Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vettefan, jag vill att det ska vara äkta men kan inte tro på det :(
hade vatt kul om det vore äkte men de måste va fake se så som den ser ut, det ser exakt ut som vi människor trott sen vi kom på idén om att det finns levande varelser där uppe. och om det skulle finnas det så tror ja knappast att de skulle se ut så!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
hehe! tror ju självklart det är fake men det var ju snyggt gjort..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
någon som kan översätta? varför går dom direkt in till höger o filmar o lyser rakt på den precis som om att dom vet att där finns något för att sedan bli rädda och springa därifrån? men vet ju inte vad man ska tro, men jag kan inte tro på det.
haha antingen en utomjording eller riktigt snyggt gjort !
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Hehe Chupacabra.. CGI rakt igenom. Fejkat värre. Varför? Jo jag ger följande scenario: jag är en utomjording och reser igenom flera galaxer och stjärnsystem för att till slut hamna på jorden, vad gör jag: a) chillar i mitt rymdskepp oupptäckt och samlar in data om planeten och strålar upp snygga tjejer b) kommer till jordytan och blir kändis c) om jag nu ska vara hemlig, så skaffar mig riktigt feting penthouse d) är i sydamerika i övergivet pundarhus och blir fångad på kamera efter att ha lyckats undvika rymdteleskoper, radarsystem och gud vet vad. Visst, man vet ju inte riktigt hur jag är funtad efter alla färdade ljusår, men alternativ d är ju rätt suspekt ..
tycker ni seriöst att det är snyggt gjort?
Visst finns/har det funnits utomjordingar på Jorden, men denna såg bra fejkad ut.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Fake, varför annars göra den klassiska ailen figuren ?
haha han säljaren är fan dum i huvudet
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
haha klart att det är fake.
Hangaround
2008-03-17 01:50
fett söt.... men det är synd att man kan fekka så jävla lätt med dagens teknik asså... ännu värre att folk gör sånt ... men fejk är den. annars tar man kontakt me den och inte springer för livet när man ser en sån liten söt sak. sen finns det tusen anledningar till varför den e fejk,,, en deld nämnda här i tråden.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
söt ? hade jag sett den där jävlen hade jag nog också snörat på löparskorna
SKU - SKU - SKULASON!
Den ser fake ut och ofta den är ensam. Om man ska göra en alien-film, varför ta den klassiska looken?
de säger att "greys" är de mest agresivaste av de alla, någon som kan förklara varför?
Detta är inge "Alien" från en annan planet. Detta är en Varelse som or här på Jorden som vilket djur som helst. Finns 3 olika Former utav detta Chupacabra. Denna som visas här , sen en hundliknande , sen en ödleliknande. Så detta e inte fake utan bara ett "djur" helt enkelt.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Det står på Wikipedia att Chupacabra är utomjordiskt men saknar bevis.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Det klassas som utomjordiskt iallafall.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Hur stor är chansen att han tittar in i kameran? å inte på dom som springer..? Å vad är detta "Chupacabra" för ngt?
No you!
jag säger fake. och jag har inte ens sett det...
+'et!
Har nån förklarat varför de använde en stativkamera? (ja, förutom att CGI:n skulle bli lättare att klippa in)JohnJohansson112 - Jag gillar att du "förklarar" varför det inte är en obevisad existens med hjälp av en annan obevisad existens :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Skull vilja se klippet från den andra kameran:P visst är det en kamera killen längst bak håller i?
Julmust
som
kabbelito X0 säger.. om de skulle finnas varför fan skulle dom se ut som vi mänsikor fantiserar?
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
filmen är en video med massa fiskar från havets botten och är riktiga, det finns en fisk som ser yt som en "alien" fast det är en haj rocka som de inte finns många kvar av
massive_ sheeeett va jag hoppa till när skrikljudet i slutet kom!!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Chupacabra (spanska "Getsugare", eftersom att dess första offer var en get) är ett kryptozoologisk varelse som sägs härja i Puerto Rico, men även i delar av Mexiko och USA, genom att döda boskapsdjuren och dricka deras blod.
upp! vill inte att traden dor, det har ar roande/intressant. har
m3ster P19 en ufo-film?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
det värsta är ju kommentarerna på youtube där folk påstår sig "veta" att detta är på riktigt, utan att förklara vidare på något sätt.
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag har en bra förklaring:chupacabra är den arten som blivit fångad på bild, chupacabra klassas som utomjording (det kan jag inte förklara) och de finns 3 srter av dom, en ödle liknande en hund liknande och den på bilden är en annan(vet ej va den heter). jag har alldrig sett den ödleliknande men jag har en bild på den hundliknande
>HÄR<. Dom hundliknande har mindre ögon större tänder mer massiva och mer aggressiva, den som ser ut som en alien är mindre och mindre farlig (mer rädd) och har större ögon och går på 2 ben. det är en förklaring
varför kan de inte se ut som vi människor fantiserat om att de ska se ut? .. någon kanske sett en på riktigt och sedan sagt det så har de gått runt? .. och att den tittar in i kameran kanske inte är så konstigt , den ser en annorlunda sak och tittar dit liksom? , fast känns lite väl "Signs" xD
Get Random!
tja den var iaf bättre än den andra filmen med "gnomen" som gick sidleds.....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
massive jo jag läste på wikipedia .. är lite mer klar med vad det handlar om nu . men just kommentarerna om att videon inte är fake, att dom "vet" att den är riktig, det är det jag stör mig på bara. eftersom dom inte kan det så länge dom inte var med när det filmades eller hur
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Läskigt!! .. att det finns människor som köper det.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Massive_ - Med risk att citera mig själv: Jag gillar att du "förklarar" varför det inte är en obevisad existens (liten grå) med hjälp av en annan obevisad existens (chupacabra) :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
skärp er.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Dem har ju dödat vissa missbildade/muterade vildhundar i södra USA som saknat skinn, haft skumma ögon och... ja bara ser allmänt freaky ut. Så en logisk förklaring till den här "chupacabran" finns det, definitivt. Angående alien-video... get the fuck out of here! :)
At the gates of Eternity...
Mabande P31 chupacabran är en art som det inte finns mycket av, men arten finns: fångad på bild, på video, och finns i labratorium för att forska artens ursprung
jupp jag har filmat ett ufo