Producent
2010-02-13 17:22
eran viktminskning
tänkte kolla lite bland folk på whoa hur mycke ni har gått ner under en period. Själv gick jag ner 45kg på drygt 1-2år, från 115 till 70 kg. När jag väl var nere på den vikten börjar jag lägga på mig muskler så jag gick först upp till 85kg men tyckte det va lte för mycke för min längd ( 1.75 ) så jag började köra så att fettet försvann o musklerna va kvar. Så nu ligger jag runt 77kg o ska ner till 73-74 kg. Posta gärna bilder...Har tyvärr inga bilder på datorn just nu men ska försöka skaffa fram dom. Har en bild på mig när jag vägde 115 o en bild när jag va nere på 72kg...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Jag gick ner 14 kilo på 3-4 månader (från 76 till 62) det var ofrivilligt och biverkning på en medicin som jag fortfarande äter men nu står jag still på vågen och trivs med vikten.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Jag väger ca. 63 och är 176 cm lång. Har gått upp 5 kilo på ungefär 2 år och undrar vad jag kan göra för att gå upp ytterliggare i vikt då jag tycker jag väger för lite. Finns det några tabletter eller något man kan äta? Jag äter cirka 2 gånger om dagen, när jag vaknar sen emot kvällen.
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Fan starkt jobbat Fumez Jag har snarare jobbat med undervikt fram tills nyligen, nu väger jag ~76 o är 180, vill nog väga lite till muskler iofs.. men ingen katastrof nu iaf
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Gick ner från 80 till ca 68 på bara några veckor, dock var de för ett par år sen. Nu väger jag runt 72, dock är planen att bygga på lite mer muskler.
Vi är överallt!
Var rätt kraftigt byggd när jag va yngre.. Gick ner från 25 kg på 2 månader, Fick en djup depression och sket i och äta.. Gick dock upp allting igen direkt när jag börja äta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gått upp 15 kilo sen jag börja gymma för 2 år sen, från 69 till 84..
my name is xelly smelly
Jo man har gjort några olika deffar igenom dom senaste åren. För ett par år sen, vägde jag in på 97 deffa ner mig till 85kg Förra sommaren deffa jag ner mig till 88kg. På måndag imorgon börjar årets deff, väger nu in på 98kg, ska nu ner till 90kg hård. Siktar på att landa någonstans mellan 8% BF så är man i godkänd strandform.
bästa tipset att gå ner i vikt på roligt sätt. följ med mig till marocko.. där nere gick jag ner 10-15 kg på 2 månader..ofrivilligt men 60 gradig värme + att man promenerar i sand hela dagarna gjorde att man gick ner i vikt. så häng på.. =) fast nu i sverige har jag gått upp 15 kg på 4-5 månader igen..hahah..
Amazighen will remember
vill man gå upp i vikt så kom hit och lev som mig ett tag..:D
Amazighen will remember
Jag gick ner 8 kilo, från 81 till 73, genom att mitt gymkort gick ut kombinerat med hårt arbete och dålig mat. =)
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
För drygt 2 år sedan gick jag ner 16kg på 1,5 månad, ofrivilligt! Var arbetslös, grymt deprimerad och kunde inte äta när jag var själv... vägde som minst 58kg, räkna själva vad jag vägde innan! :p Nu vet jag inte vad jag väger och bryr mig inte heller så mkt, det spelar inte så stor roll. :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag vill gå upp i vikt :(
Producent
2010-02-14 16:20
Amazigh shit! alltså hur är det där ens möjligt!? det innebär att du måste käkat typ 4000 kcal per dag och bara suttit stilla. 4000 kcal = 5 chipspåsar. 5 chipspåsar är ändå jääävligt mycket på en dag. typ en chipspåse till frukost, lunch, middag, mellanmål och kvällsmat. säger inte att du käkade chips. men ville jämföra fettet man måste få i sig för att gå upp i den hastigheten.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2010-02-14 16:27
eller för att göra det lite mer dramatiskt, nästan en halv flaska olja om dagen.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra: det är väl inte så konstigt om hon ska ha en vikt som motsvarar detta och tappar vikt pga värme å va de va... kroppen vill ju väga normalt egentligen, sen fuckar man alltid upp det med för mycket mat ;P Jag har gått ner 6 kg på två år, sen upp 6 kg på två år. fett dramatisk vikt ändring.. men då har ja bytt alla muskler mot fett istället och nu rör sig inte min vikt om jag inte tränar :P //Yde - viktminskningsguru
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
jag har gått ner från 87 till 68 på sex månader 95 till 82 på tolv månader 85 till 72,8 på fyra månader inte fullt lika bra koll på hur snabbt jag gått upp alla de här gångerna. men det svåra är inte att gå ner, det svåra är att hålla vikten.
brukar alltid väga jävligt lite, typ 65 kg för 185cm. Men i somras gick jag upp till nästan 80 kg huxflux! så nu är jag påväg ner igen, ligger på 72 nu typ. några kilo till så är jag nöjd, trivs med att vara skinny :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2010-02-14 17:16
Satte igång för någon månad sedan och har gått ner 10kg nu. Siktar på minst 15 till innan sommaren. Det är faktiskt relativt enkelt för mig. Jag har inte motionerat mycket mer än förut, men jag har helt slutat med dricka, skräpmat, fikabröd till kaffet, snacks osv. Bara rasar i vikt!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Producent
2010-02-14 17:32
går bara inte ner på fel sätt så allt man har tappat kommer tebax inom 1 månad. Själv har jag tappat 1kg till nu på 1 månad =) känns grymt skönt att vikten har börjar tappa lite. Stod still ett tag o inget hände. Men nu börjar det rulla på =) fast iofs så har jag 3kg jag ska ner till sommaren så det e lungt än så länge...så länge man inte blir skadad så man inte kan gymma vilket skulle vara grymt jobbigt
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
viktminskning? viktökning här vettu ;) gick upp 11 kilo i somras. Fast det är väl dags att börja gå ner :P
Hej, Träffat Jacob?
Producent
2010-02-14 19:17
11kilo på en sommar? det va fan mycke =) gjorde du inget annat än o äta smör direkt ur paketet??
haha nää, det vart en hel del öl och skräpmat :P
Hej, Träffat Jacob?
Graffare
2010-02-14 19:30
Gick ner 10 kilo när jag började blaza
Mangola Shit, får börja röka mera :D
Hej, Träffat Jacob?
Producent
2010-02-14 21:36
ganska mycke öl o skräpmat med andra ord? =) svårt o tro att du gick ner av att röka...röka man en joint blir man ju fett hungrig o äter som om man va 5 pers
jag har gått upp och ner mellan 50 och 63 dom senaste åren p.g.a. dåliga vanor and so on... men sen nu senast, gick upp från 58 till 70 efter en operation som gjorde att jag inte kunde röra mig alls på ett tag, och att jag blev deprimerad o åt medicin o så.. men när jag kom på fötterna igen så började jag träna och jag har gått ner till 62 och är på väg neråt :)
jag levde för kicken , precis som du
Fumez Jo kanske för mycket.
Hej, Träffat Jacob?
Graffare
2010-02-15 15:53
Fumez Jag brukar inte få munchies när jag blazar, klart att det händer men jag har inget behov utav mat eller nikotin eller något alls när jag är bäng. När man är ute och hustlar knatchar så händer det att man skippar middagen och softar hellre. All true...
Producent
2010-02-15 16:36
hustla knatch? hehe...bättre o fixa lite mer än en knatch =)
Gick ner från 95 till runt 75 på några månader. Bör tilläggas att det var för att jag slutade gymma och större delen av viktminskningen var muskler.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
gick ner från 106 till 76 på 3-4 månander =) gick sedan upp till 95 drygt :O och nu är jag på väg ner igen ligger på 88 :)
Graffare
2010-02-15 20:14
4 sho Fumez Nu var Detta Back In The Day
´Jag gick ner 32 kg på 3 månader, fast det var inte meningen det bara blev så, jag åt som jag skulle! but ive met a woman! och spelade basket varje dag så då försvann allt! så satsa på kärleken! blir man kär går man ner i vikt! om man nu behöver dewt
gick ner 20% av min kroppsvikt när jag hade anorexi när jag var 19. tog mig ungefär 2 månader att komma ner från 47 (ja jisses vilket fetto va?) ner till fläskiga 37. jag har aldrig sett så fet ut som när jag vägde 37. är 1.57 lång. ...kort. tack gode gud att den perioden är över. ^^
Slutade dricka läsk för en månad sen, gått ner 7 kg hitills utan en enda sekunds träning - från 83 till 76. 1,86 lång om det är intressant.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
en0rm: din linje funkar bara bra till man flyttar ihop, då sitter man framför tv:n myser å äter mysmat/godis == man blir lönnfet (iaf jag :P) app: SJUKT!! hur mycke läsk drack du? //Yde - :O
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Tja, åtminstonde 1,5 liter om dagen
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
är 183cm - jag gick från 76-66 på ett halvår genom att bli fattig..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
efter jag opererat min käke så gick jag ner 10 kilo på ungefär 1 och en halv månad.
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Va glada över att ni allra flesta kan reglera eran vikt. Själv kan man inte gå upp i vikt =D
faqMe P24 det går över när du blir vuxen. ^^
Reste i USA i 3månader, drack öl som aldrig förr, käkade snabbmat nästan varje dag. Men promenerade varje dag och va på en hel del "hikes". När jag kom hem hade jag tappat 8kg, helt sjuuukt. Sen när jag flyttade hemifrån gick jag ner 5kg rätt fort. Fanns inget i skafferiet längre att skåpäta på, måste varit därför.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
junkgirl Det gör det va? När blir man vuxen då? Bättre fråga hur? Nä allvarligt talat så vet jag att jag inte kan, inte pga att jag äter lite tvärt om.
...dåligt med bilder? jag kan bidra med
en bild i alla fall. gick ner från 103 till 58. Nu har jag gått upp tio kg igen och väger hiskeliga 68... :s
(är 172 cm kort)
faqMe P24 med tiden. >_< nä, men jag känner oerhört få som inte gått upp minst 5-10 kg från att de är tonåringar till att de är 30 ungefär. man slutar röra sig, får bättre ekonomi (om man får jobb) och äter mer sötsaker. tror det är nyckeln till de flestas viktökning, socker. och alkohol hjälper också. så börja dricka massa alkoläsk vetja! ^^
Priyan hade inte känt igen dig från före och efter om du inte skrivit att det var du (kanske om man träffade dig och pratade med dig då). Good work. 68kg på grund av träning eller mat?
junkgirl Orsaken stavas - S-a-m-b-o-f-ä-l-l-a-n
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
jag kan fan inte pendla i vikt typ haha. 75 kg kanske på 190 cm lång, oh yes im skinny men så har det alltid varit