I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bruden gör mig galen!

Övrigt - Blandat

Konsertbesökare

2011-06-14 01:52

Bruden gör mig galen!

Det är såhär att jag snackar med en brud.. och hon är en blyg tjej vilket gör det svårt att veta hur hon känner. Jag vet att hon är intresserad men hennes blyghet gör att jag blir osäker.. och eftersom hon är blyg så måste jag ta steget så att vi börjar träffas på riktigt.. men det gör även att jag är för på.
Min polare som känner henne har snackat med henne och hon säger att hon tröttnar på killar när dem är för på, men samtidigt måste jag vara på eftersom hon inte vågar ta steget. Och jag tycker hon är riktigt söt så vill verkligen satsa men samtidigt så kan jag inte... Vet inte riktigt hur jag ska göra... vi har nu snackat i cirkus 2 månader och endast träffats på fester vilket känns kefft, och när jag frågar om vi ska träffas så blir det aldrig av... Nu har vi inte snackat på en vecka kanske och jag vet inte om jag ska höra av mig eller inte... Vet inte heller hur jag ska göra för att det ska hända något, vet inte om det är värt det heller... eftersom det aldrig blir någonting... någon som vet hur jag ska hantera detta dilemma ? :D

Peace

2011-06-14 02:23
Två månader? Det är kört.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-14 02:28
Har varit i samma sits som du. Träffa en brud som jag bara fick chansen att lära känna i 2 veckor tills hon till slut inte ville prata med mig längre. Vill också tilläga att hon också var blyg. Och det du beskriver låter precis som mitt ex Så vafan gör slut ingen ide hon har ju redan ljugit för dig. Hon har nog träffat nån annan.
Varför Ska man älska när man inte blir älskad tillbaka??

2011-06-14 02:31
Jag fick också ta steget före.. Känns fan inget bra när det kommer till förhållande i sånna här situationer så jag vet ju exakt hur du känner det. Känns SÅ JÄVLA IN I HELVETE SKIT
Varför Ska man älska när man inte blir älskad tillbaka??
Konsertbesökare

2011-06-14 02:40
Grejen är den att jag även höll på med en annan brud framför henne, men fick en chans till vilket får mig att känna som att det ändå inte är kört..

2011-06-14 06:07
Försök snacka med henne om hur du känner?
att du liksom vill försöka, men att hon gör det väldigt svårt för dig eftersom hon är så blyg.
Annars vet jag faktiskt inte, tyvärr.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2011-06-14 08:39
She's just not that into you
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-14 09:14

2011-06-14 09:50

Producent

2011-06-14 10:20
she is a slut and sleeps wit your friend, that`s why
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Groupie

2011-06-14 11:00
Gissar att folk i tråden har rätt... det är nog kört för din del..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Rappare

2011-06-14 11:51
Lite inne på Emilies spår här. Säg bara hur du känner så ni kan snacka lite klarspråk. Just lay down the boogie, annars är det väl hennes förlust helt enkelt ;)
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-06-14 11:55
she is a slut and sleeps wit your friend, that`s why

nu är det din tur att ge igen!
Rappare

2011-06-14 12:02
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-06-14 12:59
Samma sak hände mig förra sommaren. Hon tog kontakt med mig via internet, vi pratade lite osv och träffades på fester ibland. Hon var/är också väldigt blyg så jag kände att jag blev för på, och var alltid jag som frågade om vi skulle ses osv. Dom dagarna vi hade bestämt så svarade hon aldrig så det blev inget, men jag kunde inte släppa henne så jag fortsatte att skriva med henne osv. Hon festade mycket och verkar vara en som som vill vara fri och leva sitt liv på det sättet.

Självklart blev jag för på, och märkte hur hon tyckte det var jobbigt så jag slutade skriva trots att det var hårt. Det har nu gått ett år ungefär och har inte skrivit till henne på ett tag, men däremot skriver hon till mig nu ganska ofta men jag har inget intresse kvar för henne så..konstigt hur det kan bli :)
Evangeliet

2011-06-14 13:55
Nybbe X

jo, sounds classic! det är ju så där tyvärr ibland med människor.. människor är ju fan efterblivna ha ha!

2011-06-14 18:40
Nä men ärligt, skit i henne.. hur kul kan det vara att umgås med någon som är så blyg? fast ibland är det ju jakten som lockar med.. när du väl har fångat bytet, lekt med det ett tag och hon börjar bli för på.. då kommer du bara leta upp nästa som spelar svårfångad..

2011-06-15 14:10
Jag är tyvärr på många sätt som du beskriver denna tjej.

Kan det inte bara vara så att hon är osäker på dig och dessutom osäker när det gäller relationer överhuvudtaget.

Om det är så är det nog inte så mycket annat att göra än att vänta tyvärr eller bara gå vidare om du är otålig.
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //