Yeah, riktigt bra är det :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA, i Mah Boyz videon, dagens Escalade/Impala/osv var en gul volvo då hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså dem var värkligen snabba med att hänga på west coast andan! Rappade ju tom med MC Eiht
Love Music And Dance
Haha dem är ju skit duktiga fortf. Jätte musikaliska och kloka texter...
Love Music And Dance
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
ngn som minns en musikvideo som var gjord med lerfigurer och stopmotionteknik? låten hette slowmotion tror jag. vad heter gruppen? länka gärna ev. info!
Måste säga tack, många minnen kommer tillbaks. Älskar 90-talet!!!
PNKS P22 vänta berätta mera... var dem på månen?.. så var det en tjejröst
Love Music And Dance
shit va massa gamla minnen som kommer tillbaka..härligt:)
Vila i frid Daniel ! 091030
nån som vet vad som hände med kris kross ? Är det nån känd nu fast då med annat namn ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
http://www.youtube.com/watch?v=VK2ROzKmiiE =D
mellanstadiedisco all over again =)
jag har alltid rätt.
OMG!!!! http://www.youtube.com/watch?v=VxE6zwReCPk !!!!! yeea
jag har alltid rätt.
Lätt skönaste tråden på länge, läggs till i favoriter dirr :D
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.
någon som minns den där låten som gick typ " A little bit of Monica in my life, a litllle bit Erica by my side a little....." typ 1000 olika brudar?
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
fattaruvideon fick mig att fundera: vad hände med hannibal?
badet, jag gjorde en tråd om det för två veckor sen. och han rappar visst på engelska eller nått. gör en sökning på "whatone" i svensk hiphop.
Lou bega elak
Love Music And Dance
Haha den här tråden påminner mig om VOXPOP som gick på 1an runt 97 =D
hahaha I salt N peppa - push it videon! Dansen är helt underbar :D badet: Han kallar sig Henok och rappar på engelska som whatone sa. Finns en video i Sv hiphop online forumet!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
de här va de bästa ja sätt på länge =D haha!!
Bom digi digi digi bom digi da!
Love Music And Dance
Hoppas verkligen att personer som kommer in i tråden nu går igenom allaaaaaa länkarna!
Love Music And Dance
ja annars missar man nått:)
hahahha....fyfan vilken klockren tråd!! ska återgå till denna imorrn och sedan skapa en underbar 90-tals skiva till jobbet.
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Undra vad fan mr dance och mr cool gör idag...kanske hänger med laila k på plattan
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
hahaha jag vill ha scatman videon!
AngeliC Titta länger upp i tråden då.. finns nog ett par att välja mellan
Love Music And Dance
jag har en känsla att jag har varit här innan
Pandora - Trust Me Detta måste vara den bästa videon någonsin haha. Jag börjar alltid skratta. Jag älskar dansen och allting haha.
Den måste alla se!
Skulle inte banga på Pandora
Love Music And Dance
yougotthelove - candistaton feat the source
likeaprayer - Madonna
gowest - petshopboys
HELL YEAH! kommer upp med fler, njut av nittiotalet så länge. jaja lite sent 80 också
Femme fatale
tassel Adet är det.. Från filmen Bulletproof :) Låten dem samplat från är så skön!
Love Music And Dance
Jizzo tack för narcotic!