I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] världens elakste föräldrar

Övrigt - Webbsidor

2008-02-29 14:26

[Video] världens elakste föräldrar

LÄNK

2008-02-29 14:28
Jävla idioter!!!!!!

2008-02-29 14:36
faktiskt, idioter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-29 14:40
haha, elakt =)
((MAAD))

2008-02-29 14:42
Och om ni nötter sedan läser kommentarerna nedanför så får ni kanske en bättre bild av det hela :)

"Once again, break get the story wrong.... :  basically, a couple of days before, the kid had been snooping around the house trying to find his xbox. so, the perants found out and bought an xbox anyway. then they took the console and things out filled the box with clothes and after this vid THEN gave him the xbox.....it was a good prank, and they're not evil, just break make it look like they're evil.."His parents borrowed a neighbors old xBox 360 box"...is wrong."
Subject: 
Comment: 

There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.

2008-02-29 16:05
fan vad moget av föräldrarna, killen är väll inte mer änn 8 bast? Så garvar farsan ihjäl sig medans ungen är skit ledsen. Lågt fan.

2008-02-29 16:24
var ju en jävla tur att han fick sitt xbox tillslut.
SKU - SKU - SKULASON!

2008-02-29 16:55
hahaha, fan va sjukt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-29 21:53
Jävla idioter. Spelar ingen roll om han fick sitt xbox sen, helt onödigt.
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"

2008-02-29 22:28
hahaha det dä'r var nog det bästa jag någonsin sett, helt sjukt ju! hahahahahaha
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Sångare

2008-02-29 22:39
Haha Puh! Vilken lättnad att han fick ett iaf, för jag höll nästan på att börja gråta när jag såg lillkillen helt förstummad och besviken.

Toastare

2008-02-29 22:41
Man förstår ju när man ser det att de bara lurar honom....det är ju en föräldra-klassiker att lägga fel saker i "rätt låda"

bra att se hur ha-galna ens barn är... de små materialisterna ;)
Jag skyller allt på Emma!
Sångare

2008-02-29 22:43
Fast jag gick verkligen på att de bara var taskiga skitföräldrar först! haha!

2008-03-01 00:11
Dom är taskiga, han trode ju att han skulle få en Xbox liksom! HALLÅ? Bara jag som förstår hans reaktion? EN XBOX 360! WOOHO!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Sångare

2008-03-01 00:32
mattheew: läs längre upp i tråden, han fick en xbox.

2008-03-01 13:29
hahahaha
Sövermanland

2008-03-01 13:37
haha så gjorde min familj också ibland mot mig...fett taskigt, men jag körde samma knep tillbaka...
Det jag mest var nöjd över var en tom toarulle fasttejpad i botten av en kartong från en jävligt stor o fin tv (på den tiden) till min brorsa...
Det roliga var också att alla hade tv på sina rum förutom han haha!

2008-03-01 14:41
Jag vill ha videobevis på när han får sin xbox

2008-03-01 15:02
Asså, visst kan man skoja men att skratta så som dom gör är inte bra för barnen, det kan bli traumatiskt för dom att bli svikna så direkt när dom öppnar.

Det spelar ingen roll om han får det sen efter då han redan fått den känslan och den kommer självklart sitta kvar en tid, inget elakt men jävligt dumt gort.. shit jag fick ont i magen =/
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Toastare

2008-03-01 15:29
testie, men ring honom då...
Toastare

2008-03-01 15:31
Fatceasar, är du ironisk eller... traumatiskt? Vad fan är det för klena ha-galna ungar som traumatiseras efter nått sånt där. Att de inte fått vad de önskat sig?

Då kanske det är dags för ungens skull och hälsa att sluta med julklappar.

2008-03-01 15:35
Mangolia, jag var ironisk
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-03-01 15:39
BountyBoo F28

Ge mig hans nummer då eller sluta vara dryg. Sen är det en djävla skillnad på att inte få det man önskar sig och att få en tom pappkartong till det man har önskat sig. Du såg själv hur knäckt han blev.

2008-03-01 16:03
BountyBoo F28

tur att man aldrig hade dig som mamma :(
"I lay chicks like mother goose"

2008-03-01 16:34
Riktigt dumt gjort av föräldrarna, ett skämt är väl aldrig roligt om det går så långt att människan nästan börjar gråta! Och att alla börjar gå efter en stunds skrattande är ju ännu sjukare.. Hoppas verkligen han fick Xboxen till slut!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
Toastare

2008-03-01 16:39
testie, men det är ju ett skämt. Klart ungen blir ledsen.. alla ungar är ha-galna och blir ledsna. Sen kan jag hålla med om att de drev lite för länge.. koppla av han fick sin jävla xbox.

MC_Kiprono, eller att du är född i en fattig familj som inte har råd med t.ex tv-spel?

bu-hu

2008-03-01 17:04
Fick fram fel ord, Men inte bra iaf.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-03-01 18:21
BountyBoo F28

va, nu hänger jag inte med? haha. f.ö var det mer menat som ett skämt.. borde väl gjort en ":P" smiley istället eller nåt..

2008-03-01 18:24
hade aldrig villa förlåta dom för det där.. jag bryr mig inte om jag skulle få xboxet sen

2008-03-01 18:31
Jaha okej nu haja jag. Nej alltså, det är skillnad att växa upp i en fattig familj och att växa upp i en fattig familj där ens föräldrar fyller en med falska förhoppningar och gör en besviken bara för att kunna få sig ett gott skratt och håna en. Och vadå ha-galna? det är ju för fan bara barn.
Jag hoppas ungen fick sitt xbox sen :) Annars var ju det där helt onödigt av föräldrarna.

2008-03-01 18:57
Haha, snacka om att bli besviken! :D

2008-03-01 21:54
man såg blicken på ungen att han fantiserade om o mörda sina föräldrar haha , ba "era jävlar..."

2008-03-02 02:12
hahahaha.
Berra upp i era hörlurar!

2008-03-02 16:23
De som upprör sig över det här borde hålla sig från MTV och amerika-kapitalist-tv:n ett tag...

2008-03-02 16:55
om han fick sin xbox till slut så var det ett gott skämt ! annars var det sjukt taskigt !

haha förra julen lura jag min syrra, jag gömde min riktiga present och gav henne ett foto av mig inramat som present så att hon kunde se mig varje morgon när hon vakna :)
Toastare

2008-03-02 17:24
MC_Kiprono, jag skämtade med.. vi får helt enkelt börja använda smilysar.

2008-03-02 17:38
BountyBoo F28

haha, dumma internet :\

2008-03-02 18:41
min mamma slår alltid in presenter i konstiga lådor.  lika kul varje gång
Toastare

2008-03-02 19:19
min mamma gav mig en skål och ett fat. Båda två låg i kartonger som det stod "2 pcs" på.. men det var bara en i lådan? Det gjorde mig jättekonfunderad och nu tror jag att hon har en hemlig dotter som hon delar upp mina presenter med.

MC_Kiprono precis ;) :P

2008-03-02 23:37
Fatcaesar:
Asså, visst kan man skoja men att skratta så som dom gör är inte bra för barnen, det kan bli traumatiskt för dom att bli svikna så direkt när dom öppnar.

Det spelar ingen roll om han får det sen efter då han redan fått den känslan och den kommer självklart sitta kvar en tid, inget elakt men jävligt dumt gort.. shit jag fick ont i magen =/

Förstår vart du vill komma, att bli sviken redan från att vara barn sätter sig djupt inne och länge. Hårt sviken av ens egen familj, utstött utskrattad. Man kan få men i de forsatta livet pga av sådana små händelser, traumatiskt kanske är lite att ta i, men just sånna händelser när man blir sviken som barn, killen visste inte hur han skulle reagera och kan hända att han kommer ha svårt för att lita på vuxna. Allt detta behöver givitvis inte hända just honom, men att det tar sykiskt på barn. Menar det här är ingen billeksak eller docka, de ju sprillans ny Xbox 360 till en unge på 8 bast som han troligtivis velat haft länge varför föräldrarna övervägde att skaffa en sådan till honom.

Hade inte pojken inte fått xboxen hade ju han varit nedstämd i typ flera dar eller veckor, kolla på reaktionen, helt stum.
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2008-03-03 02:23

Jag får nog lätta upp lite med en riktigt tacksam unge. :)

2008-03-03 02:28
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2008-03-07 15:49
Asså gud vad är det med folk...det handlar om en Xbox..
Twang System fi de werl

2008-03-07 15:57
Dj_Paco P18
kolla på videon så inser du snabbt att det inte handlar om en xbox. det handlar om en jävligt gullig unge som blir lurad på ett jävligt hemskt sätt.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2008-03-07 16:04
Daviden

hahaha
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke

2008-03-07 16:08
haha asså d finns faktiskt värre saker man kan göra med sina barn.

d finns folk som låser in sina barn i källaren o låter dom vara sexslavar som får leva på sin egna avföring o vatten. o ni jiddrar över en xbox. pleeezeee....

2008-03-07 16:41
äh vad jag har hört så fick ju ungen sitt xbox efteråt?

ni som tjaffsar om att ungen skulle få men för livet av ett sånt litet skämt kan ju inte va seriösa? det är en rolig grejj dom kommer skratta länge åt i framtiden, det finns bra mycket värre saker att utsätta sina ungar för.. det där är ju fan en klassiker, har ni inte haft nån humor i eran familj?

2008-03-07 16:43
fast dom drog ut på det lite länge dock

2008-03-07 17:24
beeotch F21 Är du dum i huvudet? Vad är det som är roligt med detta? Jag finner seriöst inte det roliga i att se ett barn så besviket.

2008-03-07 18:46
ja så blir barnet hundra gånger gladare när man tar fram xboxet

2008-03-08 18:55
jag gav flera i min familj och även min flickvän ett extra paket denna julen och i de paketet fanns det inget i bara en lapp som ja skrivit det är tanken som räknas på :D de blev lite smått sura men fattade endå skämtet!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito