Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
psykel ja o-love är fet! tänkte posta den där :). han kan ju mer somsagt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste fan skämta med mig.. o-love med "riktig" mick o feta högtalare o grejjer o han gjorde inget bättre.. besviken
Bana na ehhhh bana na ehh bananaaaa...
Skivsamlare
2007-12-16 04:58
Tror det är nån som är lack på bekräftelse från mamma och pappa?!
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
svante drake va jävligt duktig ! förmodligen sveriges bästa, fast lät fake men lätt i klass med roxorloops med flera när de gäller echo allafall ! bra KLOAK ;D
shit, svante drake åt ju upp dig 10 gånger om
Shit, du hatar verkligen på allt ser jag! Jag säger fan inte att jag är bättre själv men jag säger bara det att det inte är så mångasom beatboxar seriöst i Sverige. Ska man ta in dig i jämförelse med dom som gör det internationellt så är du ägd! Dessutom kan man inte utropa sig själv till Svensk mästare i någonting bara för att man lägger upp ett jävla hemmaklipp på Youtube...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
batrat_XL VEM hatar och VAD hatar den ?:S ja sa ju att svante va klockren..utropa mig själv till sveriges bästa... ? ja la mitt klipp för att visa vad jag kan och ville sen se hur jag låg till jämfört med resten av sveriges beatboxare...hata på allt..det är visst du som gör det ! batrat_XL dum i huvet 2007 ! hata dig 24/7
Fler klipp i stil med svantes, fast helst hemmagjort för kvaliten blir enorm i skillnad mellan högtalare,förstärkare etc jämfört med webcam micken ! TÄNK PÅ DEN DU BATRAT aka hatarn^ :)
Ladies and gentlemen, the award for the biggest douche in the universe 2007 goes to: Xiqta For his terrible attempt to act like a civilized human being and write slurs to everyone who finds his beatboxing no more than "just ok"! Come up here and take a wough! :D
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Xiqta P18 Jag co-signar på att nominera dig till biggest douche, Det dem(svante) gör är ändå bättre än vad du gör med eller utan datamick
ouff, kolla ---> ja skrev ju klart o tydligt att svante va bra om inte jätte bra ja tycker han e sjuk fan ! aldrig sagt att jag är bättre en han ! det var klipp på folk som är bra jag ville hitta, först skrev alla normala sen kom alla som hatar !:) men i just dont give a F caus i eat bullar o dricker saft.....
croim "jag co-signar..." asså...wtf ? hahaha
lägg ner att skriva som du gör Xiqta för fan, du skämmer ut dig
http://houseazons.blogspot.com/
btw om svante är sådär grym va fan finns de bara 1 video för med han då ? och den har bara 9000 klick ? LUKTAR FAKE !:)
jag asgarvar fortfarande.... varför tror du på fullt allvar att "Sveriges bästa beatboxare" skulle sitta på ett sliskigt hak som whoa?? hahahaha
tut!
tror inte, men någon på detta "sliskiga" hak borde vel veta något om vem sveriges eventuellt bästa är ?.. eller ? svante är världsklass ! därför tror jag de e fake för för lite uppmärksammhet plus aldrig hört talas om han plus, va fan tävlar han inte för i t.ex beatbox worldchamp ? FLER BRA BEATBOXARE TACK !:)
förstår inte vad du menar med fake?
jag menar att eko ljuden är tillagda efteråt etc men det är bara spekulationer ! inte något som jag säger är sant, men tycker det är lustigt att inte svante fått mer rykte en han har, aldrig hört talas om killen men endå kunde han ju beatboxa så klockrent så han lätt kan mätas med några av världens bästa ! ... my opinion , not facts ! :)
Skivsamlare
2007-12-17 16:57
Xiqta P18 I videon jag länkade till använder svante en effektbox för att få eko. en
sökning på google ger 1230 träffar så han är inte helt okänd, dock finns inte mycket dokumenterat. Har bara hittat 3 klipp och en mp3a, dock låg mp3an på medborgarnas (svante grupp?) hemsida och den tycks ligga nere nu.
fair enough..
tack för all info och en effektbox gör så de blir eko ? isf är de inte alls så grymt, ja trodde han gjorde allt själv :D
blivit deppig nu när ja vet att svante andvänder maskin till att göra echona med :( fan inte grymt då... allafall en till video med svante
även om han inte gör ekona så har han ju fräschare ljud än dig. meningen med att beatboxa är att få det att låta som trummor, något jag tycker du inte lyckas så bra med, även om du har många takter och idéer så hör jag varken bra snare eller basljud
Som sagt, Svante var mycke grymmare än dig, varesig han gör "ekoljuden" själv eller inte.
Vila i frid Daniel ! 091030
haha lite eko!
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
okej ! detta är för er som inte fattat det INTE en tävling mellan mig o svante, vill bara veta vem sveriges bästa beatboxare är och hur bra han är ! lite hur man ligger till så att säga, och ni som säger att jag inte kan, vänta bara =) ska fixa bättre mick o skit sen jävlar !!!:D
Kom igen nu alla som känner nån bra beatboxare som bor inom sverige, tvinga han recca o sen lägg upp här ! fort fort =)
Hur många som är bättre än du måste läggas upp för att få ner ditt ego på jorden? Det mesta som postats här har varit bättre än vad du bjudit på. Visst du kan köra ganska snabbt och i takt, men när det gäller att efterlikna autentiska trummor så gör du en ganska slät figur jämfört med flera andra som länkats.
Stora variga K.
Skivsamlare
2007-12-19 17:24
tack Kloak ska kolla direkt !:) ....... jo vars de va väl bra, inte lika bra som med effektboxen men helt klart bra.. tänkte klar göra en sak , beatbox handlar inte om att låta som trummor, beatbox handlar om att göra musik från mun,hals,näsa, etc only from the body ... häng inte upp er på om jag gör bra trumm ljud eller inte, måste säga de en gång till *med en bra mick skulle de låta bättre...pls*
Det är ingen slump att musiker i regel använder sig av trogna instrument när man gör musik. Instrument som piano, bas, gitarr, dragspel, munspel, flöjt och trummor m.m. återkommer hela tiden. Detta givetvis för att dom ger ett visst ljud man vill uppnå. Dom är konstruerade särskilt för att göra musik och låter oftast därav bättre i musik en t.ex. någon som just ätit bönor (vilket din betbox låter mer som, vilket inte gör något då strävan efter att få till ljud som passar bra för att komponera musik inte är något av betydelse när man beatboxar).
Stora variga K.
Jag. Jag har beatboxat sen jag föddes och jag kan göra allt lika bra som beatbox-legenderna (om inte bättre). Jag kan t.ex. beatboxa och rappa samtidigt och härma trummor exakt.
Beat the odds like an abusive freak show owner
schierbeck :D fattar inte riktigt poängen med ditt inlägg men de va ju mindre fientligt en vissa så tack för de antar jag =) qnivkast , langa film klipp så vi får se :) Puzz hej !
Xiqta Sorry, har ingen fungerande webcam.
mobil kamera ? video kamera ? låna i skolan ? går du ej i skolan så låna av kompis ? :)
Hehe, nej, inte nu. Kanske lägger upp en senare.
okej, provade med Mick och högtalare idag i skolan :) det lät sjukt bra , hoppas på att kunna spela in de te alla er som tycker jag e dålig =)
tyckte du var vettig, men sen när jag läst färdigt tråden, pinsamt
work some magic
Instämmer med Brodin. Jag har kastat bort värdefulla(?) minuter av mitt liv på ert jävla tjafs. Trodde man skulle få se en massa länkar med grymma beatboxers men icke.. Svante var skön iaf.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
träffa en kille i tollhättan igår som droppa en rätt fet beatbox, kan de kanske vart nån av dom ni snacka om:S
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Tycker d låter som du går ut på för djupt vatten i nästan allt du gjorde. Michael jackson grejen lät iförsig ok, förutom att dina ljud är rätt sletna å inte behagliga för mina öron. Nästan all beatbox ja hört innan har låtit bättre.
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
e inte den där michael jackson grejen ganska baxad från "joseph"?
är det så ? jasså det säger du ? nej men se på den du ! okej vi säger så , japp , hörs imorgon , ta med fika ! :)
Svante Drake är en legend - bland de bästa i världen skulle jag säga. De flesta skickliga beatboxare är jobbiga att lyssna på. SD är musikalisk. Jag beatboxar litegrann. Skulle aldrig i livet få för mig att kalla mig bäst i Sverige dock:P Men jag kan slänga ihop ett klipp sen när jag har tid.
låter som en plan !
Visst man kan ha självförtroende och vara lite självgod, men du tar fan priset haha..
Fucka ur!