varför har inte typ ghostface samplat detta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beeotch F21 visste du inte att det är totalt ute att vara politiskt korrekt? det är din typ av politiskt korekthet som föder mer rasism snarare. man måste kunna få skämta om sånt här. humor löser allt. jag älskar nazistskämt och de som drar dem mest av folk jag känner är själva invandrare. sieg heil! (sagt helt i humorns och den ädla ironins namn)
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
och en sak till: är det bara jag som tycker att whoa är den mest humorbefriade communityn/forumssidan på internet? blir alltid sånna här diskussioner känns det som.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
CiL P20 jag tycker precis som du.. men det finns skillnad i omständigheterna
jag har själv utländska polare som jag driver med och jag är in PK nånstans tro mig... men jag sitter inte på ett forum där de flesta av oss är vita svenskar och skrattar åt en film som jag tycker är ganska tragisk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beeotch F21 jo sant förvisso. fast tragikomik är ju alltid kul det med.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
beeotch F21 jag har sett det där klippet tillsammans med en kille och hans farsa, båda är svarta och har till skillnad från dom flesta svarta personer i sverige faktiskt släktingar som var förslavade i USA under the bad old days. dom tyckte också att klipper var skitkul...dom talar naturligtvis inte för varenda svart människa på planeten men på dig låter det ju som att svarta automatiskt tar illa upp av att höra/se/läsa ordet nigger oavsett sammanhang. det är ju delvis ordets laddning som gör det så jävla bisarrt...handlar inte om svenne hit eller svenne dit.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
jag vill bara undersrtyka att filmen är ingen komedi.Den är varken rasistisk eller sexistisk utan realistisk.Den gjordes 1975 btw. Det är ungefär lika kul att titta på den filmen som på gamla sci-fi eller twilight zone.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
beeotch Skölj ut sanden ur vaginan
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Det är ungefär lika kul att titta på den filmen som på gamla sci-fi eller twilight zone. där har du nog ganska fel.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Detta är en blaxploitationrulle från det glada 70talet. Hur fan kan ni gnälla om rasism? han är boss för fan, Boss nigger!!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Detta är en blaxploitationrulle från det glada 70talet. Hur fan kan ni gnälla om rasism? ja exakt!! :S o han framstalls ju som manligare och coolare en vitingarna. och han bossar over dom! HE'S BOSS NIGGER!!!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Troligtvis är inte folket som gnäller särskilt hemma i den genren. buhu buhu, i Foxy Brown, Carwash och Shaft kallar folk varandra för nigger och svarta visas upp på ett stereotypt sätt.
I Shaft så blir till och med en Italienare kallad för spagge när han har sagt att John Shaft äter Soul Food...
precis ASUL. det finns ju en anledning till att det heter blaxploitation... black + exploitation.
en annan grej: huvudpersonen i Superfly e typ mulatt och har ganska ljus hy. Nan snubbe som ser honom pa gatan skriker "you white lookin muthafucka!!" haha
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
hahahaha fan vad skön!!! they call him boss.. boss nigguh
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
där har du nog ganska fel. Nigguh plizz
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Hahaha, det är ju snubben ifrån From Dusk Till Dawn ju! =D
A Profound Hatred of Man
hehe ja det ar det. vietnam-veteranen
Sex, droger och våld i svart tappning för svarta. Underbar filmgenre.
Demento P21 aa men då har du missuppfattat mig, anledningen till att jag har reagerat som jag gjort är just för det som jag märker överallt på internet. när folk är anonyma som
Barnaerskoent X21 tex så spelar dom allan.. till och med på ett hiphopforum så ligger folks humor på linjen "höhö neger".. du har inte märkt det eller?
jag tycker det var en störtskön grejj av er att sitta tillsammans och skratta åt det men det är jävligt lätt för mig att reagera som jag gjort efter att ha läst folks inlägg i forumen här och överallt på internet.
Barnaerskoent X21 sköööön snubbe, säg det till mitt ansikte istället
chilla, det roliga är inte ordet "nigger"...
ASUL P20 jag vet.
precis ASUL. det finns ju en anledning till att det heter blaxploitation... black + exploitation.
beeotch Förlåt, jag är bara tuff på forum, det är det enda sättet för mig att hävda mig :(
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Producent
2008-01-22 15:09
Det roliga ligger i hur bissart det är att tabulagda saker kan ändras så grymt snabbt. Inte att dom säger n-ordet 67000 gånger.
NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER sådär. nu är ordet ej längre tabubelagt.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
film ja . har velat se filmen ända sen jag såg detta klipp första gången. någon som sett? den måste ju vara fantastisk!finns på pirat bukten
och på youtube... jag länkade men mitt inlägg togs bort. hmm.
Jag tycker nästan uteslutande det är PK-Svenskar som gnäller över att folk säger nigger. Självklart kan det sägas som förolämpning, men vafan, man kan säga "potatis" på ett förolämpande sätt.
Två punkter som säkert redan tagits upp 1. Blaxploitation är inte rasism, det är svarta filmer oftast gjorda av svarta personer med svarta pengar. Det är ironisering över den svarta mannen och ett sätt att det tillbaka, ofta vända på rollerna, att den svarta mannen är dominant över den vita. 2. Ni som kastar ur er nigger utan vidare för att det inte råkar bo så många svarta i ert närområde, har ni lika lätt att kasta ur er blatte och svartskalle också med samma motivering, "Äh, jag tycker inte det är så farligt, jag får väl säga det om jag vill, menar ju inget med det, jag är inte rasist, blah blah"..
Diskussionen ska inte ens handla om ordet nigger i detta sammanhang. Lugna ner moralpaniken lite.
Nej det ska det inte, irriterar mig dock lite på personer som kastar ur sig ord och anser sig "ha rätt" att använda dem utan att tänka på att många andra i samma veva tar illa upp..
Jag håller med dig.
beeotch F21 säg att du sitter brevid en kvinna nu när du tittar på ditt whoa-namn.. hade du då fnittrat lika mycket över ordet "beeotch" som du gör nu anonym på internet? jag ser inget roligt i ordet beeotch, och jag som man ska inte göra det heller.. du kan tycka jag e fett töntig men det är ett laddat jävla ord. jag har tillräckligt mycket respekt för folk än att skratta åt ett ord som har stått för så mycket förtryck för så många kvinnor. du på whoa är en riktig svenne, aa svenne ja.. riktigt ignorant kvinnoförnedrande svensk Ps. Vet du vad blaxplotation är?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
soundtracket e fan så jävla äckligt skönt :D
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
att folk lackar på de här e ju sjukt kul hahahaha BOSS NIGGER FTW killen e ju kung
BAAAAWS NIGGA!