Tror du mej inte? Fråga min mamma!
haha denna va skön!
Sleep is the cousin of death
Han är så mycket kung så det är läskigt :) Så jävla bra
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
hahahahah skönaste snubben i världen
Första gången han gjorde något roligt!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
hahahahahahha han driver med Ken :D
riktigt klockrent
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha underbart! så jävla rätt i tiden nu efter den där bruden som skrev en blogg på aftonbladet om hur hiphoppare är stingsliga och överreagerar för minsta lilla.. :D underbart! magnus betnér for president!
verbose, den är ju rätt gammal..så jätterätt i tiden är den väl inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett tråkigt
asiwouldsay AHB AHB
Hehe, sjukt bra. Skillnaden på Betnér och Lisa är rätt uppenbar, den ena försöker vara rolig, den andra försöker provocera.
Såg honom live kvällen innan det där, han har tagit bort en hel del faktist.
413
vadå han nämnde väll itne kens namn? eller vet alla nått som inte jag vet? :P
work some magic
"Du ska hålla käften stängd och suga min kuk!" Hahahaha.
Would I shit you? You're my favourite turd.
cera P1 i just detta klippet eller i föreställningen? för själva dealen om hiphop är ju lite längre när han dissar mange schmidt å de där.. om du tänkte på hela föreställningen har det nog med att göra att 5an klipper bort och cebnsurerar en del..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
nån som har video just från grammisgalan?
Wearing my Rolex
Friktion, Själva föreställningen i allmänhet tyckte jag han hade kortat ner och gjort mer PK, sen att 5an klipper och klistrar som dom vill gör inte saken bättre.
413
"och dogge kommer längst och skriker cykel på köpet woohoo" HAHA så Jävla sant :P
haha, schysta grejer :) någon som har ett klipp från grammisgalan med betner?
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Som någon påpekade längre upp, Betnér gör det roligt och mer sanningsenligt än vad Magnusson någonsin kommer kunna. Sen var det här ju jättekul att se både här och på tv, medan Magnusson inte är rolig någonsin.
•pave paradise•
Lite roligt i början, sedan tyckte jag kvalitén gick ner...
Magnus Betnér är ju KUNGEN!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Moderator
2008-01-19 23:49
Vad är det han säger indirekt om whoa?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
"Mellanstadieklass som rökt på"
•pave paradise•
det där cykel på köpet skämtet var bara sååå dåligt
Ungefär lika dåligt som reklamerna isf :)
•pave paradise•
Redaktionschef
2008-01-20 15:31
Jag såg hela föreställningen när han var i Uppsala, det här ingick så klart, sjuuuuukt bra. Och där snackar han ännu mer om hiphop än det här klippet visar, som nån sa där uppe.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
"Vad har svensk hiphop presterat det senaste året" Precis som det e rapparnas fel att inte skivbolagen vågar satsa...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Då startar man eget skivbolag :)
•pave paradise•
magnus betnér är kung, folk som tycker att detta är tråkigt är endast bittra..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Ihabia I rest my case... vem fan har råd med det?
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Tusentals band och artister, uppenbarligen. Man behöver ju inte lägga in hur mycket pengar som helst om man går ihop en massa hiphopare och gör något sånt tillsammans. Men det är även där problemet ligger: alla börjar tjafsa om ingenting och hatar varandra för att någon annan fått lite mer uppmärksamhet än man själv har fått osvosvosv.
•pave paradise•
Ihabia 1. Man har jobb 8 timmar om dagen, man kommer hem, ska fixa käk etc etc, var finns tiden till sitt skivbolag då? 2. Klart som fan det krävs pengar, till allt från PR till upptryckning av skivorna och covern. Du skriver "går ihop en massa hiphopare och gör något sånt tillsammans". Det e väl självklart? Precis som jag kan köpa en lyxyatch med 50 andra personer, men då blir det inte MIN yatch, förstår du? Vill jag släppa ett soloalbum så vill jag ju inte ha med en artist på varje låt som har hjälpt till med en hundring. Vi e kanske inte inne på samma spår riktigt, klart jag kan göra en skiva i halv ok kvalité med rätt så bra beats och släppa den på en CD-R. Men ska jag ha tid till att starta/driva ett skivbolag så måste jag kunna dra in pengar på det också, för när man jobbat 8 timmar om dagen e man inte peppad på att gå hem och jobba mer."alla börjar tjafsa om ingenting och hatar varandra för att någon annan fått lite mer uppmärksamhet än man själv har fått osvosvosv." Det stör jag mig också på, som fan, dock så finns det rättfärdigt "hat" när rappare som e uppenbart dåliga får hype och när det finns rappare t.ex. här på whoa som borde få mycket mer hype än det lilla dom får...
Du tänker alldeles för stort när jag säger "skivbolag", det är där du tappar bort mig. Jag orkar inte förklara, men du tänker alldeles för stort och att förklara skulle innebära att jag delar med mig av affärshemligheter som gör detta effektivt för min egen skull, då jag har ett sådant här projekt på gång.
•pave paradise•
Varför ska man starta skivbolag när svenska hiphopfans inte lägger en spänn på skivor...?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Hehe, finns det svenska hiphopfans? ^^ Kan räkna bra svenska artister på en hand. Resten är knappast värda mina pengar iaf och inte heller mina öron.
Moderator
2008-01-20 22:27
LoRia Är väl inte direkt bara svenska hiphopfans det gäller? Snarare alla med internet.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
lhabia X0
"Jag orkar inte förklara, men du tänker alldeles för stort och att förklara skulle innebära att jag delar med mig av affärshemligheter som gör detta effektivt för min egen skull, då jag har ett sådant här projekt på gång."
Men c'mon, get real! Jag vet precis vad du menar, stort som litet skivbolag innebär ändå mycket arbete och pengar. Jag kan starta ett skivbolag och ge ut mig bara själv så klart, behöver dock inte ens ett skivbolag då, men det handlar fortfarande om pengar till PR och pengar upptryckning, om man vill göra något riktigt som skall komma ut till fler än whoa-människor. Såklart kan jag göra som Mofeta och Jerre och dra runt i en bil i hela Sverige, spela på gator och sälja min skiva där, men det hade inte varit ett dugg intressant om alla hade gjort det. Det e ju typ så i t.ex. New York, i varenda hörn står det en rappare med sitt demo för $5-$10, så fort man köper ett demo så ploppar det upp 2 rappare bakom dig och vill sälja sitt, man blir snarare mer bortskrämd än intresserad.
HAHAHAHAHHA.. Magnus Betner är så jävla kung :D Såg Inget är heligt tour när han va i malmö.. Han är helt jävla kung alltså.. inget att snacka om.. Det är humor på hög nivå och det är tragiskt att se att många inte fattar det =) Peeys n luuuv
AiQue: Du tänker FORTFARANDE helt fel och för stort. Man måste inte göra någon jävla reklam, jag snackar inte om något enormt jävla bolag som går med extrem vinst varenda år, jag snackar om pyttebolag som folk skapar bara för att ha ett label man kan registrera och därmed få bland annat företagsrabatter och liknande när man väl beställer saker man behöver beställa. Genom att ha ett LABELNAMN får du enklare att hitta DISTRIBUTÖRER också. Har du en skrivare hemma, har du tillgång till Akademibokhandeln, har du lojala vänner som snackar, har du Whoa eller Facebook eller whatever, så går det att göra. Fattar inte varför man ska problematisera allting hela jävla tiden, jag har försökt få igång mitt eget i två år nu och det går väldigt jävla bra med tanke på hur lite tid och pengar jag lägger in i det hela.
•pave paradise•
LoRia skivbolag tjänar bara pengar på skivor? hehe, kolla upp utslaget vad bolag, framförallt lite större bolag tjänar pengar på..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
simba ja, såklart. men det finns ingen direkt marknad för svensk hiphop överhuvudtaget.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
så jävla bra, det bästa är ju att man vet att det sitter folk här och blir sä jävla förbannade på honom
SMÅLAND!
Lyricist
2008-01-23 13:43
Grejen är ju den att det här är så fruktansvärt tråkigt. Det här är en "ny" show och han kör fortfarande samma skit som han kört varje gång han uppträtt sedan Grammisgalan och han kommer garanterat använda samma skit i flera år till. Nä, det här är verkligen ett sömnpiller.
Klart han använder samam material eftersom det nuvar relevant och han hade en turne ? om alla som var på turne skulle ändra på alla små detaljer i sina uppträdanden så blir det ju itne en turne..utan bara massa konserter... och det är klart han navänder det folk vill höra ? om du gör en bra låt...och en person tycker den är bra...är du nöjd då?? nej du spelar den för fler och flera...och man lyssnar inte på en låt en gång... och amerkansk hiphop ?? alla har ju typ smma budskap ? det är ju samma sak om och om igen ? brudar/sex, knark, pengar och vapen... och bling så klart... Alla ståuppare återanvänder material... så är det bara... smma sak som att folk samplar saker som är bra...eller att folk gör covers...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
Jag håller med NilsL om att det var roligt i början men att det blev sämre ju längre det gick.
Graffare
2008-01-23 18:09
vadå indirekt om whoa.... bs
http://metafourhiphop.com/