Moderator
2010-02-09 19:30
Vem får flest träffar på google?
Michael Jackson är nog en stark kandidat. Kommer ni på någon som slår honom?
myspace.com/jiahprod
Med eller utan citattecken? Utan är fusk!
Beat the odds like an abusive freak show owner
Moderator
2010-02-09 19:36
Varför är de fusk? :)
myspace.com/jiahprod
Jesus
Walking the street of dreams
jesus knulla micheal i rumpan ganska hårt
Producent
2010-02-09 19:45
obama kniper både jesus och michael. fast bara om man söker på efternamnet
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Moderator
2010-02-09 19:46
Om jesus nu gills, så gills väl även gud? då slår gud jesus med hästlängder om man skriver god, det engelska ordet för gud ;)
//TW
Windows är en hyffsad kandidat då enligt mig
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
eller jahaaa, ni menar personer^^ eller påhittade personer
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Moderator
2010-02-09 19:52
Nu har jag ju inte hunnit skriva någon regelbok men jag tänkte mest på specifika personer. För och efternamn :)
myspace.com/jiahprod
Producent
2010-02-09 19:52
visste ni att jesus inte hette jesus på riktigt, utan jesus är ett ord för frälsare? samt att kristus är inte ett efternamn, utan är en titel tilldelad av dom kristna. vad hette han på riktigt?
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Trodde detta skulle vara en skryttråd om vem från whoa som skulle få mest hits
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyra F26
Yeshua is the original Aramaic proper name for Jesus the Nazarene, who lived from about 6 B.C.E. to 27 C.E. (A.D.) The word "Jesus" is actually a mis-transliteration of a Greek mis-transliteration. The Emperor Constatine even mistook Jesus for Apollo, the son of the Greek god Zeus. In Hebrew Yeshua means Salvation while the name Jesus has no intrinsic meaning in English whatsoever. Länk till http://www.thenazareneway.com/yeshua_jesus_real_name.htm står även att det var just Yeshua som var namnet som hans föräldrar gav honom, så det borde väl vara hans riktiga namn då.
Tu m'emmerdes!
Per Moberg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Persia F20 det trodde jag med, haha. Det skulle va roligt :P
pereZosOo Eller hur?? Jag blev lite besviken faktiskt..
Jag har fyra träffar på mitt namn, slå det!
ja tror jesus egentligen hette Göran
vi är överallt!
Yeshua is the original Aramaic proper name Precis! För vi kallar Jesus för Yeshua på vårat språk..dvs arameiska.
samt att kristus är inte ett efternamn HAhaha vem fan har trott att han hette kristus i efternamn?.. hahaha bästa jag hört
mama said knock you out
Results 1 - 10 of about 15,500,000 for j0h2n. (0.11 seconds) >_<
Moderator
2010-02-10 16:13
johanone Man måste ju söka med både för och efternamn! Annars får jag också sådär många träffar. Söker jag med för och efternamn hamnar jag på 137 000, alltså betydligt fler än aniii.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
kaptenkrok Med citationstecken? ^^
Moderator
2010-02-10 16:18
Nej. Skulle man det? Isf blir det 5 870.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kaptenkrok, det är mitt irc-handle sen en massa år.. Mina namn kombinerade är så vanliga att jag inte skulle hittas. Google är konstigt anyway. Söker jag på j0h2n en gång blir det 3600~, trycker jag igen blir det 15 miljoner.. Results 1 - 10 of about 8,600 for "j0h2n". (1.16 seconds) 8600 med citationstecken.
jag fick åtta träffar på mig :)
Producent
2010-02-10 17:48
7 940 000
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
jag får 66 träffar på mitt namn och 360nått träffar på mitt artistnamn ;D //Yde - sen har jag ett originellt efternamn också...
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
3,72 miljoner träffar på yde! //Yde - ha! slå det!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Resultat 1 - 10 av ungefär 34 100 000 vid sökning efter "tottenham". (0,20 sekunder)
9-1
3100 på mitt för- och efternamn, i citattecken!
...och det är det som är så fint med whoa!
0 träffar med både för- och efternamn inom citationstecken..
Walking the street of dreams
KaptenKrok P24, vilket är märkligt med tanke på att jag har typ sveriges vanligaste efternamn...
Bjäär Yde räknas inte, du måste skriva Ydebrinkarn. Jag ligger rätt bra till med mina 1 740 000 träffar.
Om jag söker på mitt för- och efternamn (inom citationstecken) hamnar jag på 449 träffar, fast jag har en namne som är jäkligt aktiv på Stureplan och Facebook och sånt.
Scrotum: haha jag ska fan skaffa en sån jag med! //Yde - google fame ftw!