[Video] Boss Nigger
Haha riktigt skön 70-tals serie! :) They call him Boss... Boss Nigger! :)
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Haha, ja den där är en riktig klassiker! Lika kul att kolla på varje gång.
"He's black, he's brutal, he's boss" Så jävla sjukt! Haha!
Gotta love black people!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Nej. Jag är inte känslig. Det här är ytterst stötande. Ta bort, banna användaren för all framtid och ge honom ett nackskott.
dumåsteröka(hasch)
Producent
2008-01-10 00:29
Klassiker. Asfet låt också.
Hangaround
2008-01-10 04:01
Mm, denna är fan underbar. Finns ett antal fler inom samma genre som är lika roliga. Men det är just låten, den är ju riktigt skön.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Part legend, part devil....all man!
Någon som har theme-låten till denna? :D
aah fan, gotta have that song
oh no he didn´t!
Seriöst låten är så jävla SKÖN
and THAT you can quote...
Det är en film, ingen serie? Eller har jag fått det om bakfoten?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
film ja .
har velat se filmen ända sen jag såg detta klipp första gången. någon som sett? den måste ju vara fantastisk!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
För er som inte visste.
Det var han själv som skrev filmen :P
Fred Williamson
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
undra om hans andra filmer The Legend of Nigger Charley och The Soul of Nigger Charley är lika underhållande som jag föreställer mig Boss Nigger vara.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Fixade filmen igår. Nu måste jag bara ta tid att se den ^^
Haha nu har jag sett hela! Fan vad sköna fightingscener. Och musiken xD Allt är så sjukt kasst gjort att det blir asbra. Troligen grym när den kom 1975 ^^
blaxploitation is the shit, gotta love fred williamsson l
chase the clouds away
först: hahaha fan vilken skön film. På imdb står det att han är född 1908 o dog 2006, alltså blev han 98 år gammal ? sen så är han 2 filmer på gång han ska vara med i? o bilder på han från 2004 ser han inte allt för gammla ut, nåtts stämmer inte.. är boss nigger immortal?
Tråd dödadar!
klart han är.. han är boss nigger!
AIK
haha fett skön film vill fan se den
A123 X0 : menar du att det ar rasistiskt mot svarta eller vita? eller skojade du bara?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Jag har btw sett filmen och måste säga att den va sååå jävla dålig så att den va skitbra. De kör med sådana repliker så man kan skratta sig ihjäl.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
får man inte länka till youtube längre? varför togs mitt inlägg bort?
jag håller med
A123 X0 säg att du sitter brevid en svart snubbe från staterna nu när du tittar på det här klippet.. hade du då fnittrat lika mycket över ordet nigger som du gör nu anonym på internet?
jag ser inget roligt i ordet nigger, och jag som vit person ska inte göra det heller.. ni kan tycka jag e fett töntig men det är ett laddat jävla ord. jag har tillräckligt mycket respekt för folk än att skratta åt ett ord som har stått för så mycket förtryck för så många människor
ni på whoa är gäng riktiga svennar, aa svennar ja.. riktigt ignoranta svenskar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på den tiden var det ok med the n word !
MR-J va?
menar att på 70-talet var det ok att kalla svarta människor "nigger" verkar det som, alltså om det inte är ironi vad vet jag! Filmen verkar ju dock rätt serri serriös
MR-J om du anser att racism är ironi så visst...
beeotch F21 whuuuuuuuuuuuuuuuut?!
detta är inte staterna.
haha är detta på riktigt??
jag har alltid rätt.
om du anser att racism är ironi så visst... asså, du missuppfattar Filmen heter "boss nigger" eller hur? är filmen en komedi så dom har typ rättigheten, eller var det helt enkelt så på 70talet att man hade ingen som helst censur på nigger osv
"my slavemaster said that to me once, it sounded so funny I never forgot it TIHAHA"
http://www.youtube.com/watch?v=IEEHZdxkOfo&feature=related hittade den här jättekonstiga body count-låten med ice t och nån annan lirare i bandet på länkade videos.. jag hajar vad de menar men det blir ju bara fucking bisarrt!
Ni är ju efterblivna, det är inte "the white devil" i hollywood som gjort filmen, det är en svart film, idiotjävlar..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
pigglaen P19 vilka är idiotjävlarna som hävdat att det inte är en svart film?
beeotch"ni på whoa är gäng riktiga svennar, aa svennar ja.. riktigt ignoranta svenskar" Det är precis sån beteende som föder upp mer rasister/nazister. Ingen gjorde ett påhopp mot dig, men du gör ett påhopp mot hela sveriges befolkning, suit yourself.
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
hela låten där va
Förespråkar ni på allvar censur?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
hahah
Jag bara skämtade.<br><br>
Muhjmathil_Ahmd X19 Förespråkar ni på allvar censur? skämtar du? har jag nämnt nåt om det? jag försöker få folk att se saker från en annan sida. folk får göra bort sig hur mycket de vill jag skiter i, luften är fri
laddar ner filmen nu. Verkar störtskön =D
jag har alltid rätt.