I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Nya Hanozy videon ute inatt 00.00!!

Övrigt - Webbsidor

2007-09-26 00:29
eftersom han gör en ny video, efter "Alltid på G", betyder det att killen är seriös? :S haha isåfall har ju skåne fått sin egen stanislav. Big up!

cmg P21 > Alltid på G videon har så många views för att folk gillar att skratta.
Jaha ?

2007-09-26 01:22
Soft alla ni som diggar : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-26 02:42
Nej alltså det jag menade med amatör är alltså han är ju inte direkt på MTV utan allting är hemma gjort, allt ifrån inspelning till videon.

Bra att du redde ut det där, jag som satt o trodde att det var en Hype Williams production.

2007-09-26 11:42
Nu vet du : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-02 21:37
Ny låt ute nu. Kolla på MP3

2007-10-02 21:39

glömde länk  www.hanozy.se

2007-10-02 22:58
Var ju sjukt mycket bättre och mognare än "Alltid på G". Gilla jag inte bruden i bakgrunden. Hon passa verkligen inte in och kändes lite som ett dåligt försök. Måste ändå säga att jag hatar det lika mycket i alla amerikanska videor där brudar skakar på rumpan. Tycker det är fult. Dock var det bra att hon inte hade en jätteröv som alla har i liknande videos som de skakar loss så celuiterna flyger åt alla håll.

Var nån del inspelad på gåsebäck?

2007-10-03 01:32
Kul att du gilla den till en viss del iallafall!

Ja vi filmade lite precis där vid rönnowska skolan, under bron. Det heter gåsebäck där eller?

2007-10-03 15:53
hahaha vad är detta?