Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Så jävla bookmarked! :D Tack för denna :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
"..real gangsta ass niggas don't sleep"
Hehe ja, bröderna Walhberg, Donnie och Mark, som båda visade sig bli ena riktigt bra skådisar i slutändan, :)
hahah fan va kåt jag var i dom vengaboys tjejerna :D killarna störde mig dock rejält
Straight up Menace
Feta props till trådskaparen hahaha MER NOSTALGI ÅT FOLKET
Straight up Menace
Men åh wil P19, JAG HADE REDAN POSTAT DEN HÖGRE UPP HAHA!
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Walking the street of dreams
Walking the street of dreams
Fan det känns som om det inte var så länge sen, fan va tiden flyger iväg :(
Borde lätt ha blivit årets tråd :)
Kan säkert bli, men vi får se vad 2007 har mer att bjuda på, aja tebax till tåppiken nu :D
haha åka pendeltåg, för jävla skön alltså :D
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.
letar efter en låt!!! det är en tjej som sjunger låten och den börjar typ: di-na-ni-na-na! kommer ihåg att det är nåt boing-ljud som loopar.minns att jag och min polare hoppade till den boing-ljudet när vi va små:D. låten går typ, saturdaynight, da-di-na-ni-na-na-naa, i love you baby.nåt sånt.kan ha fel, men om nån vet jag vad jag snackar om så posta gärna!!!UPPAD!
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
qlogmen, gaaaah, jag kan sjunga lite av den men kommer inte på vad den heter
whatone ok, man kommer ju inte ihåg vad den heter eller vem som gjort den, tråkigt nog.^^
dry your eyes, fan jag googla fram det svaret men det lät för gammalt.
Dry_your_eyes uuuhhh! fan vad najs. tackar så mkt.^^
at your service. hade en crush på henne förr ._.
den här tråden e skön
-.-DMX-.-
Dmx_4ever P19 Vart gick du på disco?
Love Music And Dance
älskar denna tråden.. lyssnar ofta på 90-tals party/dancemusik :D
fortsättning följer...
jag med, musiken är för skön alltså :D
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.
HAHAH WÖRD Iceberg!!!!
Göteborg
Jag känner att vi behöver en 90 tals trend som kommer hette up sommarn ännu mera i år! Vilka känner som jag!? Jag menar sköna utsides partyn med mycket musik och dans!
Love Music And Dance
GipsyKings OMFG!!!! av alla låtar är den den mest ultimata!! förutom radiohits, jag menar så här musik som jämt spelades på högsta volym från någon balkong.
jag hade ALLA deras låtar på kasett!!
Femme fatale
fanns de fler som växte upp med GipsyKings?
eller var de bara vi invandrarbarn med föräldrar som hadekärlek till zigenarmusik och reggae?
här kommer en till
LAMBADA säg att ni också växte upp med de här?`
soap, michael jackson, thake that osv i alla ära men detta är hardcore barndom
Femme fatale
Amar F19 Det kan du skriva upp! Men jag tyckte nog det var lite för lite kläder i videon när jag såg den som liten :P --- Var en Michael morgon för mig körde igenom Thriller innan jag gick till jobbet.. Mycket festligt
Love Music And Dance
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
haah nej vad glad jag blir ! vet ej varför men det känns bra att ha delat dessa låtar med andra, på varsina håll men med samma soundtrack på vår barndom :) jag minns att Gipsy Kings färgglada musik samt UB40s kingston town (har länkat den tidigare i tråden) , redredwine osv totalt förgyllde ens barndom det var turtles, power rangers, cykelbyxor, nylon, kardborreskor var the shiet, neon, hubbabubba, banana joe, plastsmycken och magväskor åh, jag önskar alla kunde ha den barndomen som jag fick uppleva,. mitt i Sverige och vi var multikulti! vi kom från överallt, island, sverigem danmark, brassar, spanjorer, iranier, kineser, araber, etc det var inte segregarat som nu, ochalla barnen var ute från morgon till kväll, och våra mammor stod poå balkongen och ropade in oss. vi hade karnevaler och flätor i håret och tyckte vi var skitcoola som köpote våra egna tugummin :)
Femme fatale
Amar F19 I sommar så är det 90 tal som gäller!
Då ska du stå först i ledet!
Love Music And Dance
Amar Du sa det! Den här tråden fick mig apglad direkt!
Legion=sötast
Först vill jag bara ge mäd propps till elak, trådskaparen! och tusen tack till alla som postat musikvideos, spec. Icecold..
Har fan blivit tårögd en massa ggr pga nostalgitrippar :D
heeeelt underbar tråd!!
Admin fixa den till en STICKY NU!! här bjuder jag på nåra klassiker e lite seg i skallen just nu, kommer inte på nåra fler =/
Texas Nik Scooby Juraccis 5 OPP Summer stygga pojkar #tryckaren tvål oasis fönster <-- måste ses!!!!
Got game förlorare reeespect!
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Den här oxå..
Da Funk (har suttit i typ 3 timmar helt klistrad framför den här tråden!)
90talet 4 ever!!
Nostalgi natten, ni har förgyllt hela min kväll piiiizz
Politiker - Game Over - rocken'roll biatches
Amar: Vad du gjorde mig nostalgisk med allt du skrev i ditt följande inlägg, med allt från UB40 till morsor som ropade in från balkongen! Hehe minns en gång när jag var liten och fick för mig att jag skulle stryka mina (på den tiden) coola svarta spandex(?) cykelbyxor med rosa ränder och de smälte givetivs sönder och jag började tjura- haha vilken trög unge jag var :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
vart e hanson?
mickelito - en Nalle Puh figur?