Säljes: Nytt xbox 360 elite
--XBOX360 ELITE 120GB-- Konsollen 2st trådlösa handkontroller 10st spel: Project gotham racing 3 Gudfadern Condemned Burnout revenge Rapala tournament fishing Perfect dark zero Saints row Need for speed pro street Splinter cell double agent Shadowrun Det är 10st spel, sen har jag beställt 3-4st till som du får med men kommer inte ihåg vad det var för spel. Skickar även med extra fläktar till boxen för att förlänga livslängden på den. Xbox konsollen & alla spel och tillbehör är köpta för ca 4-5dagar sen. Allt är original och funkar som det ska. Snabb affär! Kan skickas, då betalar köparen förskott till mitt swedbank konto. Eller om du hämtar det i östersund. ----- Pris: 7.500kr (går ej att pruta & ge fan i att snacka skit, jag gav mer för grejorna) låser tråden då Tucken har skapat en nyhttp://community.whoa.nu/community/forummessage.aspx?topicID=608467&forumID=18
Beat On The Brat, With The Baseboll Bat .
Vid riktigt snabb affär så får du en ny mick + mixer + mickstativ och alla kablar för 500kr extra. köpte grejorna för 2000kr för nån vecka sen.
Lägger till några spel nu: Max Payne 2 : The fall of max payne (vanligt xbox spel) Ghost recon : Advanced warfighter (360) Tony hawks american wasteland (360) Transformers the game (360) Alla spel jag har skrivit upp tidigare är 360 spel, det är bara max payne som inte är det. / martin
Finns kvitto för allting? Sen undrar jag om spelen som du beställt är nyare än 2år? Känns lite dyrt annars... :/
Jag har kvar kvitto på allt utom några spel då jag köpt dom på internet och har inte fått något kvitto. men har kvitto på 95% av grejorna.
ska kolla upp hur gamla spelen är
Project gotham racing 3 (360) 2005 Gudfadern (360) 2006 Condemned (360) 2005 Burnout revenge (360) 2006 Rapala tournament fishing (360) 2006 Perfect dark zero (360) 2005 Saints row (360) 2006 Need for speed pro street (360) 2007 Splinter cell double agent (360) 2006 Shadowrun (360) 2007 Max Payne 2 : The fall of max payne (vanligt xbox spel) 2003 Ghost recon : Advanced warfighter (360) 2006 Tony hawks american wasteland (360) 2005 Transformers the game (360) 2007 2003: 1st 2005: 4st 2006: 6st 2007: 3st Så :)
Jag ska få fler spel också men kommer dock inte ihåg vad det är för spel så jag vet inte hur gamla dom är, jag skriver upp dom när jag fått dom.
dyrt... ett nytt elite kostar 3500kr på dustin, många av dem där spelen går på 150-300kr NYA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
köp där då?
Du som köper den innan klockan 24:00 ikväll får gratis frakt.
7000kr + att jag bjuder på frakten om du köper innan 12 ikväll!
7000, jesus de e typ dyrare än vad prylarna kostar nya i dagsläget. Jag bjuder 3500.
Ja, jag har dyslexi.
nej det är det inte, jag gav mer för dom. Gav över 9000kr för allt. Har hittat en grej jag ska köpa nu så nu sänker jag priset igen, priset gäller vid snabb affär.NYTT PRIS ( GÄLLER TILLS IMORRN PÅ DAGEN 14:00 ) : 6000KR + FRAKT!
lite för dyrt för min smak men lycka till
mhm
6000 dyrt för det här? bullshit, gav över 3000kr mer för grejorna. vissa spel är fortfarande inplastade.
Elite ny: 3299:- (M25) Project gotham racing 3: 94:- (Radars) Gudfadern: 149:- (Webbhallen)
Condemned: 199:- (Modder) Burnout revenge: 149:- (Elgiganten) Rapala tournament fishing: 249:- (CDON) Perfect dark zero: 89:- (Ginza) Saints row: 177:- (Bokus) Need for speed pro street: 359:- (Gameshop) Splinter cell double agent: 159:- (Spelkontroll) Shadowrun: 149:- (Webbhallen) Ghost recon : Advanced warfighter: 148:- (PC CITY) Tony hawks american wasteland: 150:- (GameShop) Transformers the game: 99:- (CDON)
SUMMA: 5310 Slutsats: Lycka till
tack "u" precis vad jag tänkte göra. spelar ingen roll vad du har gett för grejerna när du köpte dom Dr. Tuck... köper du en bil för 200 papp så kan du ge dig fan på att du aldrig lär se dom pengarna igen....så fort något är köpt och du har gått ut från butiken/affären så är dom inte värda lika mkt när du ska försöka kränga dom privat....
tut!
Hade du lite att göra eller? Lägger till 2st spel: PES6 Need for speed most wanted båda 360 spel.
japp har alldeles för lite att göra för tillfället, men att försöka lära upp stackare som inte har en aning om hur värde på saker fungerar var ju uppenbarligen meningslöst hehe lycka till dock!
tut!
u P31 Du glömde lite grejer ?
Varför ska ni hålla på och förstöra sälj trådar för? det är för att ni är snål, jag kanske kan få 500kr för det på whoa. Jag ska ha 6000kr för allt, spelar ingen roll vad ni snackar för skit. Jag tänker inte sänka för att ni sitter och snackar skit, ge fan i det istället. den som är berädd att ge 6000kr för grejorna får göra det. Dom som snackar skit i sälj trådarna borde få ban.6000KR!
jävligt skönt pris måste jag säga, kolla på blocket/tradera så finns det mycket sötare spelpaket
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Köp där då om du ska ha ett, varför skriver du här överhuvud taget om du inte är intresserad att köpa det?
tyvärr så tycker jag det är tråkigt när folk försöker luras därav föregående textmeddelande, ta en realistisk titt och återkomm med ditt nya pris mr tuck
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Luras? jag säljer grejorna för 3-4tusen mindre än vad jag köpte dom för & grejorna är max 1 vecka gamla. jag tänker inte sänka priset.
då kan jag bara säga att du har blivit lurad om du köpte detta för 9-1000 för nån vecka sen :(
obs 9-10.000sek obs
haha nej varför skulle jag? lägg av och snacka skit, jag ska ha 6lax , inte ett öre mindre.
hahahahhahahhaha bästa tråden på länge
tut!
6lax
Du kan ju inte köpt allt det där för en vecka sen för runt 10.000. Och om du nu gjorde det så måste ju jag fråga: VARFÖR köpte du ett xbox 360, helt nytt + en massa spel för att sedan sälja på en gång? Jag skulle gissa att du typ fyndat på Rusta där de flesta av spelen du försöker kränga finns för runt hundralappen.
var meningen att jag skulle ha kvar det, men ska köpa annat nu , behöver pengar fort.
HAHA! 9000-10000. Inte ens på Harrods hade det gått lös för det. För bra tråd.
bara för att ni luffare tjackar halvkefft skit på kupan.. 6000kr
5000kr tills imorrn klockan 14:00 , annars skiter jag i att sälja det till nån whoaluffare.
hahah snacka om kul, har suttit o läst genom hela tråden hahha
Represent! To all projects all over!
spela roll. 5lax snabb affär
tror inte du får mer än 4000 faktiskt, och bjuder någon 4000 skulle iaf jag ta det.. ^^
jag har alltid rätt.
bryr mig inte, ger ingen 6000kr för det innan 14:00 imorrn så ska jag ha 7500kr efter det.
5000*
okej lycka till...
jag har alltid rätt.
yes
kollla snubben asså.. han ger ultimatum på ett högt pris o hotar med att höja de om ingen köper. Bra säljteknik där.. verkar inte som någon e intresserad för 6000 varför ska du då höja till 7500, då lär folk bli skrämda av priset. 7500 fixar man en ny xbox 360 premium med några helt nya feta spel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad skrev du för då? tänkt att köpa det eller? NEJ just det, ge fan i att skriva då.
Jag förstår att det är skitjobbigt när folk skriver skit i din tråd. Men vad väntar du dig om du säljer begagnade saker till ett högre pris än vad de kostar nya? Det är på sin höjd ett dåligt aprilskämt. Du köper en dator för 10.000kr. Nästa år kostar en lika bra dator 5.000kr ny. Då kan du inte sälja din gamla dator för 6.500kr med argumentet att du har betalat 10.000kr. Märkligt att alla i tråden verkar se detta, utom du själv. Förlåt. :P
han har redan gjort en ny tråd.....stackarn....
tut!