hahahahahahahahaha fy fan de här tar ju priset asså. men de värsta e ju att den här kommer fjortisarna lyssna lika mycke på. men för guds skull låt oss slippa den på krogen ja vill inte ha en ny "rullar fram me fronda" när ja går ut för en kul kväll.
thundercooperfuckinbird
papper är en vettig person :)
va?
kul när folk blir tjuriga på annat folk som lyckats med nånting.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
XIMER klart man blir "tjurig" när man tvingas höra sån skit som inte borde fått komma ut från början
va?
XIMER jag kallar inte de här att lyckas precis. jag vill bara slippa höra sånt här skit.
thundercooperfuckinbird
den va ju fan as bra!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
den som lägger andra versen.. fan vad han viftar med händerna! haha
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
HHAHAHA elmaco, tänkte det samma. pinsamt värre.
One Love!
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA! shit jag döööööööör! hahaha fyfan va klassiskt!
Ja'da!
mattew_ P76 sa det... Allt handlar inte om att göra " dope:a underground låtar" som aldrig slår men är jävligt bra. Vissa skiter i vad dom gör bara man tjänar stålar och det tycker jag han har lyckats med, okey att enligt mig är basshunter en utav dom värsta plågorna, men snubben har ett namn och känar stålar så..
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Den är ju fan bra!! Stäng käften ifall ni inte gillar.
fan vad fett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den är ju fan bra!! Stäng käften ifall ni inte gillar. Det är ett forum där alla har rätt att uttrycka sina åsikter ?
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
tyckte nog att rappen va riktigt dålig alltså. sen musiken vet jag inget om, inget jag gillar säkert skit bra om man gillar techno eller vad det nu är. jag håller med den dör uppe som inte ville ha det här på krogen
Alla som påstår att vi ska tycka sånt här är bra för att man tjänar pengar, bara en liten fråga, är det itne meningen att man ska säga vad man tycker om låten? Jag ber till gud att jag aldrig ska se denna videon igen eller höra låten.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvh P16 Du lär få höra låten. Den kommer säkert pumpas på radio och överallt nu..
Lite ankrövar överallt och en snubbe med en ekorrpäls ?
skulle funka... har hört mkt sämre..
det finns en chat! missa inte den...
efter typ 4e länken börjar man tröttna.
det finns en chat! missa inte den...
kanske de.
There can be only one! BASSHUNTER!
cry me a river! --> thcrew
det jag älskar mest med basshunter är sättet som hans musik får den svenska avundsjukan att träda fram ur sina vrår.. alltid lika gött!
men hallå ni fattar väl att dom skämmtar .... eller :/
papper F1 blunda med öronen då :) dom får ju guzzar... hörde tillomed att en av dom där nissarna gängade två av brudarna där på inspelningen.. ni kan ju gissa åldern på tjejerna:)
14 ? Fortfarande ankrövar eller plattstjärtar
Det är jag som rappar i videon...
Love Music And Dance
IceBerg hur har du lärt di att rappa så bra å snabbt? känner du Basshunter på riktigt? han verklar vara så häftig och ball. alltid omringad av snygga brudar ... fast jag såg bilder på honom när han knullade nån tjej med en kompis och hon var iofs inte så snygg... faaaast hon var ju tillräckligt snäll för att lägga upp bilderna på nätet .... Basshunter for President!
- da locos crew -
Det är jag som är Basshunter...
tycker det e rolgit att dem kommit långt ialalfall, det va fan rätt bra kvalité på musik videon, så ja tycker folk ska sluta klaga och hata. Låt grabbarna köra sitt race.
på va sätt har man kommit långt för man släpper en technoraplåt me basshunter? vill inte vara negativt men de e inte alls långt.
Twelve Tribes of Israel
skäääämigt... killarna ser ju ut som att de har downs, hela grejen är ju bara sjukt pinsam.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
hansel, avsky är inte en primär känsla.. lätt att den är förtäckt avundsjuka.. Folk ballar ur och står å hatar å snackar skit.. han suger hit och dit jag e mycket grymmare YOYO shit ja skulle gjort det där mycket bättre yo whatever.. han har lyckats bättre än dom flesta av er kommer göra.. så vilka är ni att döma! BIG UP BASSHUNTER :D sen att hans musik inte direkt faller mig i smaken är en annan femma.. men säger grattis endå!
Prån, jadu.. dom kommer med största sannolikhet få sin musik spelad på de flesta krogarna i sverige ett hyfsat tag.. folk som e så jävla underground e oftast bara underground för att dom inte har något val.. direkt cashen viftas under deras näsor e dom samma suckers som alla andra.. dom som e äkta e dom som erkänner det..
pårn, utgår somsagt från att en musikskapare har för syfte att få sin musik spelad.. har man nån annan tanke med musiken så säger det inte särskilt mkt..
90% av er som skriver i tråden är bara lacka pga att ni är så kassa på det ni är bra på. Släpp attityden istället, lyssna på joda, det han säger är faktiskt sant. Skål =)
hans tryne gjorde mig ledsen, hade varit en annan sak om de hade satt en säck för huvudet på honom!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
de va de sjukaste....känner killarna som gör volterna
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
Ni tar det för seriöst. Slappna av lite.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Toffe is een toffe zwede!
ja e långt ifrån dom bästa rapparna i sverige, tanken har ALDRIG slagit mig för att betalt för en låt ja gör då ja tycker att bara etablerade artister ska göra det. så bara för att dogge nu går å ställer sig i tights å säger att man får en cykel på köpet för att dra in kosing till sin familj är inte äkta. kunde inte bry mig mindre om äkta. man ska göra de man trivs med, de man kan stå för och ja hade inte gjort varken en låt med basshunter för att den skulle spelas på ett par klubbar "ett hyffsat tag" eller ropa om cyklar. och det är INTE avundsjuka. Blessed
Twelve Tribes of Israel
lillen och patrik
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Det är jag som gör volterna med
Love Music And Dance
haha basshunter liknar en rysk päls säljare ;)
haha dom två snubbarna som går brevid basshunter med sin "pälls" aså det ser ut som dom är hans bitcheZzz eller nått HAHAHA
Tycker låten är nice faktiskt!! Videon är inte mycket att hurra för förutom att den är snyggt filmad!
Married to the money, fuck the world, that's adultery