Jag skäms för att säga det, Men jag brast och grät som ett litet barn till denna. jag skäms inte att säga att du fick mig att gråta med, men jag skäms att säga att jag kan brista o gråta över mycket mindre saker. typ extreme home makeover eller sånt. hahahaha
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Jag skäms för att säga detta, men... jag fick tårar i ögonen mot slutet på The School of Rock, när dom spelar på tävlingen och alla hurrar. Skyller det på hormonerna :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Here we go...Jag skäms över att jag grät som en bitch till Marley & Me.Jag skäms över att jag älskar Natalie Imbruglias låt Torn, en av de fetaste nånsin.Jag skäms över att jag ibland uppskattar lyteskomik. Garvar stjärten av mig.Jag skäms över att jag länsade en stor del av mitt fondkonto till droger förra året, hade troligtvis ägt en lägenhet idag istället för att fortfarande bo hemma om jag hade varit en duktig kille.
Jag skäms för att säga detta, men......Jag grät till P.S I love you första gången jag såg den.. men det berodde på en hel del saker, efter det var man tvungen att såga ned ett träd och bygga ett hus av det hela, manly stuff..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
efter det var man tvungen att såga ned ett träd och bygga ett hus av det hela, manly stuff.. Hahahah!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skäms över att säga detta men jag låter mitt förflutna hindra mig från att låta människor få se mig sårbar. och jag skäms även över att jag betett mig som en fitta mot dom senaste killarna jag dejtat. jätte fina killar egentligen, några av dom iallafall, men i 9 av 10 gånger så har det slutat med att jag bara fuckat upp. och fått höra X antal gånger hur hjärtlös, iskall och elak jag är. Fast jag är ju egentligen en jätte snäll tjej som har massa kärlek att ge, bara de att snälla killar är alldeles för enkla för att det ska intressera mig... Samtidigt som jag har slutat dejta hårda, svåra killar eftersom jag gått igenom den skiten redan och inte känner för att bli behandlad som en trasa ever again... Så.... kontentan av detta är väl att jag blir ensam resten av mitt liv. haha... ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och det skämms jag också över, att jag kommer att vara ensam för alltid. den där tanten som får vara barnvakt åt alla kompisars ungar eftersom hon inte fått några egna. för hon träffar bara mesar som hon leker med som en katt leker med en råtta. eller kriminella missbrukare som åker ut efter en vecka eftersom hon inte låter nån kliva på henne. hahaha :P
Redaktionen
2011-06-10 14:52
du borde träffa mig adalia. recovering knarkgalning med ett hjärta av sten som smälter för den rätta, face like a teddybear men backbone like a dinosaur. förtjänar du det, får du leka med mig bäst du vill men går du över gränsen kommer ditt huvud spinna efter en välplacerad psykologisk backhand som garanterat håller dig på mattan. låter det bra? och ajuste, jag skäms för att säga detta men jag har verkligen inget bättre för mig just nu.
namaste
Jag skäms för att säga detta men jag började faktiskt böla lite när jag kollade på denna film http://www.youtube.com/playlist?p=PL87C64DDE3F3D5648
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Jag skäms över att jag i hemlighet drömmer om att bli Sveriges största kvinnliga emcee, utan att ens ha skrivit en enda rad än.
AdaliA F21 är vi möjligtvis tvillingar?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jag skäms över att säga detta men... jag spydde på ett fullpackat Debaser Slussen uteservering för 2 veckor sedan.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Jag skäms för att säga detta, men.. jag gillar nästan den här låten...
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
jag skäms över att jag inte kan släppa skit som hände i min barndom. försöker njuta av livet jag har nu och lägga det bakom mig men är så djävulskt lättärrad och det mesta är fortfarande rätt rått och ömt.trixter du ska inte skämmas över att någon lurat i dig något. jag blir lurad hela tiden. vi är godtrogna och tillitsfulla helt enkelt. det är fina grejer! ^_^
Adalia Vi kan bli galna katt-tanter tillsammans, jag ska också leva mitt liv ensam. Vad sägs? :D
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
flickor, flickor. svaret är syskonbarn! så länge man har dem är man inte ensam. ^_^
Jag skäms för att säga detta men... Jag lever det fina timvik-livet denna månad och har inte råd att tacka nej till pass. Till midsommar hade jag och några kompisar planer på att lämna stan för lite häng på landet, men nu ställdes allt in för jag måste ju faktiskt sitta hemma och vara tillgänglig. Det suger, men jag måste fan ha cash till hyran. Men det suger att min sketna anställning gör mina vänner besvikna. I juli börjar mitt schema, lycka!
junkgirl jag har två, fast de bor 60 mil bort... dessutom behövs det en galen katt-tant på min gata, finns ingen än.
då blir de du , jag o jennie då pajson! i värsta fall kan vi ju dela på en schyst villa med alla våra katter och syskonbarn. :)
åderpåleone, när börjar vi dejta då?
jag skäms över att säga detta men jag rapar som en karl. och jag kan inte dricka mer än ett par öl innan jag känner mig halvpackad.
Jag skäms för att säga detta men jag har hustlat Skånetrafiken på över 30000 kr.
Hatin' on crews.
hahaha, da gor jag ett sympatinlagg till black-on-black: jag skams for att saga detta, men jag ar skyldig nederlandse spoorwegen tusentals euro.
@OP: Bra där! Jag hade ett par tjej-jeans förut, som nog var de snyggaste jag någonsin haft.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
exhale F21 Hi' five gurl!
Hatin' on crews.
jag skäms för att jag hänger på whoa.... neeeeeeeeej... skoja! eller?
Rahamadjan av GU-PA!
Jag skäms för att säga detta, men.. jag brukar klia mig i röven sen lukta grundligt på fingrarna .. brukar även lägga en spegel på golvet och sen sätta mig på huk ovanför den och inspektera mina nedre regioner :P sick, i know... :P
Första rapparen som öppet är bisexuell? Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
Bitheway Du är en udda fågel du.. Visst att du är bisexuell osv blah blah, ingen som bryr sig om det 2011 i Sverige. Lika vardagligt som mellanmjölk och Talangjakten. Men du skriver i många tråder på ett lite nasty och utlämnande sätt. Som om du måste bevisa något för andra personer hela tiden eller bara halvt vara grov i munnen. Du får väl dock skriva vad du vill dock, bara en reflektion, ^^
Jag skäms men jag älskar verkligen denna låt, otroligt vacker!
Hatin' on crews.
Hur fan kan man skämmas över Minnie Ripperton? Legend ju!
Jag skäms verkligen för att säga detta, men... har jag inget att göra så blir det att jag porrsurfar på ren rutin :S
At the gates of Eternity...
BC99 Internet har förstört den moderna mannen. Undrar vad män gjorde innan internet?
Hatin' on crews.
Man använde sin fantasi?
Porrtidningar har väll funnits sen sent 1800-tal väll? xD
Jag har ätit pannkaka!
jag skämms över att säga detta men jag har fastnat i soffan, igen, när jag borde gå ut och lämna CVn på olika ställen....
adalia: akta dig för duktigidiot. han kanske kommer och börjar hata om du inte tänker innan du skriver!
vegan power
sleepysmile Ja jag tror jag hatar Adalia
Varför Ska man älska när man inte blir älskad tillbaka??
Producent
2011-06-13 19:14
det gör jag med. men det skäms(som det stavas, inte skämms) jag inte över. dock skäms jag över att det tog 5 månader för mig att orka levla första prestige på cod black ops ;(
jag skäms att säga detta men första zelda är för svårt för mig och jag måste ofta spela spel på enklaste nivån för att jag lever mig in för starkt i spelen och/eller är för långsam eller bara är lillasyster som aldrig fick spela som knodd och därför föredrar när andra spelar åt mig.
jag skäms inte det minsta över att säga att jag varken hatar konstigt eller duktigidiot. jag tycker bara att det är fruktansvärt synd om dom , som måste hata på en person dom aldrig träffat i verkliga livet. men jag skäms över att jag inte har ringt min mormor idag och berättat att jag flyttat, vilket jag borde gjort för flera dagar sen...
Jag skäms för att säga detta men jag orkar aldrig äta upp min mat, oavsett om jag minskar de till hälften så blir det alltid en bit kvar för mig. (jag skäms för de finns folk där ute utan mat medans jag inte ens orkar äta upp min egna)
Redaktionen
2011-06-13 22:02
nali det är ett tecken på ätstörningar, måste jag flika in. akta sig för sånt. fast då är det mer "jag vill inte äta upp allt på min tallrik för då tycker jag att jag är tjock" jag skäms för att säga detta men jag har pratat med duktigidiot fram och tillbaka idag..Spoiler ..men jag skäms inte över att säga att jag kommit fram till att han är absolut ingenting att bry sig om. föga förvånande kanske, men så är fallet. det tåls att nämnas liksom.
namaste
Producent
2011-06-13 22:05
AdaliA tyck inte synd om mig, det är bara onödigt. nu hakade jag dock bara på det med "tror", inte att jag gör :( men det gör mig nog till en lika dålig människa ändå, men det klämmer inte i skon för det.
ÅPO: Har haft en början på bulimi (stavning?) förr men tränade bort de, saken är den att jag äter tills jag inte orkar mer och bryr mig absolut inte om vikten etc. hälldre tjock och glad än revben och ledsen. De är väll som min bror sa till mig idag '' De spelar ingen roll om jag köper en vanlig pizza eller familjepizza, du äter allitid bara 3 bitar iallafall. Lika bra att köpa familjepizza så du får mer mat i magen'' (han är 15). Jag skäms för att säga detta men är faktiskt nervös över att åka till gbg om 2 veckor, har aldrig varit där är jätterädd att jag ska tappa bort mig eller gå vilse. Är också rädd att jag ska skämma ut mig framför mina jobbarkamrater då jag kan få panik ibland vid nöjesfält för att jag aldrig varit där förut och de ser läskigt ut även fast de är hur kul som helst.
Jag skäms för att säga detta men är faktiskt nervös över att åka till gbg om 2 veckor, har aldrig varit där är jätterädd att jag ska tappa bort mig eller gå vilse. Tänkte fråga vad för liten håla du bor i men såg nu att du bor i Katrineholm. Varit där allt för många gånger haha. Can't blame you! :)
Tack BC99 dock lugnade du inte min oro ett dugg ;) Katrineholm är visserligen en håla men här tappar jag inte bort mig iallafall
har jag inget att göra så blir det att jag porrsurfar på ren rutin :S haha, du är långt ifrån ensam..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Nali : Vänta tills du besöker större städer med miljonpopulation. Göteborg är inget du kommer gå vilse i så vidare du inte har samma IQ som en halshuggen höna :) Don't worry, it will be aight! :)DMAt : Hehe finns värre saker man hade kunnat göra, eller hur haha? :)
BC99: Snackaru Toronto så kan du ju räkna med att jag sitter fast i dig som en blodigel aldrig att jag ens vågar gå 1 km där iallafall inte med någon som är lika bra på origentering som jag :D Prataru Oslo så inga problem, har min kusin där som ändå aldrig skulle låta mig va
Redaktionen
2011-06-13 23:00
att vara vilsen är ju nåt av det skönaste som finns.. ..så länge man inte är hungrig och/eller går hem med matkassar på några kg st.
namaste
PenDragon P27 Jag blev råmobbad av mina kulturkoftiga-elitist-kursare av den orsaken! Så jag har blivit försiktig med att nämna det till andra... :) ps: Hon var snyggare innan hon opererade näsan! ds