[Video] En polare C-walkar
Vill bara se lite kritik till min polare som inte har cwalkat allt för länge, vad tycker whoa? Själv tycker jag han börjar bli riktigt grym med tanke på att han började för mindre än ett år sedan!Länk
^ Smart sagt.
Posta gärna egna videos också!
^ Smart sagt.
tyckte det var nice som fan
RekFoto
Han var rätt duktig. Synd bara att han inte var i takt med musiken.
sluta jiddra, börja trolla!
det var nice! hur lärde han sig?
Nick-K P16 Självlärd vad jag vet.
---------------------------
Har ni frågor eller lust att ge kommentarer till honom personligen så heter han även "Takz" här på whoa!
^ Smart sagt.
ok men jag syftar mer på om det finns olika videor osv. för han har ju knappast hittat på allt :D hehe
Personligen tycker jag det är wack (mods, är detta ett godkänt inlägg?), det är ingen dans..
Får jag fråga varför man vill göra fotsteg av ett amerikanskt streetgäng? Pinsamt faktiskt...
fett det vill jag lära mig haha.. tips?
jag har alltid rätt.
sköna moves men hans filmredigering måste bli bättre å inte så lååååång
tut!
Larde mig av att se andras filmer. Finns en bra tutorial som jag hittade efter nagan manad, c-walk tutorial av shihanus, finns pa youtube. For de som tror att detta inte ar nagan dans, tro det. Jag bryr mig inte om vad ni tycker :).
duggregn F14 Ska jobba pa det, vet att det inte var i takt med musiken denna gang, men underlaget var skit och jag var trott :).
Och GAIA, du kanske inte tycker att det ar en dans. Men enligt ordboken sa ar det en dans "to move one's feet or body, or both, rhythmically in a pattern of steps, esp. to the accompaniment of music."
GAIA P26 Jag är på din sida där med att det inte är en dans
sluta jiddra, börja trolla!
nice tycker jag.. duktigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men asså slutade man inte cripwalka för typ 5 år sen? eller har den levt vidare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha riverdance goes ghetto! har väll varit gulligt när man sett några 10åringar köra crip walk någon gång men att folk seriöst spenderar tid med det är lite väl. diggade inte videon.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
DONT WALK THE FUCKING WALK IF YOU CANT TALK THE TALK. Nuff said.
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
mellon F22 Den har levt vidare http://www.thecwalk.com/community/
numera kallas denna stil clown-walk.
lbc__ P4 Som sagt, jag bryr mig inte :).
du menar don't talk the talk if you can't walk the walk?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
DONT WALK THE FUCKING WALK IF YOU CANT TALK THE TALK. Nuff said. höhöhöhö :D
Still in the bridge
Producent
2008-03-31 16:00
"DONT WALK THE FUCKING WALK IF YOU CANT TALK THE TALK." Haha, bra där...
don't dance the dance snarare
Han var rätt duktig. Synd bara att han inte var i takt med musiken. - Jag såg utan ljud men spelade Lazee samtidigt.. och med den var han minsann i takt :) Snyggt.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Jo de är ju enhel del dansstilar som har "inspererat" sig av cripwalk Och jo de där kan man ju kalla clownwalk. tjohejs ^-^ kittypower
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
C-walk the way of life!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Takz..step on them haters btw?när kommer du till sverige ??
the road to true happiness is in side ju my friend..
Takz nice! Keep walkin head high! Lyssna inte på dessa haters som har komplex över sina betongfötter.
Dirtyfist, det som är mer pinsamt är väl snarare att man som gatugäng har en egen dans. hahaha, jag tänker mig bara saturday night fever i neger- eller hispanicversion. :) Annars, den här tråden är ett manifest för varför det inte finns något roligt på Whoa längre. Ingen vill lägga upp ngt och bjuda på sig själv, för allt man möter är illvilja och hårda ord. Jag tyckte att det såg bra ut iaf! :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Nigga quit Crip-Walking if ya ain't a gang banger... Som Big Snoop hade sagt.
SKU - SKU - SKULASON!
ja tycker de e fett.... de är fan svårare att lära sig än man tror. försökte lära mig för ett tag sen, men jag gav upp för jag var för stel i kroppen. men ja tycker du var duktig fan keep on training man! och ni andra måste ni ta allt så allvarligt? de är en dans som vilken annan. visst denna är gäng dans men vafan?! vem orkar ta allt så seriöst låt snubben va, han är grym på de han gör.
Sleep is the cousin of death
"haters" svenskar som crip walkar HAHAHAAHAHAH "haters" ahaha snackar folk verkligen så här i verkligenheten? är ni samma typer med gigantiska byxor, new era kepsar säger "neger" i internet forum och med era kompisar men bajsar på er och springer till polis när saker vel händer? jävla hippies.
ps. videon var dålig.
Statsminister: Ingen är lika thugged out som du. Respect!
Still in the bridge
Shit vad fånigt hiphop är i Sverige asså..
Bor inte ens i sverige, men forstsatt framsta som en idiot, snalla :).
*suck* onskar man kunde ta bort inlagg.
Säger USA gangstern GAIA
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Bra svar.. inte. Vad har jag med USA och gangsters att göra med hela uttalandet om att hiphopen är fånig i Sverige? Det är så typiskt svenssonhiphopen att ta saker och göra något annat av det. C-walk liksom, du ser inga stå och c-walka downtown i LA (om du inte är crip) men i Borlänge i en källare går det bra..
Kanske var lite halvdant men det är så typiskt tuffa whoakillar att säga i stil med "svensk hiphop är död", "svensk hiphop är fånig". Att jag valde just USA var väl för att det är där cwalk eller vad det heter kmr från. godnatt
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Öhh, nu är du bara efterbliven, du fattar väl att min poäng ÄR MOTSATSEN till vad du försöker göra dig lustig över? Nej, jag är medveten om vad hiphop och Sverige är och försöker inte leka allan och göra det till ngt extra bara för att vara yo, äkta, gangsta gangsta. De som står och cripwalkar i Svedala gör just DET.
WOW käns som den här tråden börjar spåra ut.
Statsminister P21 . bara där för du lyssnar på tecno och trycker i dej en karta prosak varje helg behöver du inte komma hit och kalla allt o alla för vittnegger allt handlar inte om thug life på whoa..I STEPT ON YOU HATER
Gaia, fenomenet existerar inom alla former och alla genrer av precis allting som finns. Hegel kallade det dialektik. En sak kolliderar med en annan och blir en ny, tredje sak. Det är skumt och fånigt i vissa fall, och i andra är de häftigt. Det här skumt och fånigt och häftigt samtidigt. :) C-walk + svennehiphop är väl ganska harmlöst ändå, tror inte att han dansar för att visa hur farlig han är.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Jag tycker GAIA är skämmigt trångsynt..
^ Smart sagt.
Ja, han får steppa hur mkt han vill, men JAG tycker det är fånigt eftersom han aldrig skulle våga göra ngt sånt i USA på nån gata med risk att nån attackerar honom. Det handlar inte om vad jag tycker utan om vad DE där borta anser om folk som slänger upp gang signs, kläder eller steps utan vidare, sånt blir folk skjutna för, det är liksom bara sanningen, inte min åsikt.
representera krimalitet, gangbanging och droger.... ja, jävligt ballt... så länge det sker i på pojkrummet? fan kommigen... hörde även talas om LA (landskrona) bloods? sök youtube. alltså fyfan vad sverige är muppigt....
ojojojojoj nu har det spårat ut totalt. visste inte att sverige va så fördom fulla, hade visst fel