I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

problem med att få min tjej upphetsad/kåt

Övrigt - Blandat

2012-01-05 01:35

problem med att få min tjej upphetsad/kåt

Hej vet inte vart ja ska börja,men ja har problem med att få min tjej kåt/upphetsad.
kan bbörja med att hon har gjort det med en annan 1 gång men det va tydligen att hon inte ville men sa ja tilslut typ:/ men ajja hon har gjort det 1 gång och jag är oskuld nu har inte ålder någon betydelse...
men ah .
vi har snackat om det att jka vill och hon har sagt att hon typ vill bara ja tar första steget osv hon är redo för det.
men ja känner mig osäker på det där med första steget typ smekningar osv vi har pratat och ja har frågat vad hon blir kåt/upphetsad av osv men hon säger att hon inte vet . ja har typ små smekt hennes bröst och bhaft handen mellan hennes lår och halft små smekt där men ja vet inte va ja ska göra när det gäller första steget riktigt asso smekningarna vart och hur ska ja smeka henne och en massa annat berätta lite för mig för ja vill inte prova mig fram själv inte kul om hon inte skulle gilla det ja gör . så berätta järna för mig hur ja ska smeka vart jag ska och lite annat som kan få henne på fall . seriösa svar tack!!!

sorry för att det blev så krongligt förklarat med massa annat emellan men snälla ge svar!

2012-01-05 03:12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-05 03:13
vill så gärna vara elak...men kan inte.

gå på känsla och prata inte så mycket om det.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Producent

2012-01-05 03:49
Att prova runt och fråga "gillar du det här?" brukar man komma ganska långt på.
...fast om hon verkligen gillar det så lär du märka det.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Admin

2012-01-05 10:49
så berätta järna för mig hur ja ska smeka vart jag ska och lite annat som kan få henne på fall

Det finns inga "knappar" som alltid funkar på alla. Men du kan inte vara expert och det vet ju båda två. Ta det lugnt och gå på känsla. Blir det fel så backa och gör om. Nån respons måste hon ju ge. Om hon förväntar sig att du ska veta allt om henne verkar hon smått korkad och taskig.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2012-01-05 10:50
De största misstaget killar gör är att gå på direkt på brösten och underlivet.

Who made me like this? Was it me and god in co-production?

2012-01-05 10:51
Inslaget från vänner e ju lite roligt men väldigt sant!

2012-01-05 11:07
En sak till:

De här kan låta lite elakt men ta allra främst råd från tjejer när de gäller sånt här ( väldigt många killar har ingen koll och risken är att du tar råd från någon som inte har det ) Leta på internet efter "kvinnans erogena zoner", "hur man tillfredställer en kvinna" och vad du än gör, tro inte att kvinnor vill ha det som på porrfilmer ( nu syftar jag på de filmer där killarna slickar tjejen i 1 min och resten av filmen är närbilder på när hon suger av honom och olika vinklar där han penentrerar henne )

Här e en bra lista med kvinnans erogena zoner. Använd både händer och mun och låt de ta tid, så lovar jag att du kommer ta din tjej till himmelen! :)

http://www.lustforum.se/viewtopic.php?f=124&t=205&start=0&st=0&sk=t&sd=a&view=print

2012-01-05 11:37
jag tycker det känns lite taskigt av henne att lägga över det helt på dig, varför ska bara du ta initiativ?

skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Groupie

2012-01-05 12:18
Va-Ra sa det!

Vill så gärna säga vad jag tycker, men känns grymt fel! Haha, som sagt, lyssna på Va-Ra, sök på erogena zoner, då kommer du nog få lite idéer.

2012-01-05 13:51
Tror inte hon är redo, utan att ni måste bli säkrare med varandra.

Massera hennes rygg och gör andra saker tillsammans som innefattar beröring av icke sexuell natur.
Vanliga kramar, smeka varandra i håret osv.

Börja utifrån och arbeta dig sakta men säkert inåt typ.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-05 15:00
Efter du har duschat, kan du be henne kom in till sovrummet. Så tar du hennes hand och sätter dig naken på huk, ser henne i ögonen och säger att hon är det bästa som har hänt dig.
Har funkat varje gång för mig i snart sju år!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2012-01-05 15:31
Man skickar väl för fan inte iväg en snubbe som är oskuld för att läsa på om 30 olika erogena zoner? Det är ju fan som att be en 16-åring som nyss fått övningskörningstillstånd att köra en genom Calcutta.

Mitt tips, försök att avdramatisera det hela lite. Allt måste inte vara perfekt första gången; det kommer med största sannolikhet inte att vara det. Försök att vara avslappnad. Prata med varandra. Sen kommer ni att upptäcka vad som funkar.

Sen är det väl absolut ett vettigt tips att inte rusa rakt in i penetrering, men oroa dig inte för att smeka henne till orgasm via massage av tinningar och öronlober. Ett rimligt första steg är en avslappnad fysisk intimitet, skapa den situationen så löser det sig nog.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2012-01-05 15:44
jag håller med henkso, krångla inte till det i onödan.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2012-01-05 17:42
Henkso P27

Det är väl upp till killen att avgöra om råden är bra eller inte och inte upp till dig?

Han har ju pratat med tjejen men hon vet inte själv vad hon gillar, därav att han ber om råd utifrån. Sen funkar ju inte allt på alla tjejer såklart, sånt får dom pröva sig fram.

Att bara säga "slappna av" e ju ungefär som att slänga ut någon i en skog fast utan en karta och bara säga "chilla, du hittar vägen så småningom". Avslappningen kommer ju automatiskt av att man har en liten aning om vart man ska och vad man ska göra.

Tycker f.ö. det är grymt att han faktiskt är intresserad av hur kvinno-kroppen fungerar. Tänk om lite fler killar hade varit det! Props till honom!

2012-01-05 19:03
Va-Ra

Den lilla aningen om vart man ska är väl "vagina" och "bröst"? Eller är det en "liten aning" att kunna massa erogena zoner? Slappna av är ett bättre tips tror jag, slappnar man bara av och försöker att inte vara hetsig (aka pang på klitoris) utan smeka sig fram lugnt och sansat så finns det inga större fel att begå.

F ö är du 27 år, som killen skriver/stavar så tror jag inte han är mer än 12, är inte riktigt rätt tid för överkurs i erogena zoner. Och det är säkert upp till honom att avgöra hur bra råden är, men om hans ålder är ungefär som jag gissade så är han nog inte kritisk nog när det kommer till att bedöma sånt. Om inte hans tjej vet vad hon gillar så borde hon kanske söka rätt på det själv istället för att slänga ut en stackars nybörjare på såna äventyr.

Tycker f.ö. det är grymt att han faktiskt är intresserad av hur kvinno-kroppen fungerar. Tänk om lite fler killar hade varit det! Props till honom!

Hur intresserade är kvinnor av hur en mans kropp fungerar? Tror problemet ligger i att många kvinnor inte berättar hur dom vill ha det, utan tycker att killen borde veta det.

Blev kanske rörigt, men i alla hälsosamma förbindelser/relationer/vadmannuskakalladet så är båda parterna lika intresserade i att skänka varandra njutning. Därmed tror jag inte att problemet är att killar inte vill veta saker om kvinnokroppen, utan att du personligen 1) inte hittat någon vettig nog att vilja det (alternativt haft oturen att träffa på dåliga män) eller 2) inte varit vettig nog att dela med dig av nödvändig information.

2012-01-05 19:05
Jag tror iallafall inte att den bästa metoden för att skänka någon njutning är att surfa på nätet, utan kommunicera med personen ifråga. Om inlägget ovan inte sa det =)
Moderator

2012-01-05 19:37
Jag kan faktiskt ställa upp och göra en introduktionsvideo om det skulle behövas. Då går vi igenom grunderna, de lättaste erogena zonerna att komma ihåg, var penetrering ska ske, hur man ska göra för att kyssa en tjej etc.

Annars håller jag med Va-Ra, gå inte på bröst och underliv direkt, spara det goda till sist. Fast vad vet jag, ta inte tips från en kille.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2012-01-05 19:53
jag tror inte att problemet ligger på det fysiska planet utan snarare det mentala. Hon känner sig osäker av någon anledning, det blir förmodligen inte bättre av att du kommer med ängsliga närmanden. ni måste bli mer bekväma med varandra helt enkelt.

skit i allt det tekniska, det är kontraproduktivt. du kan hålla på och gnugga och suga tills hon får skavsår på de "erogena zonerna", om hon inte är bekväm och inne i det rent känslomässigt kommer du ingen vart. snarare kommer hon att känna sig mer obekväm. Osäkerhet är jävligt osexigt också.

Biologiskt har både du och hon det där förprogrammerat egentligen, om ni båda bara når en punkt där ni släpper era mentala blockeringar och alla krav kommer ni garanterat att få ett bra sexliv ihop. Sen kan ni ju såklart gå vidare och exprimentera hej vilt.

Så slappna av, visa respekt och tålamod och var beredd på mycket runk den närmsta tiden.

2012-01-05 20:02
Hur hamnade jag i mittpunkten helt plötsligt :P jag skulle nog lämnat ute delen om att han inte ska be om råd av killar... hehehe...

Han har frågat efter råd om hur han ska göra det skönare för henne, och det är sådana råd jag har gett honom. När någon frågar så är den redo att höra enligt mig, oavsett ålder.

Låt killen få avgöra själv för guds skull! ;)

2012-01-05 20:26
GlenOne P23
Har det?!
HAR DET?
..................................
Rahamadjan av GU-PA!

2012-01-05 20:29
Om något dessutom skulle förvirra honom så är det ju alla som säger att hon inte skulle vara redo. Först så ska tjejen ta ansvar för vad hon vill, men sedan så säger den andra gruppen att hon egentligen inte vill fastän hon säger att hon vill och att han ska ta ansvar för att veta om hon vill eller inte. Om hon säger att hon vill så måste ju han kunna lita på att hon faktiskt menar det.

Sex behöver dessutom inte handla om att tjejen blir penentrerad. De kan bara hålla på med att ta på varandra och avsluta där och ta en liten bit i taget varje gång. Det räknas fortfarande in som att ha sex med varandra.

2012-01-05 20:37
Men Va-Ra, har du läst hans första inlägg eller? Han lyckas ju knappt närma sig henne alls, uppenbarligen handlar det inte om rent tekniska problem. Jag tror säkert att hon vill, men hon är uppenbarligen inte bekväm i situationen. Hon blir knappast mer bekväm av han osäkert börjar treva runt efter erogena zoner.

Dina tips är skitdåliga, mest på grund av att du projicerar dina egna upplevelser och uppfattningar på hans flickvän.

Moderator

2012-01-05 20:51
Man skickar väl för fan inte iväg en snubbe som är oskuld för att läsa på om 30 olika erogena zoner? Det är ju fan som att be en 16-åring som nyss fått övningskörningstillstånd att köra en genom Calcutta.

Haha! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2012-01-05 21:08
6-12-5-23 P25

Japp jag har läst hans inlägg, flera gånger faktiskt. Han skriver klart och tydligt att hon har sagt att hon vill så länge han tar första steget. Sedan skriver han att han känner sig osäker på hur han ska ta det här steget och vill ha lite tips på vad han ska göra för att hon ska bli upphetsad.

Om du tycker mina råd är dåliga så är det så du känner, om ja ska va ärlig så bryr jag mig inte särskilt mycket om din åsikt :)

2012-01-06 09:16
Va-Ra, det är väl en tolkningsfråga antar jag. Jag tycker inte att din tolkning stämmer speciellt bra överens med den typiska sexdebutssiuationen. Men det är väl bra att han, som förhoppningsvis har en klar bild över situationen, har fått olika typer av tips som han kan applicera i den mån de känns lämpliga. Så till vida han klarar av att göra den bedömningen.

Det förvånar mig inte alls att du inte bryr dig om min åsikt, det ligger mycket väl i linje med ditt övriga syn- och argumentationssätt.

2012-01-06 10:22
Ja och jag tolkar det som att den här killen verkar bry sig väldigt mycket om sin tjej, de verkar kunna prata med varandra, så jag tror han kan känna av om hon vill eller inte när dom väl sätter igång. Fortfarande. Vad han har frågat efter är olika tips på hur han ska ta på sin tjej för att göra henne upphetsad.

Det förvånar mig inte alls att du inte bryr dig om min åsikt, det ligger mycket väl i linje med ditt övriga syn- och argumentationssätt.

Berätta för mig varför jag ska bry mig om vad du tycker? Är du herre över flocken eller?

2012-01-06 11:39

Det är väl upp till killen att avgöra om råden är bra eller inte och inte upp till dig?

Ja, uppenbarligen är det upp till honom? Är min tveksamhet inför rimligheten i att försöka plugga sig ur problemet något som fråntar honom hans valfrihet?

Han har ju pratat med tjejen men hon vet inte själv vad hon gillar, därav att han ber om råd utifrån. Sen funkar ju inte allt på alla tjejer såklart, sånt får dom pröva sig fram.

Det är ju precis det. Hon vet inte vad hon gillar. Är det då rimligt att han ska chansa på att hon kanske är en sån tjej som älskar att få "flärpen" bakom överläppen stimulerad? Eller är det kanske så att risken är överhängande att hon kommer att tycka att han är lite halvgalen om han börjar massera hennes underarmar?

Att bara säga "slappna av" e ju ungefär som att slänga ut någon i en skog fast utan en karta och bara säga "chilla, du hittar vägen så småningom". Avslappningen kommer ju automatiskt av att man har en liten aning om vart man ska och vad man ska göra.

Det beror ju på hur man ser det. Personligen tycker jag inte att kvinnokroppen är ett sådant sinnessjukt mysterium.

Om man nu ska fortsätta med metaforen skulle jag väl säga att det finns en tämligen rak väg till njutning för kvinnor såväl som män (stimulera av könsregionerna). Sen finns det givetvis andra vägar att vandra där "kartan" kan vara nödvändig, men det intressanta i det sammanhanget är ju att den karta du pekar på bara beskriver skogar i allmänhet. Googlar man runt lite på erogena zoner finner man snart att listan är lång.... den inkluderar i olika versioner mer eller mindre hela den kvinnliga kroppen + en del abstrakta ting.

Givetvis innefattar ett bra sexliv med en partner i längden att man utforskar fler vägar till njutning än enbart könsbaserade sådana, men i och med att det varierar så starkt mellan olika individer ser jag inte nyttan i att försöka plugga sig till vad som fungerar. Första gången är inte tillfället då man bör börja experimentera och därigenom riskera att situationen blir obekväm.

För min del tycker jag att det är en extremt konstig syn på kvinnor och män i sex att tänka sig att mannen kan plugga sig till någon sorts upphöjd insikt och sedan komma in och lära kvinnan hur hon ska njuta. Det är ett synsätt som hör till tantsnuskböcker.

2012-01-06 12:16
Överanalysera och bli nervös är ju det sista man ska göra iaf.
Hon var ju på, go for it :)

2012-01-06 12:26
Tråkigt att du ser det så. Jag tror anledningen till varför fler tjejer än killar inte kommer under samlaget är just eftersom killar tror att våra kroppar fungerar på samma sätt som deras och att det inte finns någon som informerar dem om hur det fungerar.

Det vill säga de går rakt på nummer sju och "sätter upp tält". Jag tycker killar som gör så är lite halvgalna, men det är väl oxå för att jag vet att det inte fungerar. Hade han däremot strykt sina fingrar på mina underarmar och rygg och kysst min underläpp försiktigt så hade jag tänkt att detta är en kille som har koll :) Sånt får mig att känna mig uppskattad, trygg och avslappnad. Kan intyga att de flesta av mina vänninor tycker samma sak.

Sen kan man diskutera hurvidare det är rätt eller fel att den här killen får lära sig sånt här före eller efter han har sex med sin tjej första gången. Men vi säger så här. Det flesta killar har sett hel del porr innan de har sex för första gången. Porr går oftast ut på det jag sagt: om tjejen har tur så blir hon tillfredställd, men i största del så är filmen olika vinklar där han penentrerar henne eller hon suger av honom. Tror inte du att killar tittar på porr i "lärande" syfte oxå? Om porren varit lite mer rättvisande: att tex 50 procent av filmen går ut på att tjejen blir tillfredställd och får orgasm, tror du inte killar hade tagit efter de här när de haft sex med någon tjej för första gången?

Så är det då mer rätt att killar sitter och tittar på filmer och tar efter dessa, än att sätta sig ner och läsa på och dessutom lära sig hur man gör rätt? Är porren en mer accepterad kunskaps-källa eftersom man då oxå gör det i syfte för att få en orgasm och inte bara lära sig något vettigt av det? Hur kommer det sig?

2012-01-06 12:39
lavisfree

nu är jag ju inte tjej, och framförallt inte din tjej. alltså har jag ingen aning om vad som funkar för henne. men som många sagt, är att få henne att känna sig trygg/bekväm väldigt viktigt (tycker jag). och för att lyckas med det så måste du nog släppa din prestationsångest och själv känna dig trygg (tror jag). och ta på henne. mycket. var fysisk. rör vid henne. var spelar inte nädvändigtvis så stor roll. de flesta människor gillar fysisk kontakt och att få uppmärksamhet. tror jag. jag gör det i alla fall.

folk tar på varandra för lite här i världen. jag ska kramas med alla jag träffar idag. det är trevligt. jag tycker ni andra borde kramas lite istället för att dividera om vem som har rätt och fel.

I try to stay uplifted so that bullshit can pass me

2012-01-06 12:42
Å kramas idag ska jag med göra, i solskenet. =)

Lycka till med sexet, det kommer bli bra ska du se!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2012-01-06 12:45
Mitchaloff P28

haha skön du är! Jag håller faktiskt med. Vi kramas för lite i den här världen.

2012-01-06 13:30
Va-Ra

Tråkigt att du ser det så. Jag tror anledningen till varför fler tjejer än killar inte kommer under samlaget är just eftersom killar tror att våra kroppar fungerar på samma sätt som deras och att det inte finns någon som informerar dem om hur det fungerar.

Personligen tror jag att det beror mycket på att allt för många människor utmålar kvinnokroppen som något mystiskt, okänt och fullkomligt annorlunda. Innan jag hade haft sex var min uppfattning, inte utifrån porr utan utifrån den bild samhället gav i stort, att en kvinnlig orgasm var som någon sorts fyrklöver. Helt oerhört ovanlig och speciell. Om man vill vara bra i sängen är ju nyckeln att faktiskt bara lägga tid och omsorg om sin partners njutning. Jag köper inte tanken att man kan bli generiskt fantastisk i sängen genom att läsa på lite.

Visst, lite grunder är det ju inte fel att ha med sig, men alla (tjejer som killar) fungerar olika och vill man ha ett bra sexliv är det viktiga inte kartor över erogena zoner. Det viktiga är viljan, förmågan att kunna kommunicera med sin partner och ett visst mått av lyhördhet och uppmärksamhet för vad som är uppskattat.

Hade han däremot strykt sina fingrar på mina underarmar och rygg och kysst min underläpp försiktigt så hade jag tänkt att detta är en kille som har koll :) Sånt får mig att känna mig uppskattad, trygg och avslappnad. Kan intyga att de flesta av mina vänninor tycker samma sak.

Ja, ok. Det låter ju helt rimligt och i mina öron som helt vanlig intimitet. Tycker du att det är samma sak som att försöka stimulera någon till orgasm via öronsnibbarna? :)

Så är det då mer rätt att killar sitter och tittar på filmer och tar efter dessa, än att sätta sig ner och läsa på och dessutom lära sig hur man gör rätt? Är porren en mer accepterad kunskaps-källa eftersom man då oxå gör det i syfte för att få en orgasm och inte bara lära sig något vettigt av det? Hur kommer det sig?

Vem har sagt något om porr? Porr är inte sex.

2012-01-06 13:35
Va-Ra, det är din fulla rätt att bry dig om min och andras åsikt precis hur lite du vill. Jag konstaterade helt enkelt att det inte förvånar mig.

Du väljer att se det ur ett ganska klichéartat populärfeministiskt perspektiv, att du använder en sitcom som referens gör det på gränsen till löjligt tydligt. Jag tror istället att killars prestationsångest gör att dem ser på det hela för tekniskt och inte låter sig upptas av själva situationen/känslan etc. Porr är säkerligen en stor orsak till det tekniska perspektivet, att bli uppmuntrad att googla runt efter erogena zoner är inte mycket bättre..

2012-01-06 13:37
Jag har väl aldrig påstått att han ska stimulera henne till orgasm via öronsnibbarna haha.. du läser inte lite för mycket. Däremot så är öronsnibbarna ett härligt ställe att bli kysst på :)

Men men... jag slänger in min handduk och kör på Mitchaloffs spår. Varför hålla på o argumentera om rätt o fel? Nu ska jag ut o kramas.

2012-01-06 14:13
Ibland blir man så trött på SATC-generationen.

Jag tror inte på att det går att lyckas ens litegrann med en brud som sitter och tänker "ja, det här var ju rätt nice, MEN han kysste inte baksidan av mitt knä, så nä, kåt blir jag fan inte".

Sex handlar om att slappna av och ha det skönt tillsammans, inte att bocka av hur många obskyra ställningar/kroppsdelar/ord/minuter man får till. och DET är nog en större anledning till varför vissa tjejer har svårt att komma än att killar inte flipprar runt på femton olika erogena zoner innan dom taffsar tutte.

Skulle vilja se minen på den tjejen som blev tillsagd att hon fan ska slicka min fotsula i tolv minuter och sjutton sekunder, och sedan peta mig i armvecket innan hon får röra kuken. Jag kan LOVA dig att den bruden hade klätt på sig och gått.

Slutligen; jag känner många brudar som tycker att det är HELT okej att gå direkt på bröst/fitta och som (utan någon mellanlanding på armbåge och vad) blir kåta av det.
Detta är för att dom vet vad dom själva njuter av och kan slappna av.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2012-01-06 14:33
Slutligen; jag känner många brudar som tycker att det är HELT okej att gå direkt på bröst/fitta och som (utan någon mellanlanding på armbåge och vad) blir kåta av det.

Jo men tjejer är sjukt bra på att fejka oxå, eftersom de inte vill såra era egon. Tyvärr.

Nej armbåge är inte en erogen zon, men nacken är en fin mellanlandning :)

Rappare

2012-01-06 14:33
Satc förstörde västvärlden..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2012-01-06 14:47
Va-Ra skrev:

Jo men tjejer är sjukt bra på att fejka oxå, eftersom de inte vill såra era egon. Tyvärr.

Nej armbåge är inte en erogen zon, men nacken är en fin mellanlandning :)

Klart det finns massa tjejer som gillar när någon hoppar direkt på fittan eller brösten. Precis som det finns tjejer som gillar en snabbis där det är in med kuken på en gång som gäller.

Det är liksom inte så svart och vitt, tycker mer att det är känsla som gäller som många ovan mig redan sagt.
Sen kan det ju vara bra att veta att det faktiskt inte är hela världen om det inte går som man tänkt sig eller om någon av dom inblandade i sexet inte kommer.
Bara på det igen. =)
- Det släcks.

2012-01-06 15:01

2012-01-06 15:50
Va-Ra

tack. tror jag.

d-beck

Det är liksom inte så svart och vitt, tycker mer att det är känsla som gäller som många ovan mig redan sagt.
Sen kan det ju vara bra att veta att det faktiskt inte är hela världen om det inte går som man tänkt sig eller om någon av dom inblandade i sexet inte kommer.
Bara på det igen. =)

Det vettigaste som skrivits i tråden än så länge! du får en mentalkram av mig... nu!
 I try to stay uplifted so that bullshit can pass me

2012-01-06 15:58
Va-ra

givetvis finns det korkade brudar som sysslar med sånt, glädjande nog för mig har jag aldrig stött på någon, då ren och skär dumhet är totalt oattraktivt.

Det är en typisk SATC-generation bruds svar också, försöka gå in på nån sorts avmaskuliniserande mothugg. Jag har inte relationer med folk som skulle behöva fejka, utan är det så att dom inte kan komma just den dagen säger dom det. Då är det bara att försöka igen senare, eller en annan dag, inget mer med det.

Brudar som fejkar är mentalt outvecklade och omogna, det är en totalt efterbliven handling INTE emot killen utan gentemot sig själv.

Det enda jag budskapet jag har fört fram är att olika tjejer fungerar olika.
Det kan inte du argumentera emot, oavsett hur du eller dina tjejkompisar fungerar.
Men du försöker, och det är den arrogansen som är envererande och skapar diskussionen över huvud taget.

Jag känner brudar som njuter av att bli strypta, slagna och torrknullade i röven, men inte fan försöker jag påstå att det är nån slags norm som ALLA tjejer gillar.

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2012-01-07 01:13
asso hallå sluta gnäll på min stavning och ja är inte 12 äldre en så men det är inget vi ska snacka om! (va-ra tack för att du iaf förstår bryr mig väldigt mkt om henne vi har snackat lite mer att någon av oss tar första spelar ingen roll vem av oss men även om hon tar första så äre ju inte så bra om ja går rätt på och inte vet va ja ska göra ja är inte som alla andra snorungar och ska stoppa in den direkt osv osv ja vill helst att hon ska tycka det är trevligt och inte vara osäker och ja vill veta lite mer va det är jag gör så inget blir fel.

sluta hacka på va-ra han är den som svarat vettigast på hela forumet nånsin!
fyfan vad whoa har blivit nere finns fan inte en treclig jävel här längre!

2012-01-07 01:18
men asso porr neeh det är inget man lär sig av så mkt typ . porr fram med snasen tjejen suger i en 15 min knulla skulle ja göra så biter hon nog fan av den för mig...

2012-01-07 03:16
Mycket snack, men ingen verkstad.
Om ni pratat om det så mkt.. gå på. Det blir mer awkward ju längre ni väntar.
Seriöst.
Gör inte som i porr.. gör som du känner för, kyssar och smek.. det kan man komma långt på. Egga upp henne.

2012-01-07 03:31
Ingen som sagt att man bara ska stoppa in den, bara att det är vad vissa gillar.
Som sagt så är kommunikation jävligt bra och eftersom ni båda är oerfarna så är ju prova sig fram tillsammans väldigt spännande och schysst för er.
- Det släcks.

2012-01-07 14:02
lavisfree

Tror du har missuppfattat lite om "alla andra snorungar" "ska stoppa in den direkt"... Ingen försöker få dig att stoppa in penis så fort som möjligt, jag försökte iallafall balansera ut den överdrivna synen Va-Ra verkar ha. För jag har aldrig läst på om erogena zoner och klarar mig bra på instinkt, klart att jag pussar min partner i nacken - det HAR JAG LISTAT UT ATT HON GILLAR. Vissa andra tips i sänghalmen har hon uttryckligen sagt ("Skulle inte du kunna prova..."), kommunikation är lösningen. Och försök. Många försök. Vilket även innebär att du får ligga MASSOR =D
Producent

2012-01-07 17:30

2012-01-07 17:48
Kvinnor har ingen aning vad dom vill.. Dom kommer inte hjälpa dig på vägen heller, så du får pilla till dess att hon reagerar.

Kvinnor:

Har inget ansvar i sängen!

:))
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-01-07 22:46
"erogena zoner" vilken bullshit! haha seriöst menar ni ens allvar