I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur uttalar ni andra whoaiters användarnamn?

Övrigt - Blandat

2012-03-09 23:52
Aldrig vågat mig på Jotohototanananan utan bara läst det som en slumpmässig blandning av konsonanter och vokaler och sedan gått vidare i mitt liv. Insåg nu att Anenkefali kan framstå som precis samma sak... Eller så är det kanske det som är ord?

2012-03-12 00:16
åder på leone HAHAHAH
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-03-12 00:50
fbws - efföböwusu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-12 01:47
Att någon kan få fyra bokstäver att bli mer invecklat än att läsa bibeln baklänges under en runda rysk roulette är faktiskt väldigt imponerande!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-03-12 23:00
hehe tar det som en komplimang! :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-03-14 16:43
fbws - f'bews (f'bjos)

2012-03-14 20:20
ålderpåne.

Varenda gång jag ser ditt namn så läser jag "ålderpåne".

:@
FUN LIGHT!!<br>