Lite fullt kanske :)
^ Smart sagt.
Jobbigt att sitta i mitten av alla parasol....
...och det är det som är så fint med whoa!
bara jag eller badar dom flesta med kläder där?
Motherfuckers make me miss Hammer, for real..
Först å främst ska jag vara lite hatiskt nu men seriöst kinseser och japaner kommer bli världens undergång med tanke på att det folkslaget är totalt efterblivet bortestt dom är jävligt duktiga på sitta 500st i en industribyggnad och göra samma skit om och om igen utan att klaga..Enda vettiga me dom
haha jävlar vad tajt allt va
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
äckligt mycket folk! klarat inte av sånt när man är på playan. varför inte ta mopeden till bergen och bada? iofs säkert fullt på sånna ställen också
jag kommer aldrig förstå mig på detta folkslaget
work some magic
vadå aldrig förstå sig på folkslaget? detta är antagligen första gången du sett bilder därifrån.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
nå jåå Dehär visar gott och väl hur kinser och japanser beter sig..
Jag var i Thailand förrförra sommaren, varit där 7 gånger i mitt liv och sett MILJONER japanserer å hela kittet där ett antal gånger...
Vi kan börja med några exempel..
Havet Jag och farsan har hyrt en egen båt och varit uppe skittidigt för komma upp till en "paradis" ö innan alla turist..är där några timmar och runt 9-10 på morgonen kommre första turistturerna..båtar fulla med 200 japanaser huvudsakligen..
Vad har dehär människorna på sig i solsken, 30 gradigt vatten och blå himel? Jo, Kläder som täcker hela kroppen! långarmade tröjor, solhatt och en halv tub solkräm i ansiktet...Sen hoppar människrna i plurret gallskrikande som 13 åriga fjortisar som åker balder för första gången.
Vad gör en Japanes/Kines i en storstad som Bangkok? Jo hänger i något av deras jävla stora köpcentrum..elctronikvåningen på ett ställe där var nog lika stor som hela nordstan i Göteborg..Vad var det för folk där? Jo uteslutande Japanser och kineser som var helt galna, samtidigt som dom springer omkring med 10kgs kameror som man kan fota en stjärna så hightech dom är...
Jag kan inte säga att jag har friska åsikter om de folkslaget då de bilderna han postar stämmer VÄLDIGT bra in på verkligheten hur de "beter sig"
(reservererar mig för stavfel då jag är på gränsen till medvetslös)
mcdonalds... :S
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Blää, jag hatar stränder, vatten och mycket folk. Varför så där för? "oj titta vad mycket folk det är, vi sättter oss i mitten!" "vilken bra idé, även fast vi inte kommer kunna röra oss varken i vattnet eller på stranden så var det fan en bra idé" Idits.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PrismaS F21 Är nog dags med en ny hiroshima eller vad säger du?
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
PrismaS F21 synd bara att detta är är varken kina, japan eller thailand.
och japaner med 10 kilos kameror? snälla!
jag var i sydkorea förra hösten....lite väl kallt för att hänga på en beach, men jag tycker dom är coola....snälla som få...lite knäppa men sköna....otroligt ödmjuka...äter skitskumma saker förutom kimchi (stavning)....inget land jag drömmer om att besöka tusen ggr, men överlag tycker jag koreanerna är sköna...
tut!
tjockt med folk
SKU - SKU - SKULASON!
prismas hatar alltså asiater för att dom är intresserade av elektronikprylar och skyddar sig mot solen...
Producent
2008-02-05 18:15
PrismaS F21 Woooooooooooow...
Jag tror du skulle hitta ungefär samma resonemang på valfritt skånepartimöte.
Producent
2008-02-05 18:17
"(reservererar mig för stavfel då jag är på gränsen till medvetslös)" Reserverar dig även för dumma rasistiska uttalanden och retarderat språk också antar jag...
fan va man skulle känna sig en i mängden om man va asiat..
work some magic
Fy fan, tänk o ta en kallsup i de där pissehålet!
Jävla förbandade förband
stället är ju livsfarligt. tänk så många små asiater som blir nertrampade i vattnet där varje dag
Tur då att alla folkslag är olika. Annars skulle ju såna som PrismaS inte ha något att klanka ner på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför peka ut alla kineser/japaner som PrismaS gör.. Alla mäniskor är lika jävliga, efterblivna och lika mycket idioter. Utom jag då, för jag fattar inte bättre än att veta att jag är likadan. Japan för mig är nog världens mest instressanta land. Deras historia och kultur är väldigt intressant och nog antagligen ett av världens minst efterblivna folk :)
sydkorea, när du vill vara för dig själv för en stund
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Vad har dehär människorna på sig i solsken, 30 gradigt vatten och blå himel? Jo, Kläder som täcker hela kroppen! långarmade tröjor, solhatt och en halv tub solkräm i ansiktet...Sen hoppar människrna i plurret gallskrikande som 13 åriga fjortisar som åker balder för första gången. Word på det! När jag var i thailand skulle jag ut med båt för att snorkla. På båten var jag, båtchaffisen och 4 japaner. Japanerna snorkla med kläderna på. 2 st tog inte av solhatten ens.
frankieLamps P0 nertrampade? inte mer folk där än på en hulsfredsfestival, men på hultsfredsfestivalen blir vi iaf av med ett par hippies.
i get more pussy then panty!
Bikarbonat P21 :
"Japan för mig är nog världens mest instressanta land. Deras historia och kultur är väldigt intressant och nog antagligen ett av världens minst efterblivna folk :)" Så sant som det är skrivet.
En av anledningarna japaner beter sig som dom gör är deras passion till arbetet. I Japan är det inte som i sverige, att man tar ett jobb här ett jobb där. Utan det jobbet man väljer går man in 100% för och det är något man oftast jobbar med från man börjar tills man går i pension. Pga av deras hängivenhet är därför inte semester så vanligt, så när dom åker på semester brukar dom vara borta längre tid. På den tiden försöker dom få ut så mycket av allt som det bara går, och fota så mycket som möjligt (därav alla japaner med kamera) och besöka så många ställen som möjligt. Sen vad dom gör när dom e storstäder? Det är väl ungefär vad alla gör, kollar in saker som intresserar dom
Jag fattar inte varför glädje ska vara något negativt, eller verkar framställas som det och jag syftar på:
"
Sen hoppar människrna i plurret gallskrikande som 13 åriga fjortisar som åker balder för första gången" Det är väl bättre det än att hålla på som vi svenskar gör när vi åker utomlands, supa och leva fan vilket oftast resulterar i kaos..
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
Producent
2008-02-05 23:08
"Word på det! När jag var i thailand skulle jag ut med båt för att snorkla. På båten var jag, båtchaffisen och 4 japaner. Japanerna snorkla med kläderna på. 2 st tog inte av solhatten ens." Vad är det som är så jävla konstigt med att dom inte vill bränna sig?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
The_Donut Ta det lite lugnt fan, slappna av.
PrismaS
Hur kan det få det till något negativt att dom skyddar sig mot solen, speciellt i vattnet? Att du ens orkar bry dig om vad andra har på sig..herregud.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
emiliano X4 prismas hatar alltså asiater för att dom är intresserade av elektronikprylar och skyddar sig mot solen... rätt sköna anledningar att hata ett folkslag för måste jag säga. hahah
"I lay chicks like mother goose"
Fatta att alla ser exakt likadana ut också. Förutom den svenska familjen mitt i skiten som just vunnit 3 miljoner på V75 och bestämt sig för att skippa Las Palmas i år och åka någonstans mer exotiskt.
Crocodile Dundee for president!
Undrar vad människor säger om svenskar (västerlänningar överhuvudtaget) i länder som Thailand eller Grekland? Röda fyllon kanske?
www.google.se
Prismas har nog aldrig varken besök Japan eller ens försökt leva sig in i hur det är att leva där. Uppmanar henne till att göra det innan hon yttrar sig nästa gång om hon inte vill verka som en infantil och juvenil idiot.
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!<br> http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752
PrismaS men vadå, vi svenskar sätter ju kläder på våra ungar när dom leker utomhus i solen eller är på stranden. det finns ju ett syfte så jag förstår inte varför det är konstigt att skydda sig med kläder bara för att man är i vuxen ålder. fan, jag blir ju bara förbannad på mig själv att jag aldrig lär mig att inte skydda mig bättre varje gång jag ser ut som en kräfta på sommarn eller utomlands.
ang. fotograferandet så tror jag nog att svenskar också fotograferar sina utomlandssemestrar lika mycket bara att vi kanske inte allt för ofta åker på "gruppresor" där alla tillsammans står med varsin kamera. förstår inte hur man kan störa sig på en sån skitgrej, det skadar ju verkligen ingen.
sen ytterligare en sak: vad får dig att tro att
du är "mindre turist" i thailand än alla japaner? du är ju där för EXAKT samma saker som dom är bara att du tror du är smart när du och din pappa hyr en egen båt och går upp X antal timmar tidigare jämfört med dom som hyr en båt tillsammans för en mindre peng och får uppleva exakt samma sak. man åker väl fan inte till thailand nu för tiden för att få uppleva "paradisöar" helt ensam? och vad gör
du själv i en huvudstad/storstad som Bangkok när du
lika gärna kan chilla i Stockholm precis som dom kan chilla i Tokyo eller något.. smärtsamt dumma kommentarer du kommer med.
Japaner är typ dom trevligaste turisterna ever. Fyfaan vad svenskar är grisar i jämförelse. För att inte tala om tyskar. phatie - PrismaS 8 - 0
Hade A L D R I G satt min fot där...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
alla reagerar på att d e mycket folk osv men e d bara jag som undrar var fan man ska SOLA om man nu vill göra d , som man brukar göra på playan?? jag menar det e fan inte mycket sol som kommer ner mellan parrasollerna??
jag e så RAK att du blir SNE!
i get more pussy then panty!
enormt negativ attityd du kör med idag, confidence
Producent
2008-02-06 22:47
PrismaS F21 Du är alltså på riktigt? Seriös med det du säger? Wow.
Verkligen... wow.
Damn, jäkla asian-haters här
PrismaS F21 Det är väldigt lätt att vara etnocentrisk för din del verkar det som.
Och för övrigt. Japaner har på sig så mycket kläder eftersom de inte vill bli solbrända. Punkt slut, det har länge ansetts vara vackert med "porslinshy" sedan geishatiden (det är ett skönhetsideal). Nu är den här bilden från Korea, men mängder av er klumpar ju ihop alla asiater till en och samma massa.
Ja, det är jäkligt mkt folk i både Korea och Japan (I've seen it), och det är så här det får bli helt enkelt.
Corazonzita F22 Vad jag uppfattar det som så måste du verligen hata mig för ser rätt tydligt på din press att du står på japparnas sida...
är du verklig? din värld verkar vara lite uppdelad i svart/vitt Nej, du får ha din åsikt som alla andra i denna världen, sen att jag inte håller med dig är en annan sak. Men när man däremot starkt ogillar ett helt folkslag (på svaga grunder) så får man räkna med att andra människor reagerar negativt på detta
Med tanke på att Sverige har
PrismaS F21 så är japanerna det bättre folkslaget automatiskt. Autovinst like whoa!
Japaneserna har säkert många goda sidor!! Men ni kan ju ta en titt på alla sköna videos när dom mördar valar utan för norges kust m.m. eller släpar delifiner efter bilar så dom ska dö till slakten...Helt sjuka jävla grejer bara för de ska ha "fint" delikatess kött att äta... Nu är såklart många andra länder också vedervärdiga när det gäller sådana prylar men jag tycker faktiskt Japaneserna m.m håller en otrolig hög nivå på dumhet och enformighet.. Thats my word..Men jag e inte rasist. Dock tycker jag dom verkar allmänt störda..