[Video] Svenska polisen helt jävla galna
Får poliserna göra så dära? Dom har inge hjälm och det dära polis jagandet kunde leda till deras död
nä dom får inte jaga om man kör utan hjälm.. härligt slut jag vill se mer haha
jag har alltid rätt.
Haha, var polisens röster ett skämt eller lät de verkligen så?
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
det är typ inte lagligt, fast jag vet i piteå en polare som skjutsade sin flikkvän på en vespa utan hjälm. och då körde polisen ikapp dom å slängde ut dörren så dom flög i diket, livsfarligt ;/ fast polisen fikk då inget straff eller så.
((MAAD))
E ni kloka i huvet eller!?.. VAA FAAN E DE FRÅGAN OM!! HAHAHHHAHHAA
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
är det något nytt att poliser gör som dom själva vill?
Awaiting Beheadment and Mutilation
jag gillar päron
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konstigt att dom är sura när dom vägrar stanna trots att dom ligger med blåljus.
Jag har ingen forumsignatur.
jävligt dryga snorungar för övrigt
jag har alltid rätt.
Konstigt att man försökte dra snuten när man va 15 år och hade trimmad moppe??
MeckGyver
jaja men skulle vara kul om poliserna får göra så eller inte?
Är det inte meningen att man ska ha hjälm för säkerhetens skull? Smart av snuten att dra av dem i den farten då.
Skönt att polisen försöker lära skitungar en läxa.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
Klart man blir lack på snorungar med neweras på sned som kör trimmade EU-moppar...
413
klart dem gör vafan dem hade tur att snutarna inte prejja dem. vilket e standard för polisen verkar de som hjälm eller inte
one..!
haha kul.
Som sötast när jag ser dina brister.
ungarna hade kunnat skada sig själv och andra. nu skadades ingen. såg inte polisen göra så jävla mycket till fel. Så ni tror att bara jag kör utan hjälm så bryr sig inte snuten om mig eller?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
alltså, så det är rätt att tvinga en/flera ungdomar att krokka bara föra att dom har trimmat eller kör utan hjälm? och riskera deras liv alternativt framtid?
((MAAD))
Polisen får knuffa av dig i farten utan hjälm om dom så vill. Finns ingen lag som förbjuder polisen från att jaga svetteiga snorungar utan hjälm på trimmade gräskippare. Det ligger helt i polisens händer om han vill ta risken av att ungdommarna skadas och även om ungarna skulle bryta några ben så skulle inte polisen bli åtalade under några pungter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
davve_d P22 : men nu är det ju så att de som kör riskerar andras "liv alternativt framtid" också inte bara sina egna. sen så krockade dom väl inte?
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
mm, precis, för det finns ju såååå många dokumenterade fall då en moppe kört i hjäl någon i en bil? och sen stressa upp någon genom att jaga om och dom försöker ta sig undan minskar ju då verkligen inte till den risken att någon utomstående kommer skadas? .... jag vet inte men det låter bara bull att jaga teens på moppar och riskera folks liv för att få in 2k i bötespengar till staten...
((MAAD))
Det är sjukt hur lågt man värderar liv här på whoa ibland.
Vad fan vad det som hände ens? Krasha dom?
davve_d P22 : du är seriöst dum i huvet om du tror att enda sättet en moppe möjligtvis kan orsaka skada i trafiken är om den rammar en bil..
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Dom får vist jaga även om dom inte har hjälm...
No you!
Nästa generation Gost Rider
fick höra att en av dom poliserna fick böter. pga att killen som körde bröt handleden
Polisen gjorde ju helt rätt, vad snackar vissa här om? Skulle nog låta annorlunda om dom på moppen kört in i ett dagisgäng.
vilka sopor, när jag hade moppe körde jag iaf från snuten, tss vilka amatörer
work some magic
hahaha. varför körde dom inte av på en cykel väg eller nått? smart att köra på en stor väg så en jävla polis buss får rum . dock tycker jag det är dumt att jaga barn på moppe utan hjälm.
RekFoto
shiit det där kunde slutat illa fan
SKU - SKU - SKULASON!
Bra gjort av farbror Blå! Jag vill fan inte att mina skattepengar ska bekosta dessa osnutna illbattingars sjukhusräkning bara för att de kollat på för många avsnitt av "Jackass"!
At the gates of Eternity...
haha jo skatten höjs nog så du märker nått. och det är större riskt dom skulle krasha när snuten va efter dom.
RekFoto
Nej, de får inte jaga efter, då det bidrar till att den jagade höjer farten = Större olycksrisk.
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Har alla blivit polisälskande moderata urgamla gubbar på whoa eller vad är det frågan om...
dra snuten, åk aldrig fast! jag hatar vespa-asen, men om dom ska dra snuten, då är det chill.
Man kan inte dra en snut på en moppe.. Deras bilar kan lixom göra ca 300km/h även om dom ofta inte kör så, en moppe går ca 100, å dom flästa ligger bara runt 80 km/h Och joh dom får jaga även om dom står på moppen utan hjälm, det är bara ett tips att snuten inte "får" görat..
No you!
LittleJohnny : Ja för man måste älska polisen och dessutom vara moderat för att man anser att de gör sitt jobb?
At the gates of Eternity...
Sen är det ju så att det finns inget brott "trimmad moppe" utan det är ju lätt motorcykel utan körkort dom åker på.
Jag har ingen forumsignatur.
ProNoob X16 Deras bilar kan lixom göra ca 300km/h Tvivlar på att polisen kommer upp i 300, Motormässigt har polismyndigheten valt Volvos dieselmotor D5 med 185 hk. Nästa år kommer den nya etanoldrivna motorn på 200 hk som ett alternativ för polisen.
Längre fram under nästa år kommer även Volvos fyrhjulsdrivna XC70 i polisbilsutförande
RekFoto
"Längre fram under nästa år kommer även Volvos fyrhjulsdrivna XC70 i polisbilsutförande " Det har funnits sedan länge ju?
ja men det är en old artikel. men fotfarande går deras bilar inte i 300
RekFoto
en moppe går ca 100, å dom flästa ligger bara runt 80 km/h njaah..tror du fått det där om bakfoten :)
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
REB P19 Ska vi slå vad om att deras v70 kommer upp i nästan 300?
fyratreett_ P1 Hur många går lagliga?
Å dom som gör har inte här att göra.
No you!
Pronoob. absolut en diselmotor på 185 hästar går aldrig upp i 300 :) så visst.
RekFoto
så nu är det upp till dig att bevisa det eftersom vi skulle slå vad.
RekFoto
Tur att ungjävlarna inte körde ihjäl nån.
helt rätt av polisen..
Högt liv
Det är väl ungarna på moppen som är HLET JÄVLA GALNA. Se bara hur fan dem kör. Amirite
http://www.last.fm/user/Ayanamii/