Din poäng: 221 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Whos Tha Maaan?!
Hiphop Wont Stop!
Din poäng: 222 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up.
Din poäng: 208 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Din poäng: 182 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Shooo bree
Din poäng: -19 Du är inte en man. Du är snarare en kvinna. Det finns dom som är mer omanliga än du, men du har en bra bit att gå innan du ens kan börja kalla dig för en ung pojke. Du tycker trots allt att män klär i rosa urringade tröjor.
Din poäng: 140 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. Hmmm...
One chapter a day
Din poäng: 188
"There's an apple in the pussy mouth..."
Din poäng: 212 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
haha jag tyckte testet va rätt gay.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Det måste vara väldigt många plus att man gillar fotboll. 47 fick jag, börjar jag gilla svett är jag snart en riktig man.
<br>
137, min flickvän brädade mig med över 30 poäng.. ;Q
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Din poäng: 130 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
156
...och det är det som är så fint med whoa!
Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'. Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen.
What would macgyver do?
85...
What would macgyver do?
Din poäng: 137 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock.
Din poäng: 157 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Din poäng: 219 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
Din Poäng:236 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Suckers!
Klockor Till Salu!
[email protected]
Din poäng: 261 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Var lite kreativ för fan!
-4 Lite besviken, trodde jag skulle få betydligt mer
Leker live eller?
"Din poäng: 18 Du är antingen en pojke i 10 årsåldern eller så är du väldigt omanlig. Trots att manligheten under få, korta, och inte viljeutlösta tillfällen lyser igenom så är du inte manlig." moahaha
Its Tricky!
108 poäng, rätt nöjd ^^
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
29 poäng :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Din poäng: 45 Du är en pojke som börjar mogna. Du har dock en bra bit till att gå innan du blir en hedervärd man.vad e det för jävla skit?
för sent