I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[klipp] Magnus betnér pratar om svensk hiphop (och indirekt om Whoa!)

Övrigt - Webbsidor

2008-01-24 09:11
Jag tyckte han va riktigt skön tills han börja säga "Att folk ringde hem till honom och sa att do skulle skjuta honom" ... Vem ringde och gjorde det? .. Jag tror inte en enda jävel gjorde det tyckte han skulle försöka va rolig som han nite lyckades där. Om det nu var Ken han  som han försöker säga ringde , så va fan skulle han hota med att skjuta honom för att han snacka skit om Snook? hahaha den dagen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-24 09:59

2008-01-24 11:00

”Den enda svenska gansterrapparen som finns är väl Ken, även om han mest har suttit inne för att han är fumlig.

Nu ska inte jag gnälla på Ken, jag tror att han, Seven, Blues, Ayo och alla dom andra verkligen la grunden för svensk hiphop genom att verkligen visa att man kan ge ut vilken skit som helst på skiva.”

Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-01-24 14:12
Betnér kommer som vanligt med åsikter/tankar som 97% av Sveriges befolkning redan är högst bekanta med. Han är inte ens kontroversiell. Ständigt nöter han ut "skämten" om den uppenbara kompetensbristen på Aftonbladets redaktion. Finns det någon som inte förstått det ännu? Hela hans cyniska image känns alldeles för tillgjord för att den verkligen ska ha någon genomslagskraft, därför blir det heller inte speciellt roligt. Vem som helst kan komma med cyniska aspekter på vardagslivet, att han får uppmärksamhet för det är högst oroväckande.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-01-24 17:08
Tro fan att ken flippar över när han driver om att han suttit "för han e fumlig"...

som om det vore en lek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-24 17:28
potatissuger:

97%? Knappast. Och det är mååååånga som inte fattar hur dåliga Aftonbladet är rent journalistiskt också.
•pave paradise•

2008-01-24 17:33
Ihabia

"Statistiken" var menad som en överdrift. Istället för 97% kan du läsa "En stor del av Sveriges befolkning med en någorlunda utvecklad kognitiv utrustning", eller helt enkelt "Så gott som alla."
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-01-24 17:36
potatissuger:

Och min kommentar kommer vara likadan, då jag förstod att det var en överdrift. Du överskattar Sveriges befolknings kunnande i sådana frågor som Betnér tar upp.
•pave paradise•

2008-01-24 17:53
Ihabia

Som jag skrev: En stor del av Sveriges befolkning med en någorlunda utvecklad kognitiv utrustning är välbekanta med sådana frågeställningar. Då är alltså inte majoriteten av whoa medräknad, inte heller de folk som skriver skrämmande kommentarer på youtube, hänger på Helgon eller Lunarstorm, xenofober och personer under femton år.

2008-01-24 17:55
potatissuger:

...Och hur skiljer sig det från det jag skrev? Vi menar ju mer eller mindre samma sak?
•pave paradise•

2008-01-24 17:57
Ihabia

Om det inte framgick tillräckligt tydlig så räknar jag inte dem till Sveriges befolkning ;P

2008-01-24 17:58
potatissuger:

Det framgick inte :P Så får man inte göra, det är fusk! De räknas också, alla ska med serru!
•pave paradise•

2008-01-24 18:25
Alltid skönt att få diskriminera lite så här mot veckoslutet :)
Rappare

2008-01-25 10:06
Haha fyfaan va klockren, så jävla kungligt haha

"Sen kom dogge sist i ledet och skrek FÅ EN CYKEL PÅ KÖPET" ahhahahahahahhahah
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Poet

2008-01-25 12:38
Han är bäst! :)
At the gates of Eternity...