Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan ju tillägga att jag inte pallade se hela...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vaffan! fel forum! Mybad..
åt en pizza precis innan ja såg den jäveln.
fyfan..
usch jag börjar typ tjura av såna där grejer=( jävla fittkukas.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jag får ont i magen..
för dom som inte kollade så långt, så får man se bilder på första druret när det sitter helt utan skinnet, o kippar efter luft...
Helt jävla sjukt! Okej att de inte har samma kultur "där nere" som här i Sverige, men dom kan väl iaf ge djuren ett skott i pannan innan idioten flår dom? Stå å svinga dom i marken, vad e det för jävla sätt att ha ihjäl ett djur på. Nä vilket jävla miffo.
b0b0b0b0
här trodde man kunde va rå o skratta åt nåt men man blev ju nästan illamående! usch!
~~~War, Hate & Confusion~~~
hur fan kan man vara så jävla ond, och att de står massa folk o kollar på som om de vore nån jävla circus. äckligt! vidriga människor!
www.myspace.com/dressyourself
DÖDA djuret innan om ni tvunget ska ha deras päls! FY I HELVETE! jag spyr nästan, hela kroppen skriker efter att få slå ihjäl killen med kniven
b0b0b0b0
någon som pallat se hela?
jag har kolla på hela, helt sjukt när han ställer sig på huvet på ett av djuren, jävla as. jag skulle inte tveka en sekund att slå ihjäl killen
www.myspace.com/dressyourself
Jag såg hela och det var förmodligen något av det värsta jag någonsin sett. Spec hunden som är helt flådd och ligger å försöker få luft och hunden i slutet som han flår helt levande (inte ens groggy verkar det som) Ritkigt avskyvärt, ingen människa som äger en själ borde kunna göra så, inte för vilka pengar som helst. Min hund ska få sova i min säng i natt. Så det så.
b0b0b0b0
Ingen som sett den där filmsnutten då dom skär huvudet av en snubbe? den är nog den värsta jag sett.
begge - jo snubben som dom skär halsen han "gogglar" som fan när dom börjar?
fy fan, o så här man folk stå o skratta i bakgrunden när dom står på huvudet på hunden, fy fan, sånna skulle plågas till döds jävla svin.
Skissen - sjukt, riktigt sjukt... Kan ingen flytta tråden? var ju dum nog o lägga den i fel forum?
Begge menar du filmen med Irakier som halshugger en amerikan som ligger ner på magen med den största kniven jag nånsin sett? kniven går igenom halsen som en kniv i varmt smör? jag spydde när jag såg den iaf sedan kommentar om djurfilmen : Att dina på såna här filmer leder ingenvart! Man är förbannad i nåra dagar och vill döda killarna som gör det på ett så plågsamt sätt det går ! men man vet att det inte funkar så och då blir man bara ännu mer frustrerad! Dra å bränn ner nåra kåkar istället :)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
det är då man önskar att man trodde på gud för då skulle man vetat att dom hade hamnat i helvetet och önskat dom dit. men antagligen kommer dom plåga djur ett tag, äckliga töntiga jävla nollor som gillar mode kommer köpa pälsar och vandra omkring och tro att dom ser knullbara och sexiga ut med dött skinn och antagligen köpa mer päls och så fortsätter det. ja det är förjävligt helt enkelt
min ruta vart bara grön (Y) kanske tur det ..
- men nog om dig nu.
jag bölar som en gris varje gång jag ser sånt här. mitt hjärta blöder för de där stackars djuren. ja alla djur faktiskt. kollade på halva filmen och efter ett tag bad jag bara att ngn skulle döda dom så dom slapp lida. sen pallade jag inte mer.och de där vackra oskyldiga djuren som aldrigt gjort ngt ont. människan är så jävla grym och vidrig. fick jag tag på de där människorna skulle jag slå ihjäl dom. och istället för att bara "oj. vad hemskt" och klicka vidare: gör ngt för att hindra att det händer istället! köp inte päls för det första! skriv på protestlistor, sprid videos till alla du känner. dom lär garanterat skippa pälsjacka. ngt kan alla göra.
Pallade inte se mer än 10 sek.. Jag skulle seriöst må bra av att döda dom som gör detta..
Jag pallar inte ha ett citat här.
Det är ju sjukt äckligt , nackskott på alla dom där jävla idioterna .
Varför ?
har sett början på den en gång, finner ingen nytta av att se hela. jag vet att det kommer vara ofattbart äckligt och vidrigt och bara kosta mig massa energi. så hur gör man för att på bästa sätt förhindra eller iaf förminska att sånt här händer? (förutom att skjuta ihjäl dom som gör det, tror int emna kommer så långt)
Dödar man djuret innan så försämras kvalitén på pälsen. Och man vill ju inte gå runt med en lågkvalitetspäls, right ? Tycker att ni som snackar så tufft om att döda dom som flår djuren bör åka dit och göra det istället för att sitta här o spela apa. Plus att dom här grabbarna bara försöker tjäna lite pengar. Är det någon ni ska hoppa på så är det dom som köper pälsarna senare.
haha. vilket bad-ass! Han bara slanger ner djuren pa marken for att ha ihjal dem!
och vadda? Ni tror inte att de tar palsen/skinnet fran kor som de slaktar? Javla idioter. Djur dor varje dag, men nar nan filmar det, da javlar gar det inte att tolerera.
ok. my bad. han inte se att de fortfarande levede efter att de blivit fladda. Kanske lite grymt. Men vafan, det var ju bara sloppy av killen som har ihjal djuret.
En dag ska min hobby bli att leta upp den typen av människor o göra likadant mot dom som dom gör mot djuren. Ex. skala av huden på dom med en trimmad osthyvel eller liknande. Damn, tycker det är så jävla sjukt att man bara KAN göra så utan att tycka synd om djuren.
Pepper_Jack jag holler med dig.. ja e helt på...
vroksjab P18 Jajjemen, exakt den! mår dåligt bara jag tänker på den..
Pepper_Jack - word jag e på
Pepper_Jack: Gör man det för att överleva och få mat för dagen så tror jag inte att man bryr sig om djuren.
så jävla sjukt!! förstår inte hur folk kan göra sånt skit!
JÄVA HORA ! SKULLE SLÅTT IHJÄL DEN FUCKERN! DOM LIGGER J UFAN DÄR O LIDER ÄVLA FITTAN ASSÅ! Shiit va kännsligt det är! Fy faaaaan...
och att dom skrattar :O ? GHelt jävla sjukt! kollade typ 7sek...
Jag pallar inte ens se filmen, trött på sådant. Man önskar ju att folk kunde känna lite med djuren ibland. Jag hade fan inte ens gjort det ni beskriver i tråden för miljonpengar i månadslön alltså, seriöst. Mår illa bara jag hör det!
Det roligaste är att det finns på PETA:s hemsida. De är emot att ta död på djur, men ändå så avrättar de 2/3 av de djuren som de försöker rädda.
Sholiboba grattis, har du sett bullshit eller? hur många i den här tråden har eller haft haft en canada goose jacka?
Begge Är det "unknown russian soldier" du tänker på? Den gick under det namnet för flera flera år sedan.
Filmen som länkas här vågar jag inte titta på. Klarar inte av djurplågeri och ska sova snart :p
JAG BLIR FÖRBANNAD ARAGRgakGKjklfsjadölgk'hkba
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Jag kolla inte på filmen för jag hade bara blivit ännu mer förbannad. Räcker med denna jävla idioten sedan igår -
Artikel Men denna jävla lag som Sverige har är förjävlig;
Den svenska djurskyddslagstiftningen innehåller inte något förbud mot sex med djur
Jag tänker inte kolla, låter avskyvärt. Tänk på att de djur ni äter antagligen inte hade det så kul fram till deras fabriksavrättning heller.
Hazn_ P0 Det känns som det kvittar. Även om jag inte käkat på en vecka skulle jag föra så. Visst, jag kan ha förståelse för att det är deras levebröd. Men det finns man smidigare metoder. Vafan.. t.o.m grottfolket dödade sina djur före dom tog pälsarna o åt köttet. O även om dessa människor inte skulle ha något smidigt eller bra sätt att döda dom på så kan dom fan dränka dom eller slå en stor sten i huvudet på dom före så dom dör direkt istället. Jag förstår inte vart du vill komma med det inlägget egentligen. Tycker du jag ska visa medkänsla för människorna ?
Först Tänkte jag, Jag har ju sett Saddams execution film, Så de här borde va ingenting. It was worse... Asså Det känns som om du är där och kan se djuren dö, Men du kan inte göra nått åt det. Du kan inte hjälpa dem. Det ända du kan göra är att se dem dö. Typ på måndags läste jag i Txt-Tv att en 56-årig man har dödat över 10.000 hundar. Han hamnar inte i fängelse eller nått. Han får böter... Jag hoppas att Någon gör samma sak på dem här djur plågarna. Jag hoppas att någon kommer och hänger dem upp och ner och skär skinnet ifrån dem. Fakking Idioter, Bara för att dem är Cp i huvet tror dem ätt djuren är det oxå. Ska komma med foten i hans ansikte.
Breakare
2007-03-22 09:59
ööööhm....damn
HERB, bust a cap in yo ass
lite elakt, lite grymt osv? är ni helt kalla männsikor eller?Hazn_ P0: du tycker inte att det är där deras problem ligger? att dom gör sånt där bara för pengar? m4505 P1: eller inte?smutsig_slampa P22: jag är ledsen över att djur dör varje dag. varför skulle jag inte vara det? har jag sagt att det här är värre bara för att jag ser det? sen är det en oerhört grym och makaber video och jag önskar att jag inte sett den
Äh fyfan vad äckligt
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D