla"? jag har lysnat på hiphop hela mit liv, jag behöver inte crip walka, säga "neger" i ett internet forum och i verkligheten och jag behöver inte klä mig som solyah boy och skrika yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu som ett jävla mongo. ni är sjukt mobbade och pinsama. fortsätt crip walka, ha på er hells angels västar, tatuera in BGF på halsen, fortsätt säga "hater" och annat skit som om sverige vore usa, fortsätt glida omkring med brooklyn hoodies som om ni RePaR SkitEn och börja grinna som om ni kände rapparna jag HATAR.

iM OuT CuZ!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-02 17:01
GGGGGG-EAH
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....

2008-04-02 17:05
Niice!
..!.._{-,..,-}_..!..

2008-04-02 18:28
Statsminister

Jag har inte heller gjort nagra av de sakerna du namnde.

Jag clown-walkade. Stor skillnad fran crip-walk.

Clown Walking, as opposed to Crip Walking, is a form of dance that "evolved" from the Crip Walk. It is usually faster than Crip Walking (although not always the case). It takes the foundational moves of the Crip Walk, such as the shuffle and V's and expands them to become flashier and more entertaining. This form of dance has no gang relations and is meant to be done for fun, rather than gang rituals. It is basically freestyle footwork, but has had some moves taken from Crip walking. Some of these moves would include the basic V and shuffle, but they've evolved into Clown Walkingmoves through variations walkers make.

What truly separates Clown Walking from Crip Walking is that while Clowning, you don't flash gang signs and other gang-related gestures or spell anything to represent a gang with your feet. In the end, the Clown Walk is simply a dance that has been adopted into hip hop culture. Crowning is a variation of Clown Walking most do not recognize as an actual category of cwalking.

2008-04-02 20:32
jag skiter i hur man gör de och va de heter, jag säger " Crip-Walk ".

Over and out!
BOOYAH!
Poet

2008-04-03 10:46
Vad heter låten?
At the gates of Eternity...

2008-04-03 12:29
BC99 P24
Memphis Bleek - Roc Cafe
^ Smart sagt.
Poet

2008-04-03 13:39