I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[artikel] pedofiler får egna registreringsskyltar (i usa)

Övrigt - Webbsidor

2007-04-05 11:54
Sry för dubbelpost nu.

Men, homosexualitet var ju en sjukdom fram till 19??.
Innandess var det en psykisk störning/sjukdom.
Sen kommer ju då snacket om huruvida pedofili är en sexuell läggning eller psykisk störning.
Jag ser det så att homosexualiet är ömsesidigt. De har valt varandra, precis som heterosexualitet. Medans pedofili, där tvingar man till sig sexuella handlingar av barn. Då de sällan/aldrig går med på dem.  PS sista meningen var ett antagande, har ingen fakta för det :/ DS
dom kallar mig Rambo..

2007-04-05 11:56
Snyggt att jämföra samma problem som homosexuella hade för ett tag sen, med problemet pedofiler har idag..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-04-05 12:09
Alltså, nu gäller det här gubbar som sätter på småbarn i åldern allt från 0-14 år då? Mot deras vilja.. Men alltså, om en pojkvän på 16 år har sex med sin 14-åriga flickvän så måste han väl inte ha skylt, fotboja och hela grejjset? Right? Kanske dum fråga men man vet aldrig.

2007-04-06 09:07
om man nu är pedofil och våldtagit ett barn så förtjänar man att få sin manlighet avskuren med en slö häcksax
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-10 05:23
Om dom nu sätter en stämpel på pedofiler på det här sättet som beskrivs, är det då inte lika bra att döma dom till döden på en gång, så är saken ur världen, men det kanske är Fängelseägarnas strategi.....en dömd pedofil ger två dömda brottslinar osv för nog fan säger logiken att regga och stämpla peddon är lika med att dom kommer bli "killed by mob".
The New World Order IS Here

2007-04-10 05:25
Det jag menar med fängelseägarnas strategi är att det fängelsesystem som finns i USA idag är privatägt så för varje convict så tjänar ägaren/ägarna feta cash.
The New World Order IS Here