http://duckdown82.tumblr.com/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
då är ju den bättre
Redaktionen
2012-02-15 23:50
hahahaha d-becks senaste dafuqbild... hahaha så jävla kul
namaste
Moderator
2012-02-16 00:24
HAHAHAHAHAH ORKAR INTE.
(Inlägget ändrat av Trixig-person3 2012-02-16 00:25:08)
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
och vår alldeles egna ken ring!
Badass!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
HAHAHAHA
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Thats silly bitches got owned badly
submarine battle! xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Moderator
2012-02-19 12:03
Moderator
2012-02-22 20:31
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2012-02-22 20:32
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
är den ens kul? vem orkar läsa allt också garvar man int ens. säg bara vad som händer
"life's a garden, dig it."
Hahahaha :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Gah, ingen bild med sådör mycket text kan vara kul.
Trixig-person3 skrev: HAAHAHAHAHAH Vilket ämne gjorde hen prov i egentligen?
KaptenKrok skrev: Så sjukt dåligt censurerade namn, tog inte många sekunder innan jag hade sökt upp Austin på Facebook.
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
Moderator
2012-02-23 11:52
scrotum skrev: Trixig-person3 skrev: HAAHAHAHAHAH Vilket ämne gjorde hen prov i egentligen? Bra fråga, jag har ingen aning.KaptenKrok skrev: Så sjukt dåligt censurerade namn, tog inte många sekunder innan jag hade sökt upp Austin på Facebook.Varför letade sökte du upp honom på facebook?
(Inlägget ändrat av Trixig-person3 2012-02-23 11:52:34)
-ASP- P22 läf :D
Trixig-person3 skrev: Varför letade sökte du upp honom på facebook?Kunde inte låta bli när namnet syntes så tydligt. Han har för övrigt tatueringen som både omslags- och profilbild.
Spoiler När blev du moderator förresten?
Moderator
2012-02-23 22:01
scrotum, okej!
Spoiler 12/2
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
Skivsamlare
2012-02-24 11:59
Den där tatueringen är dock
fejk
fair enough..
Moderator
2012-02-27 12:01
Dieallot Haha, så jävla klockren! Det där är jag varje gång jag har köpt något nytt som kommer med bruksanvisning :D
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Diggar när man inte kör tutorialen, och tycker sig klara det hela ganska bra ändå - tills man upptäcker VÄRSTA grejen genom att trycka fel efter 2/3 av spelet...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Moderator
2012-02-29 03:17
Producent
2012-02-29 09:37
också rätt skön
fyfan vad fruktansvärt tråkiga bilder vissa postar. jösses.
Men din var tråkigast av alla!
Moderator
2012-02-29 22:04
Alla delar humor med easymode!
Producent
2012-03-02 04:04
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Hahaha, klockren :D
alltså hur fan ska man se vad det står??