Nakna tjejer i drömmen
Har funderat lite på en konstig sak, jag brukar drömma nästan varje natt (drömmer jag kommer ihåg) och i går natt så drömde jag om en tjej i min klass som låg och onanerade. En riktigt fin tjej må jag säga, hehe. Min fundering: Dom man drömmer om ser ju likadana ut som i verkligheten. Tjejen jag drömde om låg naken och jag kommer ihåg hur hon såg ut, så hennes kropp borde väl se ut så i verkligheten också. Så jag kan säga att jag i princip har sett henne naken? Eller hur är det egentligen?
Evangeliet
Finns ett sätt att ta reda på: se henne naken. Då kan du jämföra.
du har ju inte sett henne naken för att du sett henne naken i din fantasi mäster ! men du har haft en go dröm om henne, det går inte av för hackor !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone Men om han sedan ser henne naken (och har ett jävla bra minne) och det visar sig att hon ser ut EXAKT likadan som i drömmen, då har han ju gjort det innan också, via drömmen ;)
njae han har ju sett en fantasi av henne naken men han kan ju inte se något som han inte sett på riktigt, spec inte när han sover med stängda ögon ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone Trångsynta jävel, vi pratar banbrytande ish här! Andra dimensioner, en annan värld i drömmarna, ILLUMINATI!
nu e du la lite för new age för alls bästa !
edit: du hade ju fö helt rätt i det första du skrev i tråden : )
erorone Haha, tog i lite väl. Men helt allvarligt så kan det ju vara coola teorier om att man omedvetet kan ha viss röntgensyn, som hjärnan snappar upp men inte bearbetar under vaken tid. Finns mycket hjärna kvar ju. Sen som sagt, andra dimensioner. Vore också helgrymt.
Kanske inte röntgensyn, men det skulle ju kunna vara så att din hjärna är grym på att behandla propotioner och anatomi och efter att ha spanat in henne i skolan så hade din hjärna en bra bild av hur hon såg ut. Ju längre ni har gått i samma klass och ju mer du har spanat in henne i olika aktiviteter ju troligare blir det nog att du får en korrekt bild i drömmen. Men däremot födelsemärken, bröstvårtor, könsorgan och könsbehåring tror jag inte kan förklaras på det sättet.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
ankel jo det vore iofs ganska ballt, man använder la inte hela hjärnan alla gånger oavsett ?
Är det bara jag som har jättesvårt att minnas EXAKT vad jag drömt? Kommer t.ex. ihåg om jag drömt om någon naken, och i princip hur det såg ut (alltså, det jag drömde/tänkte). Men att komma ihåg detaljer från drömmar är skitsvårt tycker jag :(
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Eller så har du satt någon annan tjejs kropp (som du har sett naken) till hennes ansikte. Voila!
jag knullade Megan Fox en gång i en dröm, nu går jag runt och säger att jag legat med Megan Fox...
Men om han nu inte tidigare sett henne naken, drömmer om henne naken, och sen ser henne naken på riktigt, och det visar sig (som av en slump) att hon naken såg ut exakt så som han drömde att hon såg ut naken, hade han då "sett" henne naken redan när han drömde det? ;)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Hålla drömdagbok är ett tips för dom som vill komma ihåg sina drömmar, skriv ner så mycket ni kan, även dofter, känslor, saker ni hör osv osv. Efter ett tag kan man lätt komma ihåg flera drömmar per natt.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
ge henne en fin kommentar om hennes kropp nästa gång du ser henne!
Ch1ll P17 Hahahahahha!
Hej
Menar inte att man kan säga att man har "sett" henne naken. Men att man skulle veta hur hennes kropp ser ut.
Evangeliet
Jag har tänkt exakt samma sak! Har drömt om personer jag sett på bild, bara ansiktet då.
bla.
Men hur stor skillnad är det på kropp och kropp då?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Qnivqast Jo, du förstår att alla människor är unika :) Det sägs så i alla fall. Hängbröst kan t ex döljas av en behå, så tänk om han drömmer om någon, med eller utan hängbröst, och sedan ser att den är med eller utan hängbröst i verkligheten. Även huruvida personen har rakad fitta är en sån sak.
ska vi byta drömmar du och jag???
Nästa gång du är medveten om att du drömmer så är ett tips att du tittar på dina händer. Det är som en jävla LSD-mardröm..
så hennes kropp borde väl se ut så i verkligheten också. Så jag kan säga att jag i princip har sett henne naken? haha
Enligt österländsk filosofi har man ett tredje öga! Det sitter i pannan mellan ögonen. Det används till bla fjärrsyn, så hon kanske låg naken och onanerade precis när du drömde om henne;) Kalla inte sånt New Age, det är ett begrepp som är vilseledande. Såna saker har funnits så länge människan har funnits. Och det fungerar!
Nästa gång du är medveten om att du drömmer så är ett tips att du tittar på dina händer. Det är som en jävla LSD-mardröm.. kommer inte våga sova nu
Drömmar är ett högre medvetande, otroligt spännande energi man kan känna i drömmar. Om man skriver ned drömmar och börjar tänka på en sak som man inte hinner avsluta innan man somnar så kan du med lite övning kontrollera dina drömmar. Du behöver bara komma till insikt i drömmen att det faktiskt bara är en dröm. Kunde tekniken innan fast det blev farligt för mig, började få ångest av att vara i denna vridna värld när man kan göra vad man vill i drömmen.
Hobby; göra beats och slå nazister.
Snurrat: Haha, jag kunde oxå tekniken förut, och det brukade gå över till utanför kroppen upplevelser resor till astralplanet. Det blev farligt för mig med, jag blev livrädd att jag skulle bli besatt av demoner och vågade inte sova om nätterna:P
snurrat o peter-rabbit eeey vet ni nån nice ssida där man kan lära sig.. lät helt flipp ju
testie P20 va händer om man kollar på händerna i drömmen då ??? =)
Att kolla på händerna om man misstänker att man drömmer är det bästa sättet för att göra en "reality check". Det är väll olika för alla kanske, men för mig ser det ut som att händerna smälter och rinner ut i luften ungefär.
va hon rakad eller? dmt annars...
Jag drömde om päronpung. Smakade päron
Förr i tiden kunde jag komma ihåg allt som hände i mina drömmar, men nu minns jag nästan ingenting. Jag förde också drömdagbok när jag var mindre, men det påverkade inte mina drömmar.
Det fungerar tyvärr inte så att personer ser ut så som du drömmer att dom gör nakna. Lucida drömmar åsidor, man kan ändå inte förutspå sånt exakt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Upp med en bild på henne så kan jag testa och så kan vi jämföra resultat imorgon.
Brap brap!
haha, så som du såg henne i drömmen är din fantasi om hur du tror/vill att hon ska se ut utan kläder. kort sagt it's your dream n not to mention it's a dream ;)
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
ja du kan ju prova att ha sex med henne. om hon har en snopp så skyll inte på mig.
Snow / "If you don't understand the music, you'll never understand the dance"/Tyron the Bone proctor