[Video] Brutal biljakt
En förkortad version av denna har varit uppe innan och då var det mycket frågor som uppstod. Antagligen besvaras några frågor med den fullängda versionen.
sånna där biljakter ser man ju i varje program på tv, typ tio stycken per program..
Jag kan lova dig att slutet på videon ser man aldrig!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
öh va i helvete? snuten sitter på fönsteret och försöker haxxa han genom rutan? Va i helvete
MR-J P19 hahahahahah
fan va idiotiskt att han skjuter snubben?
Sleep is the cousin of death
men vad har han ens gjort? körde lite för tokig och det leder till brutal dödsskjutning haxxad genom fönstret 2k7 liksom?
MR-J: Precis, men tyvärr så blir alla snutar i USA galna då någon sticker från dem. Som jag skrev i den andra tråden angående polisens ingripande, så hade han flera val att agera efter, men han valde det mest korkade, jävla idiot.
Okej, polisen var i livsfara men wtf, skjuta någon upprepade gånger sådär? Hade räkt med ett skott så hade han nog inte kört vidare.. Snutjävel.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Blasta haha det är ju polisen som är idiot i detta fall
han hoppar bokstavligtalat upp på rutan...
MR-J: Självfallet så syftade jag på snutgrisen. Rapsodisk: Well, han försätter sig själv i den situationen, så det är inte "skurkens" fel direkt.
kan inte släppa detta bara, tur inte grisen är såhär i sverige!
Äckliga hor snuts fittäckel... skulle inte tveka en sekund och skjuta han...
Jag tror inte ni har alla gram i pipan? Och för övrigt så tar jag det jävligt piano!
... lallare som hatar snutar hit och dit. Hade det varit bättre om dom hade "släppt" han och han hade rammat en hatch-back och kanske dödat en hel eller delar av en familj? Labil snubbe, och han förtjänade troligen det han fick.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
jag ska åka till usa och d'o'da han polisen..
Och vips så började whoas officiella kukmätar tävling om vem som skulle dödat "snut jäveln". Jag tycker att killen i bilen fick det han förtjänade (PUNKT).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Psycholess var den enda som sa något vettigt i hela tråden.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
det finns en undersökning som visar hur lite det krävs i USA för att bli en polis. I princip ska du ha normalt psykiskt tillstånd, kunna hantera ett vapen & köra bil, that's it. Dem är efterblivna polisen, maktkåta & dem missbrukar sin makt för mycket och har media på sin sida konstant. Detta är fel.
I be around, just out of sight
för att citera Bill Maher "It's says on the side of the police car, protects and serve, not what the fuck are you looking at."
Ganska brutal avrättning, men va fan... Antar att han gjore rätt även om det känns som det kanske hade kunnat lösas på ett annat sätt...
U-nas: om du tycker att killen förtjänade att bli skjuten 7 gånger i ansiktet för att han försökte slippa undan snuten så är du förfan SJUK i huvudet! ge mig en varning om du vill >_<
AllMaktÅtTengil När sa jag att han förtjänade att få 7 skott i ansiktet? "försökte slippa undan snuten" - tror du att det var den enda åtalspunkten han hade samlat på sig? Han hade ju säkert inte hittat på något annat jävulskap för att påkalla polisens uppmärksamhet.. Men för att svara på frågan; Om jag hade fått välja bort hans liv eller en oskyldig fotgängares, så hade valet vart jävligt lätt. Även om det i värsta fall innburit att han fått just 7 skott i ansiktet. Ge dig en varning, för vad? Hehe, du verkar vass.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
jag hade hellre sett att grabben kom undan utan att mejja ner två barnfamiljer (han har ju en ratt förfan?) än att dom bokstavligen talat pepprar ihjäl honom och sedan lägger upp det på internet. smutt
Att han blev ihjälskjuten var inte den bästa lösningen, det är du inte ensam om att tycka. Men du har rätt - polisen borde chansat, helt klart. "Vi släpper honom och väntar tills han får soppatorsk. Då kan vi jogga ikapp bilen, och klä på honom handfängsel. Lungt och stilla". Folk har krockat förr, även i bilar med ratt. Inte minst när de kör dubbla tillåtna hastigheten genom bebyggda områden. En sån jakt måste få ett stopp snabbast möjligt. Vidare så vet varken du eller jag hur hela förloppet egentligen såg ut, så att sitta och tjata om det är ganska meningslöst. Jakten varade nog längre än videon på 4:29, tror du inte?
okej, eftersom ingen av oss vet hur allting egentligen gick till så ere ju onödigt att sitta och bitcha på varandra över internet, haha. men jag tycker fortfarande att det är helt sinnesrubbat det som polisen gjorde.
Word som fan på
FuelDOg P23 .
Sen är det så jävla löjligt att skriva "jag hade inte tvekat att döda snuthoran bla bla bla". Det är att idiotförklara sig själv.
Till ALLA som anser polisens handling var rättfärdigad (lr va fan ni nu vill kalla det). För det första, att skjuta han var sjukt onödigt, han var omringad, övermannad, det skulle kunna lösas med att skjuta sönder hans däck och sen skrika och hota han tills han valde att överlämna sig själv/gav upp. Tyckte detta var fel av polisen, oavsett om nu killen "hade" pistol lr inte, för han var underlägsen och dem kunde valt att lösa detta på ett annat sätt, men jag tror Polisen som sköt han ville döda han, så enkelt är det.
Jag blir ändå irreterad .. Om det var något land jag skulle släppa en atom bomb i så hade det varit USA..
FuelDOg P23 "Hur skulle du handlat om du hamnade på motorhuven på en bil, vars förare hade en pistol..." Förlåt, glömde bort att den misstänktes bil har magiska krafter som gör så att polisen hamnar på dess motorhuv.
är du helt väck lr, du tror inte polisen gjorde ett val att hoppa upp där o skjuta sönder han?? det fann alternativ, som sagt, 3 polisbilar, dem hade kunnat göra nåt annat drag, bara idioter som försvarar såna här taktiker. o gör du inte det, tänk innan du skriver.
för lägga till, hur vet du att han hade skjutit och inte bara försökt skrämma dem på avstånd?
plus att hans vapen hade kunnat vara tomt på kulor, då gjorde polisen ett fel till enligt mig.
Det är hemskt vad människan saknar respekt för andra än sitt eget liv.
Som fueldog säger blev han dessutom överkörd av snubben vilket gjorde att han hamnade på motorhuven.. Han hoppade inte upp frivilligt direkt. Vid vissa tillfällen har vi gett polisen rätten att använda dödligt våld och det här är definitivt ett sådant tillfälle!
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
FuelDog Som sagt, dem hade alternativ, han borde inte handlat så impulsivt. Dem kunde rama in han. Du ska inte kalla en avrättning ett försök till gripande. Det ser mer ut som polisen hoppar upp på huven när han försöker smita igen och sen väljer att skjuta han. Hur kan han köra på en polis som först försöker öppna dörren sen magiskt hamnar på huven. Sen sluta diskutera som om du befann dig på platsen. (Förrästen, var är den misstänktes vapen, såg ingen??)
Sen varför riskerar polisen sitt liv (som du säger fruktar för sitt liv) och väljer att hoppa upp mitt i sikte för den misstänkte? Polisen gjorde fel, dem missbrukar sin makt och jag tror han njöt av döda den killen/tjejen. End of Story!
Nej. Polisen gjorde inte fel. Agera helt rätt. Dina argument är helt löjliga. Ofta man tänker "ja, men den snälla mannen har nog inte kulor i sitt vapen" Lägg ner. De flesta kommer över sin "ACAB tid" när de fyller 15
HAHAH , Men seriöst nu allihopa. hade nån av oss varit snut så no fan hade man hoppat upp å matat cracksnubben med bly.? =) Orka va snut å inte ha nå action
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
1. Hur kan han köra på en polis som först försöker öppna dörren sen magiskt hamnar på huven. 2. Sen sluta diskutera som om du befann dig på platsen. - Mer motsägelsefullhet i ett och samma inlägg får man leta länge efter. plus att hans vapen hade kunnat vara tomt på kulor, då gjorde polisen ett fel till enligt mig. - De skulle naturligtvis väntat på en salva först, så att de kunde vara 100% säkra på att det var skarpt laddat?
"i just had a vehicheley (typ) trying to ram me" det var alltså där jakten började eller? jag tyckte nog mest att det såg ut som det va polisen som gjorde ett rammningsförsök, men jag tror inte polisen skulle lägga upp en film på nätet där dom gör tjänstefel.
what is a.m.b?
Fueldog sugen på att ge dig ett skenben i bakhuvudet.
JA ni som inte håller med mig, kort o gott så säger jag att dem kunde löst detta på ett annat sätt, alternativet behövde inte vara avrättning. När jag tittade på denna videon så ser man polisen som hoppar upp på motorhuven, kolla vart polisbilen står i jämförelse med den kriminelles bil. Dem var för helvete 3 polisbilar, ni säger att i stundens hetta så skulle han kriminella lyckats ta ut alla poliser. Tycker fortfarande detta var fel, låter man polisen/ eller håller med om att polisen gjorde rätt här, vad är nästa steg, ska vi acceptera att dem dödar folk dem bara misstänker ha en pistol? Detta var en ren avrättning av en person, omöjligt att detta var deras enda alternativ till att stoppa killen.
Dem var för helvete 3 polisbilar, ni säger att i stundens hetta så skulle han kriminella lyckats ta ut alla poliser. - Vem har sagt det? Det räcker att han hade kunnat ta ut en polis, så ska han 'neutraliseras' snabbast möjligt.
orkar inte tjaffsa över internet så jag håller med BigIssue på ett ungefär, och till FuelDOG: CRY ME A RIVER?! FUCK THE POLICE BUHUHUHUHUU CAREFACE
"i just had a vehicle try to ram me!" - nej? han vejjade ju undan för att INTE köra in i polisbilen.1:27 in i filmen : här kan polisen t-bone:a smitaren och därmed avsluta jakten, varför gör han inte det? yrkesfel enligt mig då han låter galningen köra vidare, och därmed sätter fler civiler i fara! dessutom så hade smitaren överlevt. 40 sekunder senare säger polisen "i'm gonna take this guy out if i get the chance!" idiot...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Dekay ja, därför har denna killen blivit avrättad. för att polisen är så triggerhappy och dem kan vara det med gott samvete så länge människor som FuelDog finns omkring också.
Fueldog Fuck off, du försvarar detta till den punkt att jag vill bitch slappa dig! Du har säkerligen aldrig åkt ut för polisbrutalitet heller, spec. inte om du var oskyldig. Diskutera med såna som dig är ju bara hopplöst, du försöker inte ens se det ur mitt perspektiv, såna som du får mig fan att spy!
kan ni inte båda bara läsa mitt inlägg och inse att det ni diskuterar kunde stoppats i ett tidigare skede? det kan vi väl alla vara överens om iaf?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rethoric; Tackar! utan tvekan vettigast i tråden