Sleep is the cousin of death
HAHA, vilket jävla skämt!
http://myspace.com/BoodaBlezzin
"och finns i labratorium för att forska artens ursprung" och ändå finns inga konkreta förklaringar på var den kommer ifrån utan man klassar den som utomjordisk? jag fattar inte nånting... låter som ännu en wikipedia-myt.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
teambanan P17 asså dom kollar celler, "dna" och liknande för att kunna jämföra med ett annat djur alltså hitta närmsta släkting, men grejjen är att chupacabra är en art som finns
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför finns det inga vettiga bilder på hela internet? bara en som ser ut som ett argt spöke..
Not a follower, so Twitter has never been an option.
m3ster P19 : som nagon sa:
nar far man se din UFO-film?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
teambanan P17 för dom kanske ser ut som arga spöken ? xD det finns vettiga bilder men jag vet inte vart dom finns :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
m3ster P19 : som någon sa:
när får man se din UFO-film?
whoa borde fixxa så man kan lägga upp videosar på sin egna whoa presentation.
m3ster P19 men länka till den ;) lägg uppden på speedyshare eller u-tube lr liknande :D
show us the tape! show us the tape! show us the tape!
Massive_ - Har du någon länk till en (trovärdig) artikel om chupacabran, gärna en referens till det laboratorium där de "kollar celler, 'dna' och liknande " :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
ser ut som en kängeru juh?!
alltså den där historien på wikipedia om Chupacabra påminner mig om ett avsnitt jag såg av Arkiv X. Har för mig att det var exakt samma handling typ. Haha.
Mabande P31 här kan du få all information av chupacabran (alla sorter) >
HÄR < >Och här< Info om chupacabran som finns me på huvudvideon längst upp:
Name : El Chupacabra Nickname : Chupa Alias : El Vampiro de Moca Height : 4.5 to 5.5 feet Weight : unknown Eyes : very large, often red Build : quasi-simian-kangaroo-reptile Likes : goats, chickens, cows, horses, dogs, cats, ducksDislikes : bright, shining lights Favorite hangouts : Guanica, Puerto Rico; Canovanas, Puerto Rico; Klamath Falls, Oregon; Miami, Florida; Calama, Chile; Juarez, Mexico; Sonora, Mexico
Ah, förlåt, jag inser nu att jag inte borde skrivit "trovärdig" inom parentes. Men visst:
Efter att ha kollat igenom dne icke trovärdiga geocitieslänken efter forskning så hittade jag UNAN-Leon (som är ett universitet i nicaragua). En sitesearch hos dem gav ingenting om chupacabra, så då gjorde jag en sökning på "UNAN-Leon + chupacabra" och fick fram detta:
"'The anatomic detail sheds no anomalous infomation. We see a complete bone structure, a well-formed spinal column resembling that of a canine, and from what we have ascertained, it isn't a hematophagous or blood sucking animal, ' reported Dr. Pedrarias Davila, a biologist and member of the forensic team." / från
ytterligare en suspekt källa .
D.v.s. inte ens den påstådda universitetsundersäkningen sa att det var en chupacabra, utan motsa det ganska effektivt genom att säga att djuret de kollade
inte var en blodsugare.
På länk två har du langat iväg oss till (ytterligare) en allmän konspirationsweb där det refereras till en viss "Dr.
Tsian Kanchen ". En doktor som dock inte går att hitta via en sökning i denaturvetenskapliga databaserna. Han har alltså inte publicerat någon artikel (något som man måste göra för att få forskningsanslag). Frågan är om han ens finns.
Har du inte
någonting trovärdigt att länka till?
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
haha komiskt när den store Mabande totalt krossar tanken på att enchpacabra finns och ännu mindre att den finns med på videon, och sedan kommer en n00b och skriver att det är en chupacabra =D men jag tror att det bara var vilket djur som helst.. eller fake
Get Random!
Mabande P31 jag kan inte tyvärr inte länka till ngt mer, men min fråga till dej är vad är det du inte tror på? e de chupacabrans existens? lr ngt annat?
Jag tror Mabande börjar bli lite för gammal för dessa forumen.. Cool sak definitivt! Men om den finns är en annan grejj..
när folk vetenskapligt börjar analysera trådarnas innehåll är whoas domedag nära!
Massive_ - Det jag inte tror på är att du tvärsäkert kan säga att cupacabran finns när det är långt från bevisat att den existerar. Framför allt så tror jag inte på att du kan hänvisa till sidor författade av folk som sitter med foliehattar och diktar ihop konspirationer om att "staten" håller ett mindre rovdjur hemligt av någon (oredovisad) anledning. Ett kryptozoologiskt djur är just ett krypto zoologiskt djur (som nessie eller vårt alldeles egna storsjöodjur) fram till att det bevisats vara ett existerande djur (som gorillan). päronpung / StinkRock1 - Det kan nog vara den långsammaste domedagen ever eftersom jag gjort det sen start, men kalla mig gärna Mr. Domedag om du vill :) 10-4, over...
Mabande AKA Dr.Doom AKA Chupacabrans Nemesis.. :D
bilderna man får fram när man söker på chupacabra är vädligt skiftande. vissa ser ut som photoshoppade apor, andra som helt vanliga präriehundar, vissa ser ut som de är gjorda av plast och gummi... Enligt vad jag fått fram är chupacabran en gammal "folkmyt" i sydamerikanska länder. Som mabande sa, likt vårt storsjöodjur, bigfoot, snömannen, nessie etc....
Tror du mej inte? Fråga min mamma!