Åsikter över huvud taget ingen verkar hålla med om?
Tog idén från hiphopforumen (ingen lär väl ha missat dom trådarna). Det är även här bara att droppa. Åsikter du enligt dig själv verkar vara ensam i världen om.
Fuck karma, I don't need karma!
Producent
2010-01-19 05:00
att det är ok att säga till på skarpen utan att höra skit tillbaka. beroende på situationen självklart. situationer där det är ok enligt mig 1. när jag har rätt 2. när det handlar om mig
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
långt hår är fult på tjejer om det inte är uppsatt. toffs är också fult.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillar inte när det går bra för andra (är väl mer avundsjuka än en åsikt men jag är nog en av de få som tycker så)
Evangeliet
Välgörenhet är hyckleri.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och där gav tack_för_fisken P22 ungefär 10 tjejer funderingar och små komplex över håret :D haha köttfärssås är inget vidare.
HBO gör skittråkiga TV-serier.
Välgörenhet är hyckleri. Japp!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Tycker livet handlar för mycket om sex, och att det ska bli mer personligt
Evangeliet
Nybbe X japp, sex är överskattat. det har jag tyckt länge. tycker att för många är tillsammans med folk som det bara tror att de är kära i
Producent
2010-01-19 19:26
folk som lägger in engelska ord när som skriver/pratar borde avlivas...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Förresten så längtar jag sällan till sommaren. Man svettas jämt och folk ringer kl 11 på förmiddagen när man ligger och sover och frågar om man ska med och bada, och följer med bara för att inte verka tråkig. Fast det gör jag ändå, har aldrig orken att vara ute exakt varenda dag medans alla andra verkar vara det. Så nej, sommaren är inget för mig (men är ofta jävligt soft också måste man ju säga)
Evangeliet
Att Ketchup funkar till det mesta, så som t.ex. Tacos.
Att personer klagar på folk som lägger in engelska ord i meningar lite då och då, de borde avlivas!
*snaark*
Lingon funkar till det mesta (Inlägget ändrat av BountyBoo 2010-01-22 23:07:52)
säger jag det här på rätt community nu!? Poliser är inte dumma i huvudet (ok ett fåtal) heller inte dåliga på lösa fall. Folk har sett för mycket CSI och beck och undrar sen varför dom inte kan lösa det som i dom filmerna. "Kolla skoavtrycken va fan...SKOAVTRYCK!!!" "Kör fingeravtrycken i datan bara så får ni upp en bild på mördaren direkt" Det som dock är dåligt är straffsystemet.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Foerplay, haha har du sett det CSI när dom kollar spegelbilden i nåns öga och hittar mördaren? Fan vad det är sjukt i huvudet. Yes, sex är klart överskattat och 14-åringar ska inte hålla på att knulla varann till höger och vänster.
Skivsamlare
2010-01-20 09:37
Jo det va konstigt att den togs bort med tanke på trådens syfte. Tycker inte alls det var konstigt att din tråd togs bort.
on topic:
Hmm, jag tycker 99,9% av allt som släpps i audioforumet på whoa är helt värdelöst.
Jag tycker inte om vinter, då är det för kallt, men tycker inte heller om sommar då det är för varmt. Vill ha vår året om :D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Jag avskyr snö och fisk, det värsta som finns! Jag är nog en av de få som tycker att skönhetsoperationer, smink, solariebränna och hårfärgning inte är så fräsht.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
supa är tråkigt Det där kan ju jag dementera med en gång, supa är svinskojj!
Dem som inte har skojj när dem super gör inte på rätt sätt.
Dem som inte har skojj när dem super gör inte på rätt sätt. word
Evangeliet
Sandriish och där gav tack_för_fisken P22 ungefär 10 tjejer funderingar och små komplex över håret :D haha Nej, nu får du ta mig fan sluta med dina komplex! :D
att särskrivningar kan vara charmigt!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Sveriges invandringspolitik är helt åt helvete för generös (många tkr så men inte många vågar uttrycka sig så ?) (Inlägget ändrat av BountyBoo 2010-01-22 23:08:12)
Jag verkar vara den enda som avskyr Filip och Fredrik och tycker att solsemestrar är fruktansvärda.
www.nativeswedes.se
Att gränser och nationer är extremt medeltida och förlegat och att det är småsint, ondsint och korkat på gränsen till något som borde vara straffbart att sätta sig till doms över vem som får bo var och tycka att man har mer rätt att bo i ett land för att man råkar vara född där. Att ens ha en "invandringspolitik". Primitivt. Låt alla flytta vart fan de vill...
Detta ar vad jag tycker, som ingen verkar halla med om... Ketchup ar overskattat/barnsligt och nagot man borde vaxa ifran sa fort man fyller 12 ar. Sugror ar ocksa barnsligt, aven om det fyller en storre/viktigare funktion an ketchup. Att religion ar ett val och bor inte vara heligt deklarerat nagonstans. Precis som du valjer att ta pa dig roda jeans en dag, sa ar det ditt val att tro pa nagot. Och darmed kunna ta kritiken for det. iPhone var forra artioendets mest overskattade grej, alla kategorier raknat. Folk som inte borjar (oavsett om det ar internetforum, MSN eller SMS) sina meningar med stor bokstav, massa forbaskade forkortningar (d istallet for "det", e istallet for "ar") ar lata luffare, som kan tacka F7 i Word att de ens klarat svensklektionerna i grundskolan! Nu sager jag inte att jag ar felfri i mitt skrivande, men man kan alltid forsoka sitt basta. :) Love!
At the gates of Eternity...
046, den är inte generös, den är rent av mesig.
Just det! Coldplay ar nog forra artioendets mest overskattade band.
peverterad_bäver: Jag hatar Fredrik & Filip, självgoda, jobbiga fjantar.
Att sommaren är äcklig för att folk klär av sig och blir solbrända. Jag propagerar för ett blekt ideal, eller i alla fall måttfullhet. Temperaturer över 23 är olidligt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Att gränser och nationer är extremt medeltida och förlegat och att det är småsint, ondsint och korkat på gränsen till något som borde vara straffbart att sätta sig till doms över vem som får bo var och tycka att man har mer rätt att bo i ett land för att man råkar vara född där. Att ens ha en "invandringspolitik". Primitivt. Låt alla flytta vart fan de vill... Visst jag håller med dig ur ett rent rättsfilosofiskt perspektiv men jag ser det inte som realistiskt..Hur ska Sverige kunna ha ett välfärdssystem om alla som vill kan komma hit och utnyttja det t.ex?
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Visst jag håller med dig ur ett rent rättsfilosofiskt perspektiv men jag ser det inte som realistiskt..Hur ska Sverige kunna ha ett välfärdssystem om alla som vill kan komma hit och utnyttja det t.ex? Nu mena han väl hela världen och inte bara några eller 1 land.
Toastare
2010-01-22 23:09
**Tråden rensad** Självklart gäller whoas regler också i denna tråden. Har ni åsikter som är bryter mot whoas regler för att de till exempel är stötande, ja då får ni behålla dem för er själva.
Jag skyller allt på Emma!
Bann på homofoben!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Soul_Survivor_II P31 Amen!
Producent
2010-01-22 23:59
hahaha efter bc skrev att sådana som inte skrev med stor bokstav är lata luffare, så finns det ingen som har skrivit utan versaler efter punkt. perfekt!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Haha, och sjalvklart brot du trenden! :P
Producent
2010-01-23 01:55
bc, du vet att jag gör allt tvärtemot!
Moderator
2010-01-23 02:46
Ketchup ar overskattat/barnsligt och nagot man borde vaxa ifran sa fort man fyller 12 ar. Enormt sant! Ketchup är för barn som inte har vett att uppskatta mat.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Att det är synd om våldtäktsmän och pedofiler, tänk att drivas av så sjuka tankar. Att alla yrken borde fördelas bland alla människor och på så sätt korta ner arbetstimmarna drastiskt. En lag på att man inte får föda mer än 1 max 2 ungar per familj, orka leva som i en myrstack. Avskaffa djurhandel på alla plan. Kött går att ersätta med en sundare kost. Införa hampa-odlingar för att bevara våra vackra träd och för att dra ner kostnaderna på tyg och dylikt. Legalisera cannabis. Hårdare "straff" på alkoholpåverkade människor som begår brott. Fängelse är inte den rätta metoden till "förändring" av vilseledda personer. Mer kärlek och nöje i skolutbildningen. Alla människor ska inte få tillåtelse till att skaffa barn eller djur. Inför någon sorts utbildning med många tester som går ut på att undersöka om en människa kan ta ett sådant stort ansvar. Inga klasskillnader, alla är lika värda.
pistol
Hårdare "straff" på alkoholpåverkade människor som begår brott. Fängelse är inte den rätta metoden till "förändring" av vilseledda personer. Du.. var inte det där lite motsägelsefullt?
iövrigt håller jag med om allt förutom veganismen.
gjorde en tråfdivardagsfilosofi. Den handlade om vad folktyckte och trodde angående cyberteknik (ex. verktyg inopererade, tekniska tillbehör och komplement till den männskliga, fysiska kroppen) samt dess ev. utveckling i framtiden. Den togs snabbt bort av en kvinnlig moderator, som uppenbarligen levde i en fantasi värld för hon tyckte att vardagsfilosofi inte hade rum för den typen av diskution. Detta håller jag helt och rakt INTE med om. Hon måste varit dum i huvet, eller så är det bara jag som har ett auktoritetsproblem. Förlåt mitt brutala ordval. Något vi alla håller med om är att poliser är grisar och allmänt fittor. Tack och hej!
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
psyko_slusk människan är vegan stupid. Köttätare är gjorda för att äta 20 kilo rått kött ungefär en gång i veckan, no more no less. växtätare är till för att äta mestadels av sin vakna tid. Äter du 20 kilo rått hästkött vid ett tillfälle i veckan och sen inget mer? i så fall, hur smälter du det? överlever du ens att äta en fjärdedel av 20 kilo rått kött? var får du alla dina vitaminer ifrån? var är dina huggtänder? klor? eller gör du som alla andra växtätare och käker mellan 3-5 gånger om dagen? det gör du va eller hur? precis som växtätare gör? visst? Du lär hålla med mig.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Jag tycker inte om vegeterianer. Vi får väl äta kött om vi vill, vi får också utrota vad vi vill, för vi vann evolutionen.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fumez sa:
folk som lägger in engelska ord när som skriver/pratar borde avlivas... -------------------------------------------------------------------------------- Checka länken: Jag som proddat beatet, polaren på som rappar http://www.speedyshare.com/files/20164313/soul_cannon_ruff_draft_.mp3Checka?
proddat?
beatet?
rappar?
Giljotin, arsenik, hur vill du ha det?
Zoo-Man Människan är väl allätare? Så har då jag lärt mig. Varför har vi inte fyra magar som kossor annars? Men det spelar ingen roll, vi kan välja vad vi kan äta, nuff said. Du kan förespråka veganismen, vilket inte är fel på något sätt, veganismen är en väg att gå, en annan väg är den mvh snackar om, det ligger en del i den också, men den känns lite tråkig. En mellanväg, som vi tar nu(om än det lutar lite mot mvh's teori) känns som det bästa.
Njut av kottet vi ater nu, for savidare inte typ jordens befolkning halveras i framtiden eller nagot, sa kommer kott tillslut bli oforsvarbart.