I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Orsak nr1 för att cannabis ska legaliseras!

Övrigt - Webbsidor

2007-08-26 22:37
Förövrigt finns det väl inget som tilltalar oss mer än att rädda världen nu när nojan över växthuseffekten är i fullgång.

Det är klart att när folk som vill rädda världen säger att detta skulle vara bra, så känner man sig lite skyldig att göra som dom tycker.

2007-08-26 22:59
och vart finns källhänvisningen?
till jack herers hemsida? texten är ju en översättning av hans text.. och inte har han några källor angivna?

rädda planeten snack.. skulle det vara lagligt skulle ni alla röka mer, och kanske är det bara en ursäkt för att få det.

men men, jag skulle vilja påstå att jag är för legalisering men jag röker inte. nekar dock inte att om det var lagligt så skulle jag nog röka nån gång. var år sen jag gjorde det sist och har bara testat ett fåtal ggr allt som allt.

men frågan är ju hur mycket man kan lita på texten eller om den bara är till för att mata elden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.