I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag skäms för att säga detta, men....

Övrigt - Blandat

2011-06-07 15:20
Pajson: vill bara säga tack men jag har lärt mig vid de här laget att människor är som de är och ingen kan gilla alla, tycker ändå de är snällt av dig att säga ifrån

Fridan: Tycker de är synd att du inte gillar mig, jag anser dig inte vara en internet gangster och alla har rätt att säga vad de tycker men jag skulle gärna vilja att du förklarar för mig vad de är du stör dig på då kanske de är något dåligt som jag har utvecklat i mitt beteende och behöver lägga av med.

(nu har jag kommit på vad jag faktiskt skäms över)

Jag skäms för att säga detta men jag är livrädd för kryp. Jag har alltid hatat de och blir livrädd. När vi skulle köpa chihuahua så tog jag min hunds bror för att kolla på honom varav jag fick en mygga på handen. Jag bad min biologiska pappa ta bort den men han pratade med kvinnan så han struntade i det. Jag fick sån panik att jag blev likblek och släppte valpen rakt i gruset medans jag bortstade bort myggan.
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-06-07 15:39
exhale: Din mamma är ju hur rar som helst, men ibland behöver man gnälla lite pü sina päron vilket är helt ok sü länge man blir snäll tillbaka igen snabbt ;)
vegan power

2011-06-07 15:47
jag skäms över att jag har gett min brud dirt i flera månader nu för att hon låg me en kille på gran canaria, skällt på henne fått henne att krypa som fan för att få tillbaka mig, fast jag själv har legat me massa andra när jag haft henne
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-06-07 16:01
nali

man ska inte skämmas över att man är rädd för något. det är inget man valt själv och inget man kan välja bort enkelt. samma med att gilla "pinsamma" saker. inget att skämmas över då man inte bestämmer vad man gillar själv. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-07 16:08
jag skäms för att säga detta men jag har en favoritsysterdotter, en favoritsyster och en favoritförälder. det får man tydligen inte ha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-07 16:11
jag skäms över att jag skäms över min syster med förståndshandikapp, inte på samma sätt som jag gjorde när jag var liten dock men det är fortfarande något jag tycker kan va jobbigt

Junkgirl inspirerade mig
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-06-07 16:52
jag skäms över att jag blev lite väl glad i skallen igår på studentbrännbollen vilket ledde till den lite väl fräcka raggningsrepliken till den där fina pryda tjejen som verkligen inte gillade den vilket ledde till att hon helt plötsligt inte var prydd och jag fick smaka bitchslap framför hennes kompisar.. vi ska på barrunda ikväll

nu skämms jag över att det blev en jävligt lång mening utan uppehåll

2011-06-07 17:13
skäms över att säga detta men dammsög mitt rum precis, för första gången sen början av februari...
 Haters gon' hate...

2011-06-07 17:34
jag skäms över att säga detta men jag låg med en upptagen kille i torsdags,
fast jag visste iofs inte fören i söndags att han var förlovad. men jag skämms endå.
jag skäms även över att jag inte kontaktade hans brud direkt, utan gav den fittan chansen att berätta det själv. och så skäms jag över att jag ens tänker tanken på att jag skulle droppa det för henne istället för att han ska göra det, med tanke på att man hellre hör det av sin respektive än personen som han knullat med.

wooh... skönt att få det från sitt bröst ;)

2011-06-07 17:35
brandt89, du verkar ju vara lika mycket fitta som idioten jag låg med i torsdags.
dags att behandla din tjej med respekt, eller göra slut och vara ensam?

2011-06-07 18:09
Jag skäms för att säga detta, men... jag är en urkass ninja egentligen. Kan knappt stå på händer.
är du rädd för ditt eget barn, lilla mamma?

2011-06-07 18:31
Jag skäms över att säga det, men jag anser mig vara
jävligt snygg ibland.. Pinsamt, men what2do!
Highfive anyone, anyone?

2011-06-07 18:37
brandt89

Du är precis som jag, haha! Dock har jag slutat att tänka
" A men vafan, jag har också varit otrogen" då tjejen ALDRIG VETAT..
Vilket innebär att hon hade varit otrogen oavsett om du vart de
innan eller inte... Dumpa brushan =)
Highfive anyone, anyone?

2011-06-07 19:17
jag var ju inte seriös när jag sa internet gangster! skojades ju :(

jag skäms över att erkänna detta men.. jag saknar mitt ex just nu och önskar att jag kunde ta tillbaka henne och hålla om henne fast jag egentligen absolut inte vill det.

2011-06-07 19:43
Jag skäms för att säga detta men jag har aldrig varit i göteborg :$ ska dock dit första gången 27-28 eller 28-29 juni med jobbet. Även liseberg första gången! (som man kanske fattar)
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-06-07 19:57
jag skäms för att säga det här.. men jag blev nedstämd, aggro o grät nästan när min iphone blev stulen förra veckan.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2011-06-07 20:26
Negative

Säkert för att du bara vill ligga, haha..
Producent

2011-06-07 23:17
jag skäms för att säga detta men SVENSK RAP MÅSTE STEP ITS GAME UP, fan va corny denna tråden är, 2011 och ni bekänner boredom ass shit, haha, skämt åsido

jag skäms för att säga detta, men jag gillar faktiskt LADY GAGA
Since 1984
@realgizlee // twitter

2011-06-07 23:48
Jag skäms för att säga detta men jag fick sparken första dan på jobbet

2011-06-07 23:59
Hahahaha! Hur fan lyckades du?! Knullade chefens dotter? Knarkade i fikarummet? Snodde prylar? :P

2011-06-08 00:03
Haha kan ta det i mailen isåf Gaia :)

2011-06-08 00:05
PM me! Sjukt nyfiken, haha, :)

2011-06-08 00:33
Jag skäms för att säga detta, men jag gillar jewel.

2011-06-08 00:38
Alla tjejer gillar juveler, inget nytt, ;)

2011-06-08 00:46
Sångaren! Jag hatar juveler :P

2011-06-08 01:11
jag skäms över att säga det här men det var en kille som tittade på mig från bordet bredvid och för en gångs skull tog jag åt mig. det var rätt gött, ibland får man lov att ta åt sig av blickar. men så skäms jag också för att jag inte är typen som tittar tillbaka även om jag vill, lite flört i vardagen är ju egentligen bara kul. jag skäms för att någonstans har jag accepterat att leva ensam, för det är fan frågan om jag pallar med någon annan. och så avslutar jag min skäms-lista med att jag skäms lite över min bitterhet över relationer. sådär ja!

paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2011-06-08 01:55
skäms över att jag lever i ett land där jag inte vågar säga upp mig från ett jobb jag avskyr endast för tryggheten att ha en anställning, vill också tillägga att jag skäms å kungens vägnar för i princip allt han gör.

Frida, jag blev också irriterad på nali. Nali, ursäkta.
Fix & Trix AB

2011-06-08 08:25
AdaliA
Faktum är att det har blivit sjukt mycket bättre mellan oss och jag vill verkligen inte va fitta mot henne mer, men vem vet kanske bara är sån , kollar man på mina gamla förhållanden så är det nog tyvärr så att jag är ett svin helt enkelt

Niito
Jag fattar precis va du menar, trodde ärligt aldrig jag skulle ta tillbaka henne och jag var riktigt risig mot henne medans hon gjorde ALLT för att få tillbaka mig , jag låg me en tjej hon hatar sen senare på kvällen träffa jag henne ute på krogen så tog jag me henne på efterfest låg me henne och direkt efter vi hade gjort det berätta jag att jag låg med den personen hon hatar några timmar tidigare.
Ärligt så kändes det så sjuuuuukt jävla bra då för hon har ju vart otrogen mot mig , right ?
Men tänker man efter så är jag så jävla mycket värre än henne fifaan

nu skäms jag för att jag skriver så mycket och öppnar mig om skit ni inte har att göra med på ett internetforum ;)

2011-06-08 10:48
jag skäms INTE över att jag har bra självförtroende och tycker att jag är söt. aldrig fattat varför det ses ner på folk som gillar sig själva. att jag tycker jag är söt betyder inte att jag tycker att jag är sötare än någon annan eller att jag tycker att du är ful. idiotiskt.

dock skäms jag över mitt samhälle och min art, men det är väl bara att försöka leva så bra jag kan och inte grisa ner planeten alltför mycket. och vara medmänsklig och trevlig mot andra.

2011-06-08 12:43
Jag skäms för att säga det men jag har en tendens att bli aggresiv på fyllan.
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-06-08 14:30
Jag skäms över att den ända filmen jag gråtit till är snakes on a plane.

2011-06-08 14:31
Jag skäms för att säga det med jag delar rum med min bror
och jag är 22 och han är 24, den är jobbig asså!
Highfive anyone, anyone?

2011-06-08 14:44
niito, hur och varför? bor ni fortfarande hemma båda två?? :O

jag skäms över att säga detta men jag dansar alltid när jag går ut, och jag dansar inte ens bra.

2011-06-08 18:03
Jag skäms för att säga detta, men jag kan texten till Från och med du med Oskar Linnros utantill
http://www.myspace.com/akinonline
Redaktionen

2011-06-08 18:05
aeh shit akin nu får du tagga ner två snäpp va.. too much information..
namaste

2011-06-08 19:52
Jag skäms för att säga detta, men jag har aldrig druckit milkshake.

e det gott?:P
 Haters gon' hate...
Poet

2011-06-08 20:52
Riktigt gott!

Jag skäms för att säga detta, men jag verkligen avskyr när folk ska envisas med att visa bilder på sina snorvalpar utan att man bett om det.
At the gates of Eternity...

2011-06-08 20:59
Jag skäms för att säga detta, men... Jag har inte G i matte A och går nu ut trean...
"Visst är det vackert.."

2011-06-08 21:16
Jag skäms för att säga detta, men.. Jag har så länge velat börja träna igen för att bli lite fit, men är så lat att jag istället köper Reeboks toningsskor för samma pris som ett gymkort.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Poet

2011-06-08 21:55
Cuntmuffin: Haha come on, make it happen! :)

Jag skäms för att säga detta, men...
den här låten har varit mitt soundtrack den senaste veckan.

At the gates of Eternity...

2011-06-08 21:56
Jag skäms för att säga detta, men... jag har så tråkigt att jag har haft en konversation med Cleverbot i säkert en halvtimme... Plus att jag är inne på http://dearblankpleaseblank.com. Men det är bara kul :D så jag bjuder på en:
Dear neighbour,
Please do not knock on my door at 2:30 in the morning.
Sincerely, luckily I was still awake practicing my drums.
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-06-08 23:10
Jag skämms för att säga detta men.. jag har en stor fäbless (stavning?) för Monty, Håkan Hellström, Peter LeMarc & Oskar Linnros. Passar inte med min coola image som hip hop och hardcore fanatiker.

Moderator

2011-06-08 23:11
Jag skäms för att säga detta, men... när jag var liten trodde jag att utropstecken hette utrotningstecken och missuppfattade det lite och grubbla otroligt mycket över varför det fanns ett särskilt tecken för detta... menar alltså: !

Jag skäms för att säga detta, men... när jag var tolv sa min mor att det fanns fyrkantiga fiskar som bara mcdonalds fick fånga... och jag trodde stenhårt på det. Försökte övertyga vänner om detta också, skäms som fan.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-06-08 23:44
jag skäms över att erkänna detta men.. jag saknar mitt ex just nu och önskar att jag kunde ta tillbaka henne och hålla om henne fast jag egentligen absolut inte vill det.

Finns inget i världen att skämmas över för detta.

Sångerskan! Jag hatar juveler :P

Det är fan inget fel på Jewel :D Hon är såväl snygg som talangfull.

jag skäms över att säga det här men det var en kille som tittade på mig från bordet bredvid och för en gångs skull tog jag åt mig. det var rätt gött, ibland får man lov att ta åt sig av blickar. men så skäms jag också för att jag inte är typen som tittar tillbaka även om jag vill, lite flört i vardagen är ju egentligen bara kul. jag skäms för att någonstans har jag accepterat att leva ensam, för det är fan frågan om jag pallar med någon annan. och så avslutar jag min skäms-lista med att jag skäms lite över min bitterhet över relationer. sådär ja!

Finns ännu en gång ingen anledning i världen att skämmas. Du förtjänar att uppmärksamhet du kan tänkas få. Handlar i sedvanlig ordning bara om att hitta någon man faktiskt trivs med i längden.

Look with your own eyes - See with your own mind

2011-06-09 05:12
BC99 P28

Jag skäms för att säga detta, men jag verkligen avskyr när folk ska envisas med att visa bilder på sina snorvalpar utan att man bett om det.

HAHAHAHA!!!

Jag skäms över att erkänna detta... men jag har varit på internetcafé och spelat spel tills nu (05.00) istället för att träffa min flickvän, jag låtsades sova..

Finns så mycket att säga
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-06-09 06:19
Jag skäms för att säga detta, men jag låter så mycket förflutet skit spöka i mitt huvud att jag ibland bara vill fly från vissa situationer.

Jag hatar det.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2011-06-09 11:30
Jag skäms för att säga detta men.... igår gick jag förbi en rullstolsbunden som åt en glass jämte en Å som går mitt igenom centrum där jag bor. Jag kunde inte hålla mig utan rullade helt enkelt ner honom i vattnet och gick vidare.
Detta är min forumsignatur
Poet

2011-06-09 12:50
P-lex, jag köper inte det där alls! :D

Jag skäms över att säga detta, men... För något år sedan så var jag och en polare ute och gick, vi bestämde oss för att käka på den lokala korvmojen, Åhmans i Västervik.
(Det här var på kvällen bör påpekas) Framför oss i kön hade vi en full, mp3-lyssnande-falsksjungande snubbe i 45 års åldern. Vi bad honom att dämpa sig, men då började ha vröla på ännu högre, vi tänker att det är hopplöst och beställer...

När vi väl fått maten så går han ungefär 20 meter framför oss, och vi hör TYDLIGT hur han sjunger (såhär i efterhand har jag för mig att det var typ i love you bla bla bla, ja, ni fattar?), vi spekulerar i att han precis blivit dumpad av frugan och i sin sorg tagit sina sista 55kr och gått till Åhmans för att käka en sorgsen hälften-av-varje-mé-oäääk (räksallad alltså). Vi ber honom dämpa sig ännu en gång, men ännu en gång rejectar han oss genom att vröla på ännu mer (killen skiter uppenbarligen i andras välbefinnande) så vi spurtar på för att gå om honom.

Nu befinner vi oss ungefär 300 meter framför honom, vi går förbi en tobaksaffär som heter "Hörnet"... Gatulyktorna här har antagligen gått sönder, då vi knappt ser ett skit, jag håller på plantera nyllet i asfalten p.g.a en cykel som ligger rätt över gångbanan.

Under bråkdelen av en sekund så listar jag ut hur jag ska få min hämnd på gubben som förstör innebörden av vacker musik... Jag ber min polare; Jonas att vänta lite, han fattar inte varför - men jag tar cykeln och rättar till den lite så att den ligger mer centrerat på gångbanan. Sagt och gjort så går vi 100 meter till ungefär och ställer oss för att se vad som händer.

Vi hör en jävligt paff gubbe som landar och slår sig, och antagligen fick han nog räksallad i ansiktet. 2 skinskallar springer för att se hur det är fatt med honom och börjar ropa efter mig och Jonas, men vi springer från scenen...

Detta var säkert en 6-7 år sedan, don't judge me. ;D
Jag har ätit pannkaka!

2011-06-09 15:55

Jag skäms för att säga det, Men jag brast och grät som ett litet barn till denna.

2011-06-09 16:07
Jag skäms över att säga detta men jag vågar inte skriva några saker jag verkligen skäms över här. Hade inte varit så fett om några av dom grejerna hade kommit fram
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."