PlUS han ser trevlig ut!! så hej Jotohananen! Hur mår du idag? =)
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
DGAF Kan vara lite bitchig i början men om man inte tar någon skit från denna lilla sparv så viker han sig snabbt och kan säkert vara en trevlig typ.
Bawacka är en fin människa som för tillfället tror han läst mina tankar. Men annars verkar han vara en ytterst trevlig prick som jag gärna vill snacka med en extra gång:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Lacroix F22 Hade jag bara varit kvinna hade jag velat föda dina barn!
Bawacka. oerhört charmigt;)
heeey boys and girls.. glöm inte att det här inte är någon nattråd!! Bawacka! Tillbaks till din lya!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Lacroix F22 Erkänn att du blev smått generad och undrar starkt över vem jag egentligen är för du överväger smått att sitta och PMa mig ständigt, Groupie-stalker!
Bawaka får mig att säga "wacka wacka", det tycker jag är kul för då tänker jag på family guy och ler lite smått.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck är grym som uppar tråden
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Moderator
2011-05-16 00:39
d-beck är en av mina tre bästa vänner, sjukt trevlig och har asbra humor och är grym på instrument!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Trotts att hon dissar nattrådskapandet så är hon en fantastisk människa som jag jättegärna träffar i verkligheten någon gång. Verkar vara riktigt skarp och gillar hennes kommentarer:D
Det är häftigt med ett x i sitt namn.
Redline!
Dr.Octagon: en av den gamla skolans vapendragare...samt faktumet att han gillar att lackera om olika föremål i sina egna fanor.
MRsalesman är troligtvis inte en reinkarnation av mussolini.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ganjaholic verkar fett schööön o avslappnad
Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv
BRÅNX säger coola ord på interwebz. :D
Ganska säker att jag träffade UtanAttTveka på whoaträffen för ett par år sen i Göteborg. Skön tjej! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Även ett z är häftigt att ha i sitt namn...om man inte har det på slutet istället för ett s.
Redline!
Dr.Octagon verkar tycka att han är tung nog för att bli skriven om flera gånger, hade de funnits en gilla knapp så hade jag tryckt på den
Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv
BRÅNX har jag knappt sett, eller lagt märke till, men han skriver på här i snälla tråden och det uppskattas!
d-beck P23 har jag sett på whoa i massor av år och vad jag minns inte stört mig på. Det måste betyda att du är bra, dessutom har du schysst stil och sätt enligt din profil.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Lepra Valet av användarnamn och bilden på Darkwing duck på profilen säger mig att du är en man med karaktär samt att du har huvudet på skaft, en fulländad människa helt enkelt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kruger är en mycket vacker man!
Ohh, tackar! UtanAttTveka är en mycket vacker kvinna!
alla på whoa är snälla, därför måste även Kruger vara snäll. ett plus är han profilbild."at first a was like.. but then i was like Kruger"
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Du är en riktigt grym snubb missbruk, som skrev i den här tråden, samt av dina tidigare inlägg låter du väldigt trevlig och väluppfostrad, ursäktar om det råkar finnas en tråd av samma sort som du postar och annan nät-ettiket som andra uppskattar eller borde uppskatta! Hellylle! Keep up the good work! Alla gillar trevlig! :D
CameraObscura: Du är verkligen sjukt grym på att rita! Är riktigt imponerad. Vill ha dina skills!!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
dreggelpaj är elit på cs!
-Serum- har schyssta tuttar
jag har alltid rätt.
JonkaGOO låter så gott att jag skulle vilja skjuta upp det i venen om det var ett knark!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
virre har världens sötaste smilgropar och jag tror jag dör vad rolig han är!
UtanAttTveka, du verkar vara en rolig och trevlig tjej som tydligen känner en av mina vänner....:O Världen är bra liten.
Kruger hanterar AK47:or som ingen annan. Att duellera emot honom i sann vilda västern-anda är som tro att man kan stoppa en härdsmälta i Japan genom att inte prata om den (trots att omvärlden ber om att få veta vad som försigår), påstå att det inte är så farligt som det faktiskt är och sporadiskt spruta vatten på den i hopp om att kyla ner den, det vill säga: man är körd, oavsett, lika bra att ge upp, inse att man inte tar dig därifrån levande och istället koncentrera sig på att försöka minnas så många goda minnen som möjligt innan kulan från Krugers AK47:a separerar hjärnhalvorna från varandra och inleder början på en omedveten evighet.
Moderator
2011-05-25 02:34
DoktorDöd, HAHAAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jisses, bästa jag läst på ett bra tag. Tack. Jag diggar dig som fan, du verkar vara smart och trevlig och ha humor. Du är en sån person jag skulle vinka till om jag såg dig nån gång.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
:) Många som muckat med Trixig visste med största sannorlikhet inte om varför hon kallar sig just Trixig innan hon smög fram, ninja-style, och såg till att den som begick snedsteget att öppna käften och vädra elakartade bokstavskombinationer i ansiktet på henne fick ryggen blodigt sönderpiskad med neongröna- och rosa skosnören, fick håret färgat i motsatt kulör samt blev slungad med huvudet före ner på ett tågspår och fick pannbenet hänsynslöst inbucklat av en tunnelbanevagnsfront i 70km/h (utan en tanke på att varken bromsa eller bry sig). Trots sin ringa ålder får hon hybrisklenisars nyllen att mera likna slarvigt nylagda pärlplattor med valfritt Disney-motiv dom gånger hon knappt anstränger sig, och ryktet sprids, sakta men säkert, tillochmed rikspolischefen förstår allvaret och har sen 14 år tillbaka som policy att vid misstanke om mindre betydande lagbrott som nedskräpning så skickar man alltid för säkerhets skull en insatsstyrka på 20 man och två helikoptrar, minst. Att försöka duger inte ens, för hur mycket man än försöker att jävlas med Trixig när hon "tricksar" så är utgången alltid dödlig - och då förstås (alltid) för den som var dum nog att överskatta sin egen begränsning. Försök inte.
Producent
2011-05-25 04:01
dreggelpaj diggar jag för hon har lite udda skills, typ lägga pärlplattor och dansa på en stolpe, vilket också är ganska nice att se på :)
konstigt är lite övernaturlig, han orkar vara vaken på väldigt konstiga tider :* vilket också kan förklara varför han skriver dreggelpaj istället för doktordöd. (Vore hemskt sött om doktordöd la pärlplattor)
DoktorDöd skriver så jävla spot on! Jag gillar när folk får mig att fnissa. UtanAttTveka har erbjudit sig att dricka mitt kiss från hög höjd, det är vågat.
d-beck är en riktigt snäll person! :)
dreggelpaj har världens sötaste unge (om det nu är din) och snygg kropp :D
UtanAttTveka ger en god vibb!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
pajson ser ut att vara söt på hennes profil bild, hon verkar vara rätt schysst och optimistisk o verkar allmänt ha en ganska skön style till nästa som skriver.. om det skulle vara till någon hjälp så är min gamla användare: HipHop
metastrof är himla söt och förtjänade inte alls den skit han fick av sitt ex för ett tag sen. Go Tony!
UtanAttTveka F23 bakar en riktig pulig paj (iallfall till utseendet).
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
gangstagangta verkar vara gangsta! ;)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* är världens sötaste tjej som dessutom skriver väldigt bra. gillar dig starkt tjejen! tycker även att du är en riktig kämpe!
dreggelpaj är otroligt söt och vad jag minns från förr, för många år sen, när vi hade kontakt via msn så är hon skit trevlig och rolig! =)
AdaliA är sjukt vacker. och sen är jag kär i hennes chestpiece. :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back gjorde min dag till en otroligt bra dag! dessutom är hon skit snygg och jag ääääälskar hennes mörka ögon! =)
AdaliA är sjukt trevlig, och trevliga människor gillar vi. :-)
Wurrup?