Playahead: Fjortiga citat att garva åt! [bilder]
Eftersom jag roas väldigt mycket utav att läsa vad som sägs på communitys som Lunarstorm och Playahead så kunde jag heller inte låta bli att snappas upp av ne grej som jag tyckte var så jävla stört på Playahead nu denna morgon. Eftersom jag inte kollat Playahead på länge nu så såg jag att deras förstasida var omgjord, däribland kunde man finna dessa bilder (som jag kastat ihop på en och samma sida för smidighetens skull). Jag garvade ihjäl mej... jag garvade ÅT dom. Kolla den 16åriga bruden där till exempel, det STINKER fjortis om hennes blick på någe jävla vis så jag har lust att spy galla över henne och smeta runt det tills hennes hårbotten luktar gammal fiskrens... ajuste,höllt på glömma länken: playahead.htm - Ctc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det verkar fan vara stört bra på Playahead liksom. Admins verkar sötare än de här på whoa, och fan va många kompisar man måste få! Hur kan jag missat ett så fantastiskt community :(
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Hahahahaha :] Micket söööd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har oxå sett det, men jag tror att de typ fick VIP platinum för att gå med på det, men det är ju bara jag det... fjortisen kanske inte fick det men de andra..
Get Random!
Ska vi inte göra såna bilder till whoa också?? :P
Bäst va ju hon som älskade att klappa händerna- haha vad fan hade det med playahead att göra?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Ååh jag bara älskar att klappa händerna!
Skivsamlare
2006-09-30 11:49
Asså, dom där citaten är inte riktiga, dumhuvuden. "ååh, jag ska vara mr. whoa och all that och vara cynisk över något som en femåring kunde fatta var fejk"
http://www.soundcloud.com/adamkross
NÄHÄ? I can't believe it's not butter!
i still can't believe it's not butter!
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
finns det några såna där citat för whoa?
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Dom skulle ju lika gärna kunnat vara hämtade från whoa, sluta spela så high and mighty.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
hahahaha två grejer att skratta åt "Fjortiga citat att garva åt!" Vadå fjortiga?? :D och sen bruden som älskar att klappa händerna :) Sjukt oväntat!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Tjejen som gillade att klappa händerna var klockren, inget samband med de andra bilderna eller ens playahead alls.
Konsertbesökare
2006-09-30 16:47
Det mest "fjortiga" måste ju vara den här tråden?
"Playahead är en stor del av mitt liv" hahahahah XD
Du har fel. Jag har rätt.
Producent
2006-09-30 16:53
tyckte inget av det va nå roligt...skulle det vara det eller???
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Gogaku P20 Dont be so hard on me ;D Mest för att locka hit folk, men ack så mycket jag garvade åt citaten och personerna, hahahaha.
men dom är ju inte liiiiite ironiska va ? ..
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
Playahead dödar, inge snack om saken.
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
graffiti forumet flyttar in på playahead o skaaapar kaos *Fnizz*
ni är mitt allt .. min andra halva jag skulle kunna ö för er . lööööv my biTcHeeS3s
gör en sånm fast här på whoa istället, finns nog folk här som blir gladare när dom får ett svar här på whoa...syftar på er i "innegänget", fan snacka som ni kändevarann påp redigt!
BAHA!
Jag funderade några sekunder på att slänga ihop lite citat från graffiti/politikforumen tillsammans med bilder från www.wiggaz.com men det kändes mest tarvligt eftersom verkligheten oftast överträffar dikten.
Det är ju fan på skämt med 99% säkerhet.
Jag gillar iofs snubben (tjejen?) vincent, han ser så jävla gay ut. Hans frisyr ser freaky ut.
Signatur får rum här
CharlyTheChit P18 hahaha sopa, du är fjortis som inte fattar ironin i citaten och att allt är uppgjort.
Jobba jobba, kämpa och slita
mazlum Jag tycker det är värre att du vet om att det är så.
Signatur får rum här
Whoas citat skulle vara mycket mer gangster :D "Jag har aldrig stött på ett bättre ställa att vara taskig på" "Jag bara älskar att se alla jävla toys försöka måla" "Man blir så glad när det kommer onödiga trådar i forumen"
Hangaround
2006-10-02 20:44
Ja vore jätte sött om man tog The Top Of Whoa och gjorde sådana dära bilder med citat på första sidan.
åffer : hahahahahaha
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
åffer MOAAAR!
åffer : HAHAHAHAHA!
Carl 12 år var bäst!
Akta er för carl, han är farlig... Verkligen skön.
Haha tack, beröm var välbehövd! Vi borde ha en whoa-citat-á la-playahead-tråd :)
Signatur får rum här