I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bruden gör mig galen!

Övrigt - Blandat

   
Konsertbesökare

2011-06-14 01:52

Bruden gör mig galen!

Det är såhär att jag snackar med en brud.. och hon är en blyg tjej vilket gör det svårt att veta hur hon känner. Jag vet att hon är intresserad men hennes blyghet gör att jag blir osäker.. och eftersom hon är blyg så måste jag ta steget så att vi börjar träffas på riktigt.. men det gör även att jag är för på.
Min polare som känner henne har snackat med henne och hon säger att hon tröttnar på killar när dem är för på, men samtidigt måste jag vara på eftersom hon inte vågar ta steget. Och jag tycker hon är riktigt söt så vill verkligen satsa men samtidigt så kan jag inte... Vet inte riktigt hur jag ska göra... vi har nu snackat i cirkus 2 månader och endast träffats på fester vilket känns kefft, och när jag frågar om vi ska träffas så blir det aldrig av... Nu har vi inte snackat på en vecka kanske och jag vet inte om jag ska höra av mig eller inte... Vet inte heller hur jag ska göra för att det ska hända något, vet inte om det är värt det heller... eftersom det aldrig blir någonting... någon som vet hur jag ska hantera detta dilemma ? :D


Peace