I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] världens elakste föräldrar

Övrigt - Webbsidor

2008-03-08 19:04
Kan jue vart så att ungen förkäna det..
No you!

2008-03-09 01:41
asså beter man sig som "oohh lilla pluttinutten det är så synd om dig" så kommer ungen sluta som en deprimerad person i framtiden och tycka att alla små bekymmer är största katastroferna..
humor kan hjälpa en att bli stark och inte ta saker på alllllllt för stort allvar,. eller rättare sagt man kan ta saker på allvar men man kan också gå vidare och leva med dom lite lättare..
och med det här menar jag inte att jag helt och hållet tycker att det dom gjorde var okej. som jag sa förut så tycker jag dom drog ut på det för länge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-03-09 01:54
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag brukar inte vara så iskall men fan va jag garvade,fast tkr lite synd om han :D AHAHAHAHAHA
fosho

2008-03-09 17:20
daviden P26  hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.