I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

problem med att få min tjej upphetsad/kåt

Övrigt - Blandat

2012-01-10 04:11
Massage är alltid en bra början, utgå därifrån för att sedan "avancera".
- men nog om dig nu.
Manager

2012-01-10 12:50
Jag gillar inte att ni sprider myten om att killen bara har en "erogen zon", alltså kuken.

Det är lika bull med en brud som direkt tar tag i kuken och struntar i allt annat, även om den är hård.....nä, nu ljög jag. Det är inte alls bull. Men det blir bättre om även hon förspelar och inte förväntar sig att snubben först ska kåta upp henne för att sen bara sära på benen.
Redline!

2012-01-10 13:15
Köp något dyrt till henne, det tänder alla tjejer på! :)

2012-01-10 13:22
Von-Simon

I call strunt on that sir.

skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2012-01-10 14:16
Var det inte Von-Simon som skrev en liknande kommentar fast med "Gucci" eller "Armandi" för drygt halvår sedan..? Var någon som blev riktigt förbannad vill jag minnas, anyone?

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-01-10 14:19
DMAt: Stämmer bra :) Men det fungerade,

2012-01-10 19:42
Dr.Octagon skrev:
Jag gillar inte att ni sprider myten om att killen bara har en "erogen zon", alltså kuken.

Det är lika bull med en brud som direkt tar tag i kuken och struntar i allt annat, även om den är hård.....nä, nu ljög jag. Det är inte alls bull. Men det blir bättre om även hon förspelar och inte förväntar sig att snubben först ska kåta upp henne för att sen bara sära på benen.

+1
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2012-01-16 03:18
..men herregud, så här enkelt är det. du skall bara skita i tips på hur du skall göra, det spelar ingen roll om de kommer från en kille eller en tjej. chansa bara som alla andra gjort, snöa inte in i att läsa på om "erogena zoner" och sån skit, då kommer du bara tänka en massa på att minnas vad du läst och om du tänker på sånt kommer det absolut inte att gå bra. du märker vad som funkar under tiden.

och du behöver inte låtsas som att du inte gillar det du ser på porr bara för att det finns brudar här, om du nu gör det. jag lovar dig, det finns jävligt många tjejer som gillar det precis som i porrfilm, i shit you not!

2012-01-16 09:38
JB
Word.

Groupie

2012-01-16 09:59
Skumt att sånt här fortfarande är under diskussion i dagens sexuellt snedvridna värld..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-01-16 11:11
SuckaFree: Ja, vafan skall man säga liksom haha

Lepra: Det är väl däremot bra att folk diskuterar ämnen som dessa, i synnerhet i dagens "sexuellt snedvridna" värld?

Moderator

2012-01-17 02:18
Dr.Octagon skrev:

+1

+2 Skönt att någon annan sa det så jag slapp.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Manager

2012-01-17 23:08
Hehe, slapp :P
Redline!

2012-01-17 23:17
Haha xD

Groupie

2012-01-17 23:42
JB P29

Lepra: Det är väl däremot bra att folk diskuterar ämnen som dessa, i synnerhet i dagens "sexuellt snedvridna" värld?

Ja det är jättebra att det diskuteras. Det som jag tycker är skumt att det är en debatt med rätt och fel.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-01-18 10:35
Vem har inte gått igenom trial and error, antar att killen är rätt ung.. det där ingår ändå i att växa upp :p