Erkan - Jag tog upp det för att jag och Rain tycker helt olika angående det här, så vi skulle se vad lite annat folk tycker också!
Om du inte dör, så är det inte livsfarligt.
Han blir gråhårig snart för fan!
shii, fuck de :P kör på de för fan, om de sen inte funkar så har du ju nåt o skryta för dina polare med :P eyy jag har vatt med en kille som e sex år äldre, tror inte många 16 åringar har de ;) nej skämt o sido :P spelar endå ingen roll vad jag skriver här för du gör som du vill i vilket fall som helst..
Peace Man FuCk U
Har dock bättre självförtroende än att jag går in ett förhållandé enbart för att skryta för mina polare ? herregud
jag säger absolut inte att du, men_nina , är en fjortis på något sätt (!) nu så tolka inget av vad ja säger personligt även om det kanske framgår som personligt riktat mot dig! men! mina egna erfarenheter säger att när man är 16 så känner man sig vuxnare än vad man kanske egentligen är (jag tror dock inte att du är barnslig bara för de..!) och ja menar, det är ju rätt kooolt att killen råkar vara äldre (även om man inte direkt letat efter ngn i den åldern) eftersom det ger en tillgång till lite andra grejer än om man vore tillsammans med en kille som också var 16. när ja var 15 var ja ihop med en kille som var 21. inte speciellt länge men tillräckligt länge för å ha känslor för honom etc. då tyckte ja det var skitmysigt å att han var ashärlig (inte för åldern utan som person) men när ja tittar tillbaka på mig själv nu så inser jag att han nog utyttjade mig en del även om det kanske inte var medvetet. men ja tror nog det lätt kan bli så när det är "bara" 6 år i skillnad men just i den åldern. när jag ser personer här där ja bor (en extremt liten stad) så ser man killar som jag spanade in när ja gick på högstadiet å "såg upp till" eftersom de var såååå snygga och så ser man dom nu gå hand i hand med 89:or när dom själva är ett par år äldre än mig. vissa av de tjejerna ÄR mogna som fan å trevliga! men vissa är lite mer.. fjortis om man säger så.. men chansa fan. som du sa, bättre chansa å misslyckas än att inte chansa och att missa att lyckas!
phatie ! Jävligt bra sagt, och ja tycker det passar ganska bra in på många av mina polare som jag sett också, som haft äldre killar. Men det är verkligen inte så i mitt fall, hade inga planer på att falla för honom, hade tillochmed pojkvän då (!) men han e inte som andra killar som ni säkert räknat ut, e väldigt speciell för mej!
"om de sen inte funkar så har du ju nåt o skryta för dina polare med :P eyy jag har vatt med en kille som e sex år äldre, tror inte många 16 åringar har de ;)" det där var väl ungefär det värsta scenariot utmålat? ^^ men seriöst, om det känns rätt så är det väl bara att tuta och köra. ingen här på whoa kan säga vad du ska göra med ditt liv. du är fanimej den enda som vet vad detta handlar om innerst inne, vilka känslor du har osv. det låter inte som att det är ett "JaG TreFFa JeTesneL pojK3 igÅrh.. han Va LiXoom 6 ÅrizAr ÄldrE än Mig Och KaN ShööPa SprIIt LaglIt Oh SånT *pHniZZ*", och sålänge det inte är någon sådan idé som styr dig så är väl allt disco. dina egna känslor har outgrundliga vägar
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
chilla, de va ett skämt :P
Peace Man FuCk U
Har alltid sett ner på sånna förhållande men nu så bryr jag mig inte ett skit, det handlar om vem personen är helt enkelt, vet folk som är 22 som är lika "mogna" som 15 åringar. Sen är det frågan om vad mogen är finns jävligt många plan, man kan vara en jävligt mogen tänker med många insikter men ändå aldrig lärt sig hur en tvättmaskin fungerar (dåligt exempel). feenposhleen P1 skrev det rätt bra, en uppmaning således tjejjer, det är ingen merit för er att bli ihop med äldre killar bara för sakens skull. Sen att tjejer är mer "mogna" för sin ålder har jag aldrig fått bekräftat in real life...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
apvild F17 Håller absolut med! ;)
Han vill bara få ett lätt ligg... based on many true stories
Förlåt...det där lät dumt mot dig. Men helt klart så är det vad som oftast är sant, och jag tycker det bara är olyckligt att tjejen inte uppfattar detta. och den största boven är mannen.
men_nina det är dömt att lyckas :) min kompis är också 16, är ihop med en 6 år äldre kille, det funkar hur bra som helst. dom har vart ihop i nästan två år och är fortfarande som nykära det kommer säkert bli bra
one_mic P16 Väntar man en hel sommar på ett ligg? Poetic Tack för dom orden, känns mer och mer som att de faktiskt kommer fungera, träffade han idag och allt bara känns bra :> Så då får man se om nåra veckor om det blir flipp eller flopp ;)
men_nina jag vet inte alla detaljer... men han kan lika gärna ha varit med andra samtidigt.
jag kan säga att om jag vore 22år så hade jag aldrig varit i närheten utav tjejer under 18-19år. tror rätt många resonerar som jag
one_mic Nej du vet inte, men jag vet ;> om han vore en player, skulle jag aldrig ens lägg ner tid på han, för då vore han inte värd det!
Poetic "det är dömt att lyckas :) min kompis är också 16, är ihop med en 6 år äldre kille, det funkar hur bra som helst. dom har vart ihop i nästan två år och är fortfarande som nykära det kommer säkert bli bra" Fyfan. Då var den alltså 20 år när den blev ihop med en 14-åring(!). Det är pedofili enligt lagen till och med.
We are just statistics, born to consume resources.
Ok att alla har fördommar. Jag har skit många.. Och ok att man till en början dömmer efter dessa. Det är logiskt. MEN, när man fått bekräftat att ens fördom inte stämmer så är det bara så väldigt inskränkt och korkat att FORTFARANDE hänga fast vid sitt gamla tänkande. Klart att man generaliserar, men när man lär känna en människa, ska man då dömma henne efter hur majoriteten andra människor är, istället för att dömma henne efter den individ man vet att hon faktiskt är? Att vissa människor i vissa fall låter en siffra överglänsa min personlighet kan kännas rätt knäckande måste jag säga..
Se bara till att inte bli lurad.. Vissa tror att dom har mer makt över någon som är mindre...
Sera 15 that is. kanske enligt lagen, men inte enligt dem. hon är mogen för sin ålder, han är, mja, inte omogen men jag skulle vilja säga att han kanske egentligen borde vara 17,18, om man utgår från vad man tror när man träffar honom. jag tycker att så länge de gillar varann så är det chill
låt mig gissa...dem/ni träffades på en fest?
Poetic Då är hon nog fan omogen serru...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diceman låter soft med äldre flickvänn. Vill HA. ;D
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Vi träffades genom breakdancen!
Skivsamlare
2005-09-07 08:45
Jag säger nej, jag skulle inte kunna tänka mig en snubbe 2 år äldre än mig komma hem med min syrra som prec började gymnasiet (men det kanske min syrra skulle, vad vet jag :) Men det beror faktiskt helt på personerna i slutändan. med sex år är lite väl när man är 16 alltså.