I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fast i mexico city..

Övrigt - Blandat

2010-02-07 02:40

fast i mexico city..

i förrgår regnade det jättemycket här, så att vissa motorvägar in till staden va översvämmade. så när jag tog bussen från oaxaca till mexico city, satt jag fast i 4 timmar i en buss istället för att hinna med mitt flyg. efter mycket strul, har jag äntligen ett nytt flyg, men det är inte förens tisdag. och jag är heelt själv här. så har ni några tips på hur jag ska kunna underhålla mig i denna enorma stad?

Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss

2010-02-07 03:55
Håll dig inne och lås dörrarna. Vilda västern är inte död i Mexico City!

2010-02-07 04:03
haha, jo, det är lite det jag gör nu.. men var är äventyret i det?
Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss
Hangaround

2010-02-07 05:32
kidnappa nan random snubbe pa gatan, det ar vad kidsen gor dar..when in rome liksom.

2010-02-07 08:33
Dra ut o festa?!
Follow the dao, right about....NOW!

2010-02-07 10:22
GET STUPID GO DUMB WITH IT!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-02-07 13:56
Håll dig inne och lås dörrarna

haha klockrent svar
Evangeliet
Producent

2010-02-07 14:38
viva la burrito
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-02-07 14:39
ska finnas sjuukt feta vattenparker där hörde jag.
www.code26.com grafik och konst.

2010-02-07 15:08
Gå downtown och utforska, åk till.. ooh, kommer inte ihåg vad d hette men torget där de har stadshuset o sånt, finns skitmkt intressant historia där. Om du kan ta dig ut till Frida kahlos hus (lite utanför staden tror jag), Diego Riveras målningar finns lite här o där i staden tror jag.
Finns en fin park som heter Xochitla, kan vara mysigt att softa där lite.
Pyramiderna tar lite tid att åka till, men värt det om du inte vart där.

Fast nu vet jag inte om du har möjlighet till något av detta eftersom vädret var som du sa. Men skulle det helt plötsligt bli fint väder så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-07 15:30
Länk till http://www.dn.se/nyheter/varlden/sex-mordade-pa-nattklubb-1.1040780

Sex mördade på nattklubb
Uppdaterat i dag. 07:12. Publicerat i dag. 06:03

Beväpnade män stormade in på en nattklubb i den mexikanska kuststaden Mazatlan och sköt ihjäl sex människor. Polisen misstänker att knarkkarteller ligger bakom.

Ingen whoait hoppas jag!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-02-07 15:42
psyko_slusk hon befinner sig i och för sig i MC och inte i Cancun eller Mazatlan etc. Hörde även att så länge man stannar borta från drogerna så är man relativt safe. Knarkkriget är mellan gängen, dess vänner och dess familjer nu. Oskyldiga har kommit till skada tidigare så rekommendationen att stay inside and lock the door låter som en bra förslag just nu. Själv skulle jag glida runt i staden och spana in det mesta :)

2010-02-07 15:47
Asså, nu vet jag inte hur du ser ut men:

1. Om du ser hispanic ut i utseendet kan du dra ut och smälta in i folkmassan, se stan osv.

2. Om du ser svensk ut kan du i värsta fall bli kidnappad av folk som tror du är dottern till nån rik jänkare men det ska nog mkt till på ljusa dagen mitt i staden. Asså, det är sjukt mkt kidnappningar i Mexico och utlänningar är det mest värdefulla bytet.

2010-02-07 15:50
använd den tiden du har spenderat på whoa till att googla mexico city.. så har du nog bättre och fler svar
www.soundcloud.com/hjalleprod

2010-02-07 16:03
Länk till http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6559456.ab

Från dagens aftonblaska, du kanske ser en och annan demonstration om du går ut och kikar lite.

2010-02-07 16:16
ni skrämmer ju livet ur stackarn
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-02-07 16:23
Gaia> jag kan smälta in.

ideeric P22> baah du tror seriöst att jag bara använder mig om informationen jag får av whoaiter? jag är inte 15. dock så är det trevligt med rekommendationer från människor som varit här. och som ensam tjej i denna stad känns det inte som världens klokaste sak att göra att gå ut när det är mörk.

stanna inne känns verkligen inte som ett alternativ. kul att ha hotellet som minne när man tänker tillbaka på tiden i mexico city. hehe
men efter nio stannar jag inomhus.
Hej FRA!
puss

2010-02-07 16:46
Kan inte vara så svårt att fördriva tiden i drogernas stad?

2010-02-07 22:38
kanske inte, jag kan sitta här hela dagen, men det är ju inte heller kul.
ett demo tåg hoppade jag in i idag iallafall. får väl fortsätta strosa runt igen =)
Hej FRA!
puss

2010-02-08 14:38
käka lite kaktus .sen ser du vad som händer=)
csavargo från ruff runkers

2010-02-08 14:58
ja kände ett par snubbar som åkte ner till mexico city i 1 eller 2 veckor, dom söp o knarka hela semestern inget speciellt hände..