I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[REQ] Sveriges Bästa Beatboxare ?

Övrigt - Webbsidor

2008-01-08 10:06
Tyckte att de flesta ljuden lät lite väl mänskliga. Annars var det soft. gilla det du gjorde runt 1.30 eller när det var. Försök köra lite hårdare o högre, tyckte det lät lite försiktigt ibland.
Soft med beatbox annars.
tåg, tåg och...tåg!

2008-01-08 14:14
tack håller med om allt !=) ska på "möte" idag om mick o högtalare i fritidsgården så kanske blir något att visa upp senare frammåt i tiden ;D pusss tack tack laserotto ! bra kritik !!
Bana na ehhhh
bana na ehh bananaaaa...

2008-01-24 00:00

ingen mer som har något att till lägga ? (tillägga?:P)

Bana na ehhhh
bana na ehh bananaaaa...

2008-02-19 21:25
kanske lite sent men letade igenom lite äldre trådar o hitta denna :P  tänkte att ja skulle lägga ett bidrag :P

http://youtube.com/watch?v=HJTyNSsNCLA

umm, spelade in den ett tag sen typ en månad, inge vidare egentligen försökte göra en "ren" freestyle o inga covers o de gick väl okej, ska lägga upp nån me mick nån gång snart
Yo *Ya-a* Yo B T T T K T T T B T B T K

2008-02-20 02:11
uppfa förfan inte den här tråden duuude
work some magic

2008-02-20 17:33
ok du äger.... glad? :P
Ja'da!

2008-02-23 21:54
Här är min kritik/feedback/någonting.

Du lägger en beatbox som är okej, dock sitter jag och irriterar mig på att din baskagge låter som något form av pruttljud. Det känns inte så tight. Lägg lite mer tyngd bakom, få med ljudet från svalg och pressa ut ljud och luft.
T ex, din virvel är mycket "fetare" ljudmässigt än kaggen. Det får helheten att låta konstig.
Sedan, ljuden från näsan/svalget är falska. Tonerna är falska.
Jag tycker dock att du har en teknik som du säkert med lite mer träning kan utveckla bra.

Sedan måste jag tyvärr hålla med några häruppe om att andra saker som jag inte behöver skriva. Du vet redan med tanke på andra inlägg.

Ps. Jag är inte asduktig på beatbox men kan lägga några komp. Ds.

Mvh,

Priest!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>

2008-02-24 16:38
käkar hela universum på beatbox, inte ens roligt! har vunnit alla tävlingar som finns är en legend. så kan nån tabort tråden nu?
Fuck your click cuz we aint them!

2008-02-25 17:15
crackshit
Du har inga bevis.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-02-26 00:01
Spela roll sveriges bästa tjat tjat..
Blir du aldrig bättre än han --> så äre inge å ha..
http://www.youtube.com/watch?v=JHT7VK-5dFw
Han e tamefan den bästa jag någonsin hört..

sen så är han rätt duktig
http://www.youtube.com/watch?v=-_DvvKRll70

och sen är faktikst michael jackson e jävel på det. :P
Hjulet snurrar men hamstern är död

2008-02-26 15:36
Joseph och Rahzel är grovt överskattade.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-02-28 17:10
Luuuuuke  -   de laddade så segt orkade inte kolla hela men du kan de du gör tkr jag !

qnivkast -  sant sant sant ! och ni andra kan ju suga tills ni slänger upp själva !

OT - Franska Heavyweight killen är inte alls något o ha tkr inte jag ! de e fan magen som gör de !

hata whoa !
Bana na ehhhh
bana na ehh bananaaaa...