I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snälla tråden

Övrigt - Blandat

2011-05-03 15:30

Snälla tråden

Som vi vet har whoa blivit något tristare med åren. Men kanske att denna tråd kan vara vad whoa behöver? D.v.s. en tråd som boostar vårt ego och som får oss användare att komma igång igen! Detta minns jag blev en populär tråd förr då d-beck och *..emelie..* körde igång den. Får hoppas att adminsen låter den stanna denna gång!

Snälla tråden går ut på att man skall skriva något snällt om användaren som skrivit sist. Har man inte en uppfattning om användaren som skrivit kan man ta hjälp av "forumaktivitet" kategorien på användarens profil och checka upp och på så vis skapa en uppfattning om den som skrivit...

LETS GO! :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-03 15:43
Krossad anka är så jävla bäst för att hon gör den här tråden!! Så är hon väldigt bra för jag har fått rita en krossad anka på hennes arm en gång, det är en bra egenskap.
Så är hon ju väldigt snäll med.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-05-03 15:45
d-beck är världens bästa pojkvän och har rolig humor! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2011-05-03 15:52
*..emelie..* är den mest skönaste människan jag känner i Sthlm.

2011-05-03 17:05
haha, jag gjorde ens ån här tråd för ett bra tag sedan och då sa någon att jag sög typ. peppat!

måste det vara whoaiter?

idag tycker jag att cunninlynguists är snäll som släppt en riktigt bra skiva och förgyller min sjuklingdag. mina tomatplantor är också snälla som faktiskt börjat leva igen efter att jag glömt ge dem vatten.

paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Battlerappare

2011-05-03 17:13
Paj är gott

2011-05-03 17:16
pajson, man ska skriva om personen som skrev senaste inlägget i tråden

Jag gillar att jag får träffa empire när han handlar, han är snäll som kommer till min ort och gör det så jag får den stora äran att vinka åt honom.
- Det släcks.

2011-05-03 17:20
d-beck, tack! jag läste ju inte en enda rad i startinlägget, borde kanske börja göra det. nu kör vi...

jag gillar att d-beck förklarar läget för en förvirrad sjukling, asschysst :)

2011-05-03 19:21
pajson är otroligt söt! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent

2011-05-03 20:12
d-beck verkar mysig, han verkar vara sån snubbe som man skulle ha hemma som kom på alla lösningar på allting och en sån som säger till en att det inte hjälper när man slår till något när man dör i ett tv-spel.

sen borde man ha osvensktiger i en bur hemma. men det är en annan femma
Poet

2011-05-03 20:18
Konstigt är en sån person som de flesta på Whoa tycker är konstig, men han har alltid varit trevlig mot mig :)
At the gates of Eternity...

2011-05-03 20:28
BC99 har jag nog genom alla åren varit lite nyfiken på. en gång i tiden brukade vi snacka här, men jag tror inte att han minns det. jag kommer ihåg, för intressanta människor glömmer man ej!

2011-05-03 20:29
och tack, emelie :)

2011-05-03 21:13
Ni glömde skriva om mig! :(

2011-05-03 21:15
Jag tycker Pajson verkar bra för hon undrade samma sak som jag i Verbose-avskedsbrevstråd, och dessutom verkar hon bo i Göteborg... OCH GÖTEBORG ÄR BÄST!

2011-05-03 21:16
det finns inte ord nog för att beskriva hur snäll emelie är. vi glömde inte dig, vi bara vet inte hur vi ska formulera ihop hur snäll du är.

höhö :)

2011-05-03 22:11
Vem ska jag skriva om nu då? Blir förvirrad.
Don't!

2011-05-03 22:13
skriv om mig!!
gör coola saker hela dagarna
Battlerappare

2011-05-03 22:13
Random folk ni känner förtjänar lite happytime?

2011-05-03 22:26
Göteborg ÄR faktiskt bäst. Ingen protest. Nånting nånting häst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-03 22:27
Jag tycker att persia är bra, en sån där person som man tycker att det är ok att hon skiter i att skriva nåt snällt om personen ovanför och bara ramblar, det är ok, för hon är så bra!
- Det släcks.

2011-05-03 22:54
d-beck är bra för att han är trevlig och rolig! :) han skriver mycket underhållande i trådarna! :)

(Sedan vill jag tillägga till alla att om två råkat skriva om en person samtidigt så får den som kommer efter skriva om båda så ingen blir bortglömd :))

2011-05-03 23:03
oj, rewind! Empire är ett mäktigt alias! Och denne Empire postade en mycket underhållande Beastie Boys-remake :)

Och Krossad Anka verkar gilla rapmusic, vilket är nice :)

Nu researcha jag och allt så tycker att det väger upp mitt "ramblande" ;P
Producent

2011-05-05 13:05
BC99 är också en vettig jävel, gillar honom också, och hans zombie-kickin-ass-mode :)

2011-05-05 13:43
Konstigt är konstig, på ett bra sett. Det gillar jag. Gillar hans små kommentarer.
Och igen, han är bra,fast han vägrar skriva något snällt om personen som skrev innan.
- Det släcks.

2011-05-05 14:18
d-beck är bra för han lägger upp så grymt bra .gif's i .gif-tråden :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-05-05 15:15
Brazen verkar vara personen som man så gärna hade haft som barnvakt när man var ett litet barn! sen verkar hon vara så glad och optimistisk så det nästan börjar smittar av sig :)

2011-05-05 15:16
HipHop är så söt, tycker jag
Moderator

2011-05-05 17:44
HipHop gillar sig själv, det är ett bra drag hos folk.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2011-05-05 17:48
KaptenKrok's användarnamn är KaptenKrok, och det är awesome, faktiskt!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-05-05 18:27
trixig-person verkar vara en sprallig person, och verkar ha rätt så skön humor- vilket är bra! : )

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-05-05 19:00
OT: Den här tråden är ett nytt lågvattenmärke för whoa. Ni är skit allihop.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2011-05-05 19:04
Den här tråden är inget nytt, men du är bra candide, gör inget att du kommer hit och slänger skit. å är det ju bra att du är ärlig med vad du tycker.
- Det släcks.

2011-05-05 19:36
d-beck P23

Måste säga att d-beck visade bra egenskaper här som mogenhet och ödmjukhet då han inte dissade candide vilket jag velat göra.

Rappare

2011-05-06 01:22
Jag gillar att Trapboy inte fyllt sin presentation med bild eller andra "props" till homies som gamla lunarstorm. Det gör mig glad. :)
Wurrup?

2011-05-06 20:29
underhållning verkar nog vara personen som lever upp till sitt namn (till skillnad från mig som inte ens är så hiphop, men orkar inte byta). kollar man på hans profilbild så ser han ut som personen som ger ut bra kramar också
Moderator

2011-05-06 21:43
HipHop är galet trevlig(: och verkar ha bra humor

2011-05-06 21:55
trixig-person3 verkar vara en riktigt rolig människa med en skön stil. Och jag tycker det är otroligt underhållande att 99,9% av alla nattrådar är av henne. Det är strongt att orka sitta uppe varje natt.:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Poet

2011-05-06 22:00
Lacroix är den snällaste och finaste tjejen på hela whoa.
Alla hennes trådar får en alltid att dra på smilbanden

I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-05-06 22:05
Doggsonlol är en supermysig person som just var snäll mot mig. Fastän mina senaste trådar varit riktigt lökiga så verkar han/hon glad ändå:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-05-06 22:29
Lacroix F22

Har ett söt leende

2011-05-06 23:15
Tombombadilla är grym för det är liksom Bombadill (och J Dilla?!) i namnet! Sagan om ringen <3!!! :D
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Moderator

2011-05-06 23:19
Brazen är grymt awesome! Och gillar Harry Potter! Och hon har härlig humor^^
Moderator

2011-05-06 23:26
Trixter verkar vara en vettig tjej plus att hon brukar skriva en rad och avsluta med en knasig smiley när jag har varit dum och slängt hennes nattråd.

Jag ska försöka tajma så jag får skriva något om Doggson, men det blir inget snällt... Eller förresten så gör jag nog en motsatstråd: "Dumma tråden" dedikerad helt till honom där alla kan skriva negativa saker om just Doggsonlol ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2011-05-06 23:31
Skolkande ung gif-nörd :)

2011-05-06 23:32
Oj min va till trixig
Moderator

2011-05-07 00:40
Squirtle, haha^-^ skönt att nån tycker att man är vettig.

jaojao_, hittade inte det snälla i det där): och jag skolkar inte.

jaojao_, aldrig pratat med eller så, men är säkert en snäll människa.. kanske?

2011-05-07 00:41
Ja, trixiechix, din gamle räv...Du verkar vara en ung tjej som tycker whoa är kul. Jag hoppas innerligt att du får nå pris för att du startat så många nattrådar och att du lever väl, ta hand om dig!

Moderator

2011-05-07 00:46
Bawacka, haha, jadu. Whoa är kul och nattrådar är ju trevligt om folk skriver, har kanske skapat för många nu.
F.ö är du väldigt trevlig och snäll! Och hänger i nattråden relativt ofta och verkar vara helsoft.
Producent

2011-05-07 12:19
Trixie här är en väldigt innovativ och pratglad chey som det är kul att spåna idéer med! Kan tänka mig att hon är väldigt flummig irl, men verkar oerhört mogen och vältalig för sin ålder.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2011-05-08 00:53
ehh, Jotohananen ser ut som en sån man skulle kunna säga hej till.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!