Barbiedoll Exakt vad jag menar! Ifall en brud e dum nog att fejka och inte ta ut sin njutning så kan hon skylla sig själv.
http://www.myspace.com/murderdem
NateW, ja visst är det så!
Vad nasty det låter när du beskriver det NateW.. ^^
GAIA Det är så det ska va, kladdigt och nasty hahahahaha
Jag och nå kompisar har gjort de för att vi inte har njutit av sexet och känt för dumt att säga till en random, att man inte tycker det är bra och att man vill avsluta. Poängen med de var väl att få det överstökat, för man tycker inte att det är nå bra och man vill bara få det att sluta. Vi har väl tyckt att det känns så fruktansvärt dum och säga "Du det här går inte, vi kan väl bara sluta jag är trött" Har man haft ett förhållande med någon så har man ju självklart inte fejkat för där kan man faktiskt vara ärlig och prata men, vi har väl tyckt om de va ett dåligt ONS så har man fejkat för att man känner sig för dum och berätta att personen inte är nå bra eller att kuken är för liten att man vet knappt om den är inne eller ute. Men då så kom ju "att ge han en hjälpande hand" och fixa de själv, men ibland så blir man bara sjukt avtändande av nått ons att man har bara velat få de att sluta men kan inte säga det med ord. Men de va ju tydligen fel och jag har fått 1000 inlägg nu som har fått mig att förstå att nästa gång äre bara att avsluta det om de suger.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Jag kom på mig själv, de måste fan vara jävligt svårt att fejka en hel orgasm, de har jag ju iofs inte kunnat göra.
fett tragiskt att ligga med en tjej som bara vill att det ska sluta...riktigt jävla tragiskt. som att supa sönder en brud och sätta henne. och det skulle kunna liknas vid våldtäkt...å i vissa fall tycker domstolarna det också... att ha sex är inte en grej man gör för status eller liknande. det ska vara fucking skönt!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
JAMEN skulle killarna kunna ha skrivandes i pannan "liten snopp" eller "Tråkig i sängen" Kunde man kanske ha kunnat skippa dessa jävelskap!!!
Producent
2011-02-21 12:10
Lil J Du kanske får börja med att rida karln, då kan du själv styra mer samtidigt som du kan stimulera klitoris.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
men de är så långtråkigt i längden..
Producent
2011-02-21 12:15
Inte för killen
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
ne men vem vare som skulle njuta? vare killen eller jag...
Båda?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Jag njuter ju av sexet om det är bra, men jag kan tycka de är svårt att komma, och de är väl de enda killen vill är väl att få tjejen att komma. Jag vet inte jag tycker de viktigaste i sexet är att killen njuter därför glömmer jag bort mig själv.. och kanske därför jag fejkar. ..the fuck? ... det enda killen vill är väl att komma? eller aah, i första hand i alla fall. Om man nu inte är ett par. Då är det ju en annan grej, men då borde man kunna prata om det?
Get Random!
Sen när slutar ett ONS för att tjejen kommer? Jag hajar verkligen inte detta, om sexet suger bör du väl, om något egga killen extra mycket så han kommer snabbare.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
app - alltså jag skrev ju nyss att jag kom på att de är fan svårt att fejka en orgasm och att jag har nog inte gjort det om jag tänker efter, men jag visste inte riktigt vad det är egentligen jagh ar gjort, jag brukar bara försöka göra så att killen kommer snabbare.. Vad jag vet så brukar killen de jag har varit med vilja komma samtidigt som när man själv är nära på komma,Jag vettefan. King- Phil - Vem pallar sitta och ha värsta taktiksnacket om hur man vill ha det när det är ett ons som man aldrig kommer att se igen, förhoppningsvis. "Nu äre såhär att din kuk var inte riktigt vad jag hade förväntat mig, MEN VAFAN vi kör ändå, jag gillar att bli tagen bakifrån och medans jag trycker mig mot väggen och skriker att du ska knulla mig mot hårdare väggen, då äre bara och köra all in och tuta och köra, om jag låter lite för lite och så... då äre bara och hämta piskan i garderoen. Så vad sägeru?"
Jag tror att väldigt många snubbar ser ons som onani med ett mänskligt objekt. Om du tröttnar på sexet får du väl hoppa ner och suga kuk och predika om hur du vill att snubben ska komma...eller bara säga "nej jag vill inte/orkar inte mer", lite av en fittig move när man väl har börjat, men man har alltid valet att säga nej, hur långt det än gått.
Nu vänder du ju allt så att de låter som att han ska ha de bra, inte en chans att man lägger sig och suger på hans kuk. Har han inte gjort bra ifrån sig, då kan han ta på sig kallingarna och gå ut ur dörren fort som fan.
medans han traskar ut sjunger man låten "fuck off and die du är för ful för mig och din morsa går för en hundring"
"jag brukar bara försöka göra så att killen kommer snabbare" Du nämner många gånger att det är för att få det överstökat, men jag antar att du inte säger "nu kom jag" och sen drar ur honom, vänder dig och och somnar? Hela poängen med att fejka för att få det överstökat försvinner ju om sexet inte slutar precis då, då hade det varit mycket smartare att bara säga "jag vill att du kommer" eller nåt skit. För övrigt får ju snubben det skönt av att knulla dig också? Så vad är skillnaden egentligen?
jag fattar inte vad du skriver................ eller vad du vill komma fram till.
Att jag inte förstår poängen med att fejka om sexet inte slutar med att du kommer. Eller varför det skulle vara bättre att låta nån ha det skönt och knulla en när man själv inte njuter än att låta nån ha det skönt och bli avsugen när man inte själv njuter.
men shit fan,
Jag kom på mig själv, de måste fan vara jävligt svårt att fejka en hel orgasm, de har jag ju iofs inte kunnat göra. jag skrev ju att jag kom på mig själv att jag inte har fejkat en orgasm, skrev sen i ditt inlägg
men jag visste inte riktigt vad det är egentligen jagh ar gjort, Vafan ska jag göra så en kille får de skönt för och stoppa in hans dick i munnen och vänta på att han ska spruta i munnen så jag kan svälja skiten och sedan sova?
Vad får jag utav de? käftvärk och äcklig spermasmak i munnen. De förtjänar inte han om han inte kunde få mig och njuta i ett sex.
vet ni varför tjejer fejkar orgasm?Spoiler För dom tror att vi bryr oss! Muhahahaha!
Så vad du egentligen säger är att du låtsas att det är väldigt skönt, för att killen ska bli mer upphetsad och komma snabbare? Det verkade som att du ville att snubben skulle komma fort, så att ni kunde avsluta sexet som inte var något bra, avsugningsgrejen var bara ytterligare en lösning på problemet "sexet suger men jag vill inte säga något"-problemet.
jag brukar lyckats få killen komma när jag vill att han ska komma, så jag låtsas inte ha de skönt de är nån supergrej jag gör.
Serum HAHAHAHA helt rätt! LillJ hur gammal är du? Jag kanske missuppfattar allt men dina inlägg ser extremt naivkorkade ut som att du är under 20.
jag driver bara, jag har gjort det ganska länge och var inte så seriös med mitt inlägg från början, jag trodde folk skulle ha fattat de och sluta starta diskussioner med mig. Jag är 19 fyller 20 i Augusti. Men jag har väldigt svårt att vara seriös på internet och kan uppfatta som dryg, kan tänka mig du kan tycka att jag är rätt dryg i detta forum. Jag skulle aldrig skriva om mitt sexliv öppet på internet.
Men jag fick det jag ville av inlägg, upprört folk som funderar hur fan man kan fejka, men jag trodde inte folk skulle predika för mig om hur jag skulle göra.
du kanske ska skriva "liten kuk" osv i pannan på snubbar du varit med för att hjälpa dina medsystrar...? så slipper dom ligga å vänta ut någon snubbe dom knappt känner:p
blweria HAHA lätt.. med en vattenfast sprit penna.. "duuuu vänta!!! lägg dig där jag ska bara göra en sak"
Fatta vilken överraskning, snubben somnar, asnöjd efter att ha fått ligga och sen vaknar han, känner "bakfyllan" bulta i huvudet, klär på sig och smyger ut innan tjejen vaknar. På vägen hem känner han att folk tittar på honom och fnissar lite, men han är ju stolt och förstår att det är för att han fått ligga, dom vet helt enkelt vilken avelstjur han är som vandrar hem i gårdagens kläder en tidig morgon, kanske med lite läppstift på kinden. Han kommer hem, smyger in på badrummet för att inte väcka mamma, sätter på kranen och tar en stor klunk. Sen tittar han upp för att möta sin stolta, nyknullade blick i spegeln, kanske för att göra tummen upp och tänka "you da man". Det är då han ser tatueringen över hela pannan "LITEN KUK". Hela hans värdsbild demoleras, hans mamma viker sig av skratt istället för att hjälpa honom och hans pappa bara skakar på huvudet i skam. "Jag har ingen son", kanske han säger besviket, och ber honom packa väskorna, för i detta hus bor minsann ingen småkukad pincettrunkare. Sen får killen leva på gatan resten av livet, kanske med en skylt av papp med texten "min lilla kuk förstörde mitt liv, skänk pengar till operation" tills han tillslut dör på härbärget, ensam, utblottad, övergiven och småkukad. Ett hårt liv.
ibland står det ju faktiskt i pannan ändå. lite bildligt... snubbar skriver det själva....
app - hah du är kul! Det kan man verkligen kalla Walk of Shame ;)
Moderator
2011-02-22 14:34
App Haha fantastiskt scenario! :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
LillJ: Varför gör du ett inlägg överhuvud taget om du inte är seriös? du borde fan bli bannad din hora! ja du hörde mig, HORA!
Du borde bli bannad för ditt språk
^ haha.. Det ligger en del i det där.. Om en brud fejkar så vad är då tanken att jag ska göra? Tycka synd om mig själv? Anklaga mig själv? eller vara nöjd över att jag slapp bry mig? Förresten så.. Sen när är det killens ansvar att tjejen ska få sitt? det är väl hennes eget ansvar. Brudar som FÖRVÄNTAR sig att inte bidra med något (för killen är nöjd bara han får doppa eller????) men endå antar att killen ska vara en betjänt i sängen och i enlighet med den sexistiska synen vara upp över öronen kåt och villig att göra allting, medan tjejen bara ligger där och samaritknullar någon snubbe som JÄVLAR I MIG SKA VARA TACKSAM!!!!!!!!!!!!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
VILKA JÄVLA SVIN BRUDAR ÄR.. SERIÖST DE ÄR BARA FÖR ATT DOPPA VEM FAN BRYR SIG OM EN FUCKING ORGASM?
-Serum- : Du är tjock och ful och lär ju aldrig få ligga DU HÖRDE MIG ALDRIG LIGGA, helldre få ligga än att dö oskuld, ärligt de är du som förlorar på det. TÖNT.
visst ska damer kunna förvänta sig en orgasm av sin snubbe, ons eller sin leksak...!
Toastare
2011-02-23 11:37
sluta skriva "ons", jag läser bara ut det som onsdag..
Jag skyller allt på Emma!
LillJ hur vågar du tjafsa med Serum? Han är fan Edet represent.. Shit, lugn.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Han börjar tjafsa utan anledning och man kallar inte en dam för Hora med stora bokstäver..
Jag bryr mig inte om nån edet represent : 1. De blir rädd för en hund som är lös. 2. De var långt ifrån bra på att rappa 3. Texten var fett keff 5. Mer än halva tuben gör narr av dem.
Men visst de var dumt av mig, The losers win.
För den här gången.
Det ska såklart vara punk 4, inte punk 5. Sen The loser win inte the losers win Sjukt less på whoa 2minuters.
Redaktionen
2011-02-23 14:18
Alla som borjat skriva "detta ar helt sjukt pinsamt vad haller du pa med osv osv" men sen blivit for uppgiven over TS's attityd, raderat och loggat ut: jag ar med er. hall ut. hon fixar sig nog. alla tjejer ar inte sadana. dom lar sig. det blir bra. till slut. o till alla killar som tror nanting annat o far huvudbryderier over sex, samlag och storlekar: det ar inte ditt fel. hon har en osynlig pinne i roven efter for manga som knullat henne fel. fan jag kunde inte halla det rumsrent anda.. synd.
namaste
:)
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Vem är det som har skrivit det?
LillJ Nej då tycker inte du är dryg, tyckte du verka så naiv/ung bara =)