[hemsida] Manlighetstest.
Din poäng: 155 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?hur manlig är du?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Din poäng: 119 Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Din poäng: 188
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Din poäng: 199 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
Din poäng: 225 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.BAAM!
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Din poäng: 185 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
185
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Ser ut som att jag är manligast på whoa dåååårå :)
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
JEJE Måste vara så. Det är ju trots allt 11 av whoa's 87022 medlemmar som skrivit i tråden.
Du är troligen inte en man utan en kvinna, varför tog du testet? Du är inte manlig alls, snarare kvinnlig hahaha - 38, vilket bull.
HELSINGBORGS IF!
185
http://felidae-music.com
Din poäng: 85 Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'. Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen.
JMD, Jag Måste Dansa!
är sport manligt?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
riktiga slapprövade män ägnar sig inte åt sport, 193p
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
den var ny..
be the change
Din poäng: 207 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Din poäng: 219 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Din poäng: 209 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Wordlife no doubt baby
Din Poäng: 211 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. ^^
"du ska inte tro att du kommer undan för att du är ful!"
jag ska tänka över sakerna och göra testet igen nästa månad, och se om jag blitt nå manligare. för så här kan jag inte leva :(
Din poäng: 220
Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet.
Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga.
En förebild äro Ni.
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
SaXoR P17 Ja, för jag menade ju verkligen
alla .. jag tror nog du förstod vad jag menade.
Manlighet är ju också en stereotyp som de ohyffasade har fött fram. Inget jag skulle säga är helt bra. Pure manlighet är ohövlighet och öl.
Din poäng: 236 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. känns som jag är manligast i den här tråden.
Din poäng: 169 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Sleep is the cousin of death
Din poäng: 211 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
There aint no party like my nannys tea-party !
Din poäng: 233 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Det är inte lätt när det är svårt..
Hade nog haft högre om inte testet ansog att fotboll var manligt, fnys.
Det är inte lätt när det är svårt..
213 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
många svarar ju inte som dom tycker, utan där dom anser att dom får högre poäng :( fusk
Din poäng: 177 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll? Jag som valde att fotboll var "Inte okej".
211 tror jag blev mer manlig förra gången jag gjorde detta test.
Graffare
2007-09-22 15:40
200, varför står det inget för mig?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
150 poäng
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Din poäng: 209 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
+'et!
vad är de här för skräp? ja är mer man än någon här och ändå fick jag 122.
Din poäng: 127 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. hihi! ^^
Get Random!
Din poäng: 175 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
be the change
Din poäng: 105 Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man. Totalt har 211287 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 112.568463748 -------------------------------------------------------------------------------- Ehhhh, vafan är det här då? :S
Kan någon svara hur mörk röst jag har från 1 till 10?
lyssna på min låt här under:
Ralle - Ensam Jag tror på 5, varken ljus lr mörk. Tror det är rätt. Är det sant?
Din poäng: 164 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Din poäng: 215 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Ramin sluta göra reklam för din låt. Du e en 3a typ Din poäng: 211 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. o JA FOTBOLL E MANLIGT
FÖRORT
Din poäng: 75 Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'. Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen
Din poäng: 220 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Din poäng: 450 du är för manlig för denna testen :D hahah Din poäng: 215 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden. dvs att du är en fucking kopia!