Basshunter ger sig inte (Video)
http://www.basshunter.se/vifta.htm
Ta en titt själva, någon som vet vilka de sk rapparna är?
haha, vem fan sitter med en laptop på en nattklubb? syns att han har tjänat lite chash iaf
låten var ju ball ju. fast kunde ju tagit bort hans messiga "vifta på händerna" och beatet var ju hur mjäkigt som helst.. fattas något.. hmms ja just det tallang..
-- Mellanslagsanvändare --
FYYYYYYYYYYFAAAAAAN va jävla dåligt..idioter.. jag fattar inte att dom tycker det är skämmigt eller gillar dom sån där blipblop musik for real
faty fat faty
kolla audio, dom har själva lagt upp tråd tror jag :)
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
haaaaaaaaaahahahahaaa
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
herregud, är det där whoarappare?. Videon var trots allt rätt snygg fan.
SKU - SKU - SKULASON!
riktigt jävla dåligt. usch. kul att han drog juggleratten baklänges i introt, han verkar vara en heavy DJ helt enkelt!
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
ja Lillen har ju ingen gillat..
faty fat faty
Såg deras tråd i Audio nu och postade ett inlägg där vad jag tyckte om videon.
Producent
2006-11-22 15:36
jo, låten har ju funnits ett tag, och jag undrar om han inte har stulit den melodin också? =S låter lite darude-aktigt.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
jag tycker som vanligt att det kan bli betydligt sämre än så här. både video och låten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kasshet satt åt sido... e d inte roligare att diskutera varför snubben, på en fest med medelmåttigt heta fjortisar, väljer att sätta sig i ett hörn och kolla sin mail?
vem, ärligt talat, bryr sig?
det e ju lillemil här på whoa finns ju en tråd redan
För Basshunter är med datanörd än player ;) Han måste ju visa svenska folket vad han står för! Hans mission on earth är att visa att det finns en framtid även för CS-nördar.
haha träffade jag en käsnlig punkt där eller ;) sorry isf haha
rappen var kass... hade någon med lite mer skillz lagt verserna hade låten kunnat bli mycket bättre
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
haha det är ju äckligt..
-> Wasted Frillz <-
hansel
vad är ditt problem nu då? Killen blev lack för jag skrev något om CS som han inte tyckte stämde...spelar du och cs och är sur på mig eller vad är dealen? och vad är det som du inte fattar?
"För Basshunter är med datanörd än player ;) Han måste ju visa svenska folket vad han står för! Hans mission on earth är att visa att det finns en framtid även för CS-nördar."
vad är felet? du kanske missade ironin i hans "mission"
men orka bry er, geeks som geeks för fan.
du är kär i mig.
Haha.. Jag tycker Basshunter är svinskön. Lyssnar inte på hans musik, men när jag hör den och ser videos så älskar jag det. Skulle lätt vilja byta plats med snubben.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Haha! Jag var tvungen att streama skivan nu :D
"jag gillar grejer som moët och champagne" okeeeeeeej... och så får han en bitchslapp av en brud, jävligt player det där.
Jävligt bra låt. Basshunter är lätt en av Sveriges bästa och säkraste Deejays. Den killen kan sina saker. Han kan smälla ihop en jävligt grym snippets på bara en halvtimme.
först Mark in the park, sen detta.... man har lust att bränna sina baggys vissa dagar....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det går bra nu ahahha, ja verkligen.
Asså man blir ju rädd för folk som verkligen helt seriöst tycker att Basshunter är bra. Det är en sak att nynna med i hans låtar som vare sig man vill eller inte sätter sig på hjärnan och faktiskit tycka om skiten.
:´(
Menige-E P19 Basshunter är en jävligt säker deejay. Han kommer gå långt. Du ska se när han gör låtar, det går undan. Det är knappt så ögonen hänger med och sen blir resultatet oftast jävligt bra. Hade han kört lite hårdare musik kan jag garantera dig att det hade spelats på diverse rejvfester runt om i världen.
han hade ju faktiskt en "karriär" innan boten anna. jag la frågan om tranceaktig musik i ett forum här för runt 3år sen och fick till svar att jag skulle ladda basshunter.
Är Basshunter dj? Helt seriöst? Jag kan tänka mig att han får spela på diverse stora evenemang för att han är "känd" knappast för att han är en bra dj. Trodde han gjord sin musik på sin dator, men visst han kanske är den nya Dj Premier eller nått vad vet jag...har aldrig hört om spela några skivor live, har du?
Basshunter är lätt en av Sveriges bästa och säkraste Deejays. Antingen är du bara ironisk eller jävligt okunnig.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
djs ska väll spela det folket vill ha? han borde altså skjuta sig själv om han var en dj enligt definitionen.
Basshunter är lätt en av Sveriges bästa och säkraste Deejays. Antingen är du bara ironisk eller jävligt okunnig. Både och tror jag.
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
fan, att inte jag tänkte på att co-labba med honom
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jågurt P18
Nej då min mening är inte att vara trågsynt eller något såndant. Jag är ju inte dum, han är ju känd vilket innebär att han har fans, men det hindrar inte mig från att inte kunna förstå vad det är hos honom som gör honom bra? Ojdå kanske konstig formulering där men du förstår säkert. På forum som detta är det ju meningen att folk ska diskutera och debattera alla möjliga saker och då är det ju en fördel att man har olika åsikter annars blir det ju inte mycket till diskussion, knowumsayin. Och i detta fall har jag en åsikt som jag klargjort mycket tydligt och jag är fullt medveten att andra männsikor har andra åsikter. Så är det om allting. Jag påstår inte heller att min åsikt är the one and only. Men jag tycker endå att min är rätt det gör väl alla?
Welcome to rainbow utav Basshunter är en jävligt fet låt, han kan göra bra grejer
Lillen är patetisk så dom passar bra ihop
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
asså alla har postat men ingen har fixat linken.. nu är ni fan slöa på whoa.
Hit me!!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
och btw.. det han gör är LÄTT att prodda om man kan FL studio
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
förhoppningsvis hoppas jag att det är ironi när ni säger att han är sveriges säkraste DJ. jesus.
California, knows how to party!
mellanöl måste ju driva iaf, fattade inte det först haha
Att kalla Basshunter för en av Sveriges bästa deejays är ett jävla skämt.. hälften av beatsen har han snott och ändrat lite på och det andra går ju att slänga ihop utan större svårigheter. "fjortistechno" av högsta grad.. kan man ju lika gärna sitta och lyssna på diverse saker som nån annan finnig bonde slängt ihop i music ejay beträffande låten och videon: vadfan är det för nåt? de två wannabegangstersen vadfan är det? basshunter, vadfan är det?.. hejarklacksledare på en klubb, vadfan är det? vadfan är detta?
va?
Många frågor inga svar där pool
oj, fan asså.. det var verkligen inte meningen.. förlåt fan, hoppas ingen blev ledsen.. ojoj, hur ska det här gå :P
va?
aa basshunter är ju iaf bättre än snook
Forumsignatur:
den som påståd att det var lätt å prodda i FL om man kunde det?? hur fan tänke du ?? klart allt är lätt om man kan nått.. eller ur ?? saken är väl att lära sig grejerna...sen kan man iaf gör gansak dugliga saker...men för att få ihop nått som låter bra måste man faktiskt (tro det eller ej) ha en känsla för musik...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
Tha_SlaYer oj, du påstod nog det självklara där.. duktigt!.. det jag menade var att det inte är så svårt att lära sig att prodda i FL och man behöver verkligen inte känsla för musik, kolla bara på fommen basshunter, om man använder en låt man tycker är bra som mall är det inte svårt att efterhärma osv.
va?