I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fejka orgasm..

Övrigt - Blandat

2011-02-15 22:40
conspicuous
Tycker jag var rätt av killarna! Ni tjejer borde ge lite konstruktiv kritik, det uppskattas alltid - vilket ofta gör att sexet blir bättre.
Don't!

2011-02-16 11:45
medoria

Vad händer om ni bara slappnar av under sex? Händer inget då? Blir du hungrig utan att koncentrera dig på det?

Jävla avancerat det här...

2011-02-16 12:20
Är man i ett förhållande och tjejen fejkar så är det ju ett problem, mycket bättre att tala ut och ha bättre kommunikation.

Men en tjej som man inte är direkt involverad med relationsmässigt som ändå fejkar orgasm under casual sex är ju bara märkligt och egentligen ...snällt? Hon gör ju det ändå för ens egen skull. Blir lite som att en främling kommer fram och ger en komplimanger och en egoboost. Reaktionen blir ju lite, "Jaha, thanks for the effort. Kul att du bryr dig, men du hade verkligen inte behövt..".
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-02-16 12:38
anenekefali: jag förstår var du försöker komma men det är svårt att förklara just för att det är så individuellt. Själv har jag inga problem att komma nio gånger av tio, men sen finns det gånger då jag måste slappna av och koncentrera mig samtidigt, hur konstigt det än må låta, och det är fan ngt av det svåraste som finns. Slappnar man bara av kanske det som skulle blivit orgasmen drar sig tillbaka och om man inte koncentrerar sig så vill den inte titta fram öht.

2011-02-16 12:53
medoria

Ponera att en man och en kvinna ligger i ryggläge. Om bådas genitalier masseras, kommer bara mannen att nå orgasm? Eller är det bara vaginalt sex som kräver koncentration?

Skrev det där väldigt allmänt riktat, och som du sa så är det individuellt, men frågan är ändå relevant på sätt och vis.

2011-02-16 13:24
conspicuous, hahahaha fan vad illa "men du, varför fejkar du för?"

självklart lär de finnas snubbar som märker om en tjej fejkar.
lika så finns de tjejer som fejkar så pass bra att ingen skulle märka..
tragiskt nog...

är ju som bättre att lägga energin på att lära sig få en riktig orgasm istället för att lära sig fejka "bra" haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-16 13:31
i slutändan, om man vill uppnå orgasm, så handlar de ju faktiskt om att känna till sin egen kropp och våga säga hur man vill ha det.
Onanera mera!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-16 14:10
Det har hänt att koncenterar jag mig inte på sexet och slappnar av för mycket, då börjar jag tänka på något helt annat.. Hänt nångång jag har börjat skrattat av något jag har tänkt på, och bara dödat stämningen direkt.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-02-16 14:17
Finns nog ingen brud som fejkar när man är tillsammans med någon, det är nog väldigt ytterst sällan.

Men ibland så ids man bara inte..

2011-02-16 14:18
LillJ

Det är ju bisarrt! Visst, man kan ha huvudet någon annanstans i värsta fall, men du flyter iväg i andra tankar om du inte fokuserar på sexet?

2011-02-16 14:26
De var någongång jag hade sex med mitt ex och han berättade att han skulle gå med en uppblåsbar barbare på studentbalen, då när vi hade sex tyckte jag att sexet blev lite långtråkigt och jag kände ingen motivation och jag började tappa fokus.
Då kom huxflux en bild i huvudet på mig han med en uppblåsbar barbara i röd sidenklänning, och då började jag skratta och han sa "vad äre?" då sa jag "fick en bild i huvudet på dig och din uppblåsbara barbara på studentbalen" då sa han "jaha så de är sånt du tänker på när jag trycker dig?" Då sa jag "kom bara upp" då blev han rå lack och drog in till sin kompis och tog en joint.

Och ja ibland fokuserar jag inte eller något liknande då börjar jag tänka på annat, samma sak om man ser på film och jag blir för inne i filmen och jag tycker sexet är tråkigt då blir jag nog en död fisk. Fast då brukar jag säga att jag inte har nån lust eller att de funkar inte för mig

jag vet inte varför det är såhär.. koncentrationssvårigheter ;)

2011-02-16 14:34
Hur vet man när en flicka kommer? Är det när dom squirtar över hela sängkammaren?

2011-02-16 15:00
Jag tror det är när de ändrar färg till blå

2011-02-16 15:02
Är hellre ärlig än att fejka... Ok, visst säger jag inte rätt ut att han inte lyckas, utan jag tar över med mina händer på klittan medan jag hänvisar honom till att knulla mig, pulla mig, slicka mig på brösten och klämma osv. (lol)
Tar mycket längre tid att komma när killen tar över på klittan. Gäller att han är precis rätt hela tiden för att man ska kunna komma..

2011-02-16 15:11
Anenkefali: asså jag måste ju koncentrera mig även när jag onanerar. För att inte komma för tidigt, för att komma öht, för att det inte ska bli för mesigt så det har inget med själva penetreringen att göra.
Groupie

2011-02-16 15:42
Om man fejkar är man en kass person på flera sätt.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Producent

2011-02-16 16:03
Jag har hört att näsan börjar växa om man fejkar
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-02-16 16:23
Det verkar bara vara jag och mina kompisar som nångång har fejkat för att få det överstökat, men jag har ju några år på mig och mogna i sexfronten..

Ärlighet varar ju längst faktiskt..
Toastare

2011-02-16 16:25
Jag har hört att man förlorar själv på det att fejka. Att sex inte bara handlar om orgasm. Och att tjejer borde slappna av med orgasmhetsen, skaffa sig en dildo och i lugn och ro lära sig hur sin kropp fungerar och vad som behövs för att just en själv ska få orgasm.

Och framför allt.. borde fölk lära sig att sex är något man VILL ha, inte ställer upp på. Så jävla avtändande tanke att tillfredsställa någon bara för sakens skull..och fejka för att man inte "pallar"..och om det i detta fallet inte ens handlar om en pojkvän utan just när det INTE handlar om förhållanden. Ja, då kanske inte one-night saker är ens grej. Och om det är värdelöst så kanske man inte ska ha det, om det inte är nån koppling sex=ego boost eller nått och personen i fråga mår jättebra av det.

Men det handlar nog om att växa in i och bli bekväm med sin sexualitet, vissa gör det tidigt andra sent.. några aldrig.
Jag skyller allt på Emma!
Moderator

2011-02-16 16:50
En sak som många missar i sex, gör din sexpartner "fel" så våga ge konstruktiv kritik.
Detta gjorde jag aldrig fram till att en tjej frågade mig "hur vill du att jag ska göra när jag suger" och jag kan lova att det blev den bästa avsugningen någonsin.
Sen dess har jag någon gång sagt till tjejerna att göra på ett visst sett under sexet om jag tycker dom gör "fel" och dom verkar inte ta illa upp, har iofs aldrig själv fått kritik under sexet, men jag tror absolut att en del tjejer skulle sagt något om dom bara vågade. Ingen är perfekt i sängen för alla :P
//TW

2011-02-16 17:06
Nog har jag också sagt hur jag vill ha det eller "tagit" över med egen hand själv, känns som folk tolkade att jag hade fejkat det alla gånger jag hade legat med nån, för att få "det överstökat"..

Så riktigt illa är det inte.

Men det har hänt någongång att jag har gjort de, kan vara något riktigt uselt fylleligg.

2011-02-16 18:07
Om man är i ett förhållande, där tjejen är tvungen att fejka orgasm... asså... Tjejer, ett tips.. berätta för killen vad ni gillar och inte gillar... va inte blyga. Det är verkligen sjukt taskigt att fejka. å det är bara ni som förlorar på det i längden.

Toastare

2011-02-17 01:19
Taskigt och fejka är det väl bara om killen har så dålig självkänsla att han bygger den kring sin förmåga att ge kvinnor orgasm ;)

men ja, man förlorar på det i längden..

2011-02-17 01:37
medoria

Jag har aldrig förstått att någons liv kunde vara så avancerat =) Det är med glädje som jag inser att jag fortfarande uppfattar något som underligt. Isf måste jag koncentrera mig mer under onani, antingen på porren eller fantasier (beroende på hur gott ställt det är, oftast finns ju en dator i närheten). Under sex följer jag bara med "flowet" och njuter. Gör mitt bästa liksom.
Groupie

2011-02-17 02:02
Om man fejkar har man tråkigt liv.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-02-17 11:09
anenenkefali: ja men det är ju just flowet jag måste koncentrera mig på. Kanske är mer lättdistraherad än andra, vad vet jag.

2011-02-17 11:15
medoria

Min poäng är iaf i grunden att jag inte koncentrerar mig för att få orgasm, och förstår inte hur det ska gå till, måste ju förstöra "the moment" om man fokuserar på det. Jag kan också flyta iväg på andra spår (tyvärr, då och då), men det hindrar inte orgasm.

2011-02-17 14:20
Trött jag blir på sånt här. Prata med din partner om hur du vill ha det så kanske det kan bli mer njutbart, i stället för att fly från det. I dagens Sverige växer de enklaste utvägarna hela tiden, men det är inte alltid dom bästa

2011-02-17 15:17
Det kan ju vara sjukt taskigt att fejka, tänk så får killen för sig att han har ett riktigt vasst knep att få tjejen att komma, men i själva verket är det riktigt kasst. Då kommer det usla tricket drabba andra tjejer, och det kan uppstå pinsamma situationer.
Jag själv blir inte ledsen om tjejen inte får orgasm, eller jag, bara det var ett nice samlag, och båda tyckte det var skönt.

Men har själv fejkat under några one.night-stands där tjejer kört den döda fisken.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Toastare

2011-02-17 18:05
Mvh, då kan jag glädja dig med att orgasm är så individuellt så är du en sexgud för en tjej kan du vara pesten för en annan. Går liksom inte att köra ett trick rakt av..

Moderator

2011-02-17 19:13
Skulle nog fan inte själv kunna fejka tror jag, skulle nog nästan börja skratta åt mig själv och skämmas för hur jävla fel fejket blev haha :D
Men sen är det väl jävligt svårt att fejka som kille om man nu inte använder kondom.
Istället för att fejka när man får hem ett kasst onenightstand så brukar jag antingen skylla på att jag är full och trött eller nått.

Visst fan är sex mkt bättre med en man är tillsammans med och älskar och kan vara mycket roligare om inte annat :D
Kommer ihåg i mitt förra förhållande, ibland så fick man för sig att göra saker under sexakten som var helt oväntade, typ köra ner tungan så långt man kunde i tjejens mun så hon började hosta, sedan låg jag och skrattade i flera minuter (hon skrattade också efter en stund haha). :D

Någon tänker säker "Han är sjuk i huvudet". Men det är ju sånt som är halva grejen i ett förhållande :D
//TW

2011-02-17 19:33
shitmannen, word.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-02-18 13:21
shitmannen

Ett förhållande bygger mycket på idioti tror jag. Man är sjuk i huvudet med sin partner, undrar varför...

2011-02-18 13:36
for att man kan saklart....

2011-02-18 22:22
alltså har inte läst alla inlägg i tråden. Men när jag dricker och ska ha sex så brukar det ta extra lång tid innan jag kommer om jag kommer alls.. Många gånger har hon (tjejen man legat med) kommit och när hon sedan vill ge tjänsten tillbaka så får man snällt förklara att det förmodligen inte kommer att gå.. Detta fenomen har förövrigt väldigt många av mina manliga kompisar också upplevt.

Jag personligen skulle nog ta lite illa upp om tjejen bara skulle ligga som en död fisk och tänka på irrelevant saker. Om inte båda är med på det man ska göra finns det väl ingen direkt poäng med det?

Sen de där med att fejka är ju bara knäppt, lägg korten på bordet ist och kommunicera annars kommer du aldrig få som du vill...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2011-02-18 22:25
just det. För varje ny sexpartner du får så kommer du att lära dig något nytt om man går in helhjärtat i det man gör. Jag blir bara glad när tjejen tar lite initiativ och visar hur hon vill ha det för det är så olika från person till person.

Och vem vill inte bli bättre på sex?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Groupie

2011-02-18 22:41
Haha lite off topic men LillJ skrev att hon brukar komma in på andra tankar om hon slappnar av för mycket..
Gör samma sak x) lite komiskt när man sen funderar över vad man faktiskt har tänkt på.. random saker som bara kommer upp.. hur blir man av med det, kan man ju fråga sexexperterna? klart man ska fokusera på det man håller på med och inte tänka på annat, men det bara blir såå... blir galen

2011-02-20 12:34
Aldrig varit med om en tjej som fejkar, är det som dom dåliga porrfilmerna massa hum o ham och inte mycket känsla bakom det?
 http://www.myspace.com/murderdem
Moderator

2011-02-20 12:38
Aldrig varit med om en tjej som fejkar
Säg aldrig aldrig, hon kanske bara var riktigt skicklig på det :P
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-02-20 13:35
KaptenKrok
Förväntade mig en sån kommentar men nej jag är faktiskt helt säker på att jag aldrig varit med en tjej som fejkat, för att 1. jag slickar fitta som en gud och för att 2. jag hade märkt att det inte va en äkta orgasm.

2011-02-20 13:48
Jag kan typ börja skratta åt situationer hur knäppt de måste se ut, typ vi låg och knulla och kollade på vem vet mest och svarade på frågor.. alltså jag låg ju bara och skratta, sen tänkte jag att fan jag måste fokusera så jag vände mig så jag kollade på honom och vi försökte köra, men sen hörde man en fråga man kunde så svarade jag automatiskt..

Är man uttråkad eller vad?

2011-02-20 13:54
Sen skrattade jag för de kändes stört att ligga och se på gamla tanter och gubbar när man knullade, blev lite avtändande, dock så slutade de med att jag stängde av tv:n.
Moderator

2011-02-20 13:54
jag hade märkt att det inte va en äkta orgasm.
Fast hur vet du det om du inte har något att jämföra med? Jag har aldrig märkt att en tjej har fejkat orgasm, men jag utesluter inte möjligheten för det.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-02-20 13:56
KaptenKrok
För att du har biologiska effekter av en orgasm som tydligt kan skiljas från skådespel, är det ens nödvändigt att beskriva när vissa tecken råder för en orgasm?

2011-02-20 14:20
Och hur en orgasm utspelar sig kan vara väldigt individuellt, dom kan vara olika starka osv osv osv, så nej, tror inte du kan med 100 % säkerhet säga att du vet att ingen av dina sexpartners har fejkat.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-02-20 14:47
NateW du kan inte heller säga att du slickar som en gud, hur vet du att du är bra på slicka? Slickat dig själv eller?

2011-02-20 15:38
LillJ

Du kanske ska stänga av tvn INNAN? =) Vem vet mest går inte att ignorera.

2011-02-20 16:08
haha rolig tråd, alltid lika underhållande när det handlar om sex! :D

Jag personligen kan inte minnas att jag någon gång fejkat.
Vad är poängen med att göra det? Är det inte njutning som sexet ska handla om? Så att fejka en orgasm känns ju helt totalt meningslöst..

2011-02-20 16:55
Anenkefali - Trueee true

2011-02-20 16:57
LillJ
Skojar du med mig eller? Är det att du aldrig haft en ärlig relation eller att du är för ung när du skriver så? Jag vill inte spilla hela mitt sexliv öppet på whoa men jag VET haha hur svårt är det egentligen att veta att man är grym på nåt när man får feedback.

d-beck
Benen hårt om huvet, sammandragningar i slidan, skakningar i hela kroppen, massiva ladd med sekret (fontänorgasm), rodnad i ansiktet, total avslappnad - och så har jag ju också haft en ärlig öppen kontakt med de jag legat med.