I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Operera sig "down-there"??

Övrigt - Blandat

2010-01-19 21:20
Både män och kvinnor har tillräckligt med krav och komplex som det är utan att det ska sättas krav på "perfekta" könsorgan. Sneda snoppar är awesome, hängiga blygdläppar är awesome, allt är awesome och sex är underbart!
Ingen kommer i närheten av mitt skrev med en skalpell iallafall.
My heart lives in my vagina.

2010-01-19 21:37
Känns ju enormt onödigt att operera det heligaste man har för att det ska se snyggt ut.
Helvete heller att jag hade tagit risken att tappa känsel för att vara mer "estetiskt tilltalande" för somliga. Jag hoppas att den jag ligger med tänder på mig, och inte bara på hur min fitta ser ut ...

2010-01-19 22:41
Enda anledningen till att jag någonsin ens skulle överväga en operation i dom lägre regionerna vore om jag skulle ha något slags abnormalt problem, typ mikrokuk eller en halvmeter förhud. No way att jag skulle riskera mitt älskade kön med en operation annars.

My 2 cents.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2010-01-19 23:48
Mina 50 öre, om vi bortser från det jag skrev ovan.

Alltså, visst är man en ytlig varelse som vill vara attraherad av den man påbörjar ett förhållande med och/eller har sex med. Men är det ärligt någon här som kommit till skott med en kvinna de finner fysiskt attraktiv, och sen har hela saken fallit på att hennes kön ser ut på ett visst vis? Det har då inte hänt mig, och ska det hända ska det tamejfan vara något riktigt extremt.

Summa summarum, låt bli.
"jag har fin hår. som en waterfall."

2010-01-20 00:05
jag kan fan sätta mitt liv på att det sitter en liten dam i nån stam i det djupaste afrika som iaf jobbar en halvmeter långa läppar. Det är fint med låååång hals, kanske finns nåt med låååånga blygdläppar?

hittade lite mysig nattläsning på en blogg

Den största penisen i erigerat tillstånd är 35.5 cm och världens längsta blygdläppar når en så imponerande längd som 18-20 cm.

- En normal testikel är ungefär 4 centimeter lång, 2 cm bred och väger drygt 5 gram. Den största testikeln som finns dokumenterad var den tillhörande en insjuknad afrikan, testikeln vägde 69.3 kilo och mätte nästan 60 centimeter i diameter.

- Världens billigaste prostitution finns i en liten by i Bangladesh, där kvinnor erbjuder sex till ett belopp som motsvarar 2 svenska kronor. Enligt rapporter så är det mycket vanligt att en chaufför köper sexuella tjänster här varje dag, och ibland även flera gånger om dagen.

vore riktigt najs om det stämde och träffa bruden med 20 cm långa lips!

länk: Länk till http://molleboll.blogg.se/category/spontant.html
vi är överallt!
Producent

2010-01-20 00:10
Nej för killar har ju absolut ingen press på sig gällande hur de ska se ut! Det förekommer ju BAAAAAARA hos tjejer har jag hört.

so? alla vill väl se bra ut, men killar förväntas inte att vara vackra
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2010-01-20 00:14
fula killar får ju sjukt mkt brudar?

vad förväntas killar vara? orakade, starka med ost på dicken?
vi är överallt!

2010-01-20 00:55
fyra

gaia, det är ju lätt för dig att säga. du har ingen press på dig att vara söt liten prinsessa. oavsett vad tjejer och killar säger, så är vi uppväxta med att tjejer ska vara små, söta, perfekta och killar ska vara starka och framåt i arbetet.

Bullshit. Says who? Är exakt alla killar "the society" eller?

det jag vill komma med detta är att låt henne ha komplex, har hon komplex är det någonting hon förmodligen behöver bearbeta på ett annat plan. är dock fint att säga att alla är olika, men är inte alls lika lätt för en tjej med komplex att säga samma sak.

Vad är det för fel med att förklara att komplex i 99% av alla fall är irrelevanta?

inser nu att mitt meddelande låter supercyniskt och grinit åså. inte menat så gaia <3

Hmm, okej, hur är det menat då?

//Pz

2010-01-20 14:57
är inte sex någonting som alla alltid kommer att tycka är spännande? tror inte det finns många människor som har sådan sex-appeal att de har möjlighet att dissa folk för sådana saker. och den försvinnande lilla klicken är ingenting som någon nånsin behöver bry sig om.

och självklart tillhör jag den lilla lilla klicken som får ligga bara jag tittar på nån, bara så nu vet...
http://www.kommandot.se/wp/

2010-01-20 15:30
Hmm.. Man blev nästan lite pilsk av att läsa den här tråden :O..

Fladdermusläppar är dock inte eftersträvansvärt.

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-01-20 15:45
hahaahhaha Sandriish har häng blygläppar!!!
ne skoja :)

men jag blir väl den första som frågar då....

Sandriish bild?
Poet

2010-01-20 19:07
Serum : Du ar langt ifran den forsta som fragat det
At the gates of Eternity...

2010-01-20 19:54
dom FÅR hänga, bara om inte kittlar en på överläppen när man leker dracula
vi är överallt!

2010-01-21 09:47
Lite off-topic kanske men...
Tänkt på den dagen när snubbar kan operera kuken i samma utsträckning som brudar kan med tuttar och liknande...
Shiiiiite...
Har man en snorre under 75 cm lär man ju vara speciell i framtiden...
Samt att brudar och en hel del snubbar kommer att gå fram på stan som om de var självste lucky luke... aj aj aj...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-01-21 21:55
Bullshit. Says who? Är exakt alla killar "the society" eller?

nej? men en stor bråkdel, och det är tjejer också. alla är självklart olika. men knappast vanligt att en kille har rosa som favoritfärg, gillar populär rnb/soul/rap, känner sig osäker för att har han hår i baken eller känner att han måste vara vacker för att människor förväntar sig det. är ju några saker som är rätt genusbaserade. vissa stämmer det självklart in på, och säger du vilka jag syftar på, så har du gett mig min poäng.

och om man ska titta på det från det andra hållet. det räcker med att en tjej är lite småknubbig, eller har glömt att borsta håret.. eller helt enkelt inte är någons smak för att bli kallad för ful. medan vi fullständgt skiter i killar såvidare dom inte ser rktigt förjävliga ut. och vad tror du det beror på? min chansning är att tjejer FÖRVÄNTAS att vara vackra, söta, snygga etc.
eller; hur ofta ser du en snygg tjej med en "ful" kille? samt hur ofta ser du en snygg kille med en ful tjej? det förstnämnda är by far mer vanligt i relationer.

Vad är det för fel med att förklara att komplex i 99% av alla fall är irrelevanta?

vad är poängen med att göra det. det jag ville komma fram till är att hon redan vet det du säger. hon har problem med något annat än sina blygdläppar. och det kan man inte ändra på med ord
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2010-01-21 22:43
fyra

Hey, klart rappare gillar rosa, kolla bara på Cam'Ron! :D

Personligen älskar jag RnB/Soul/Rap, är ett stort fan av Justin Timberlake t.ex.

JA, du har en poäng men det betyder inte att det inte finns snubbar som inte bryr sig om sådana petitesser, eller hur? Jag tror det är en myt att den stora överhängande massan av killar går att generalisera kring eller vice versa angående tjejer. Säkerligen är många killar personer som faller in i din beskrivning medan många andra inte gör det. Jag menar att det inte är så relevant förrän man kan snacka om att mer eller mindre alla (läs 95% och uppöver) tycker på ett visst sätt.

Sen tror jag att folk mår bra av att höra att det inte måste vara på ett sätt vilket flertalet killar i tråden vittnat om. Finns många som gillar stora blygdläppar precis som det finns många som föredrar ninjakatanacuttet eller vad fan det nu var.

//Pz

2010-01-21 22:44
dom FÅR hänga, bara om inte kittlar en på överläppen när man leker dracula

Du slickar fitta när tjejen har mens eller? ^^

2010-01-21 22:45
haha har jag någonsin sagt att just MINA ser så ut?? ;) tänker inte avslöja sånt, men nej jag har ingen fladderfitta. och nej jag har inte bilder på mitt könsorgan och jag tänker då inte ta det xP

haha börjar nästan blir intressant att läsa tråden..

hmm.. det är väl så att många med gigantisk kuk får problem med sexlivet för att den är FÖR stor.

2010-01-21 22:48
hur ofta ser du en snygg tjej med en "ful" kille? samt hur ofta ser du en snygg kille med en ful tjej?

så jävla sant. fundera på den ni! inte ofta man ser en snygg kille med "ful" eller "mullig" tjej. det är något jag skapligt mycket tänkt på.

2010-01-21 22:51
Hmm, fladderfitta, vafan vilket ord liksom.. Tänker direkt på den där elefanten med stora fladdriga öron, Dumbo tror jag han hette, typ flaxa iväg i vinden med fittläpparna liksom, :/

Detta kommer att bli en smutsig tråd till slut, i just know it, ;)

2010-01-21 22:53
Men vad är en snygg tjej och vad är en snygg kille då?

I mina ögon är 50% av alla på jorden nån slags median, slät, typ godkänd vardaglig variant. Inget att dissa och inget att hylla.

Sen är kanske 10% rent fula och 10% rent snygga. Övriga 30% är gränsöverskridande och ligger mellan dessa.

2010-01-21 23:02
Tjejer förväntas vara snygga?
Vad fan förväntas snubbar göra då?!

1. Vara vältränade
2. Tuffa, mesar går ju bort
3. Rika/betala allt åt tjejerna

Detta utöver att ett välartat utseende knappast är negativt.

Allt du behöver göra ms. fyra är att ta på dig lite smink..
Tänk för mig, jag har ångest dagligen eftersom jag är arbetslös, måste gå på gym 5dagar i veckan, alltid vara på spänn o kanske slåss om någon ska visa sig tuff inför deras ragg, så jag inte ser mesig ut inför mitt ;P..

Nämen nu drog jag allt till sin spets, precis som många andra redan har gjort.
prinsen i hundkostym.
Moderator

2010-01-21 23:16
psyko_slusk tog det till sin spets och överdrev, men har ändå en poäng. Det verkar på fyra som att ingenting förväntas av män. Tror du, fyra, att män inte missgynnas av rådande könsnormer? Vi är jävligt många som inte faller in på den klassiska bilden av en man, och det är nog precis lika jävligt som att inte passa in på den klassiska bilden av en kvinna (nu vet jag ju inte hur det är, därav nog).

Det bästa vore ju om alla fick vara som de är, vilket väl är ungefär vad GAIA säger.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-01-21 23:19
vältränade killar = snygga (oftast), ja jag ska inte ljuga
mesar = kan vara riktigt goá, tuffingar kan klart vara attraktivt, men ENDAST, och då menar jag ENDAST, om han är en "mes" i själen. det älskar jag, som inte spelar coola, inte spelar över, inte drygar sig, inte slåss annat än i nödfall och isf med heder, och är ödmjuka. de får gärna vara tuffingar för mig om attityden går att lägga bort. och jag skulle bli rent av arg om mitt ragg började tjaffsa med en annan kille, och dessutom slåss. nää, det går bort.
rika = alltid fördel, MEN, rika killar = oftast svin. samma med snygga killar.. men JAG utbildar mig, och lycka går väl före rikedom eller hur? ett jobb man trivs med och kan leva på är väl bättre än ett lite mer betalt jobb som man HATAR och inte tycker är roligt. så jag utbildar mig och ska göra något jag tycker om, vänta på den RÄTTA kärleken är därav lyckan. sen nöjer jag mig med det livet ut,. kräver inte pengar, kräver inte vältränad kropp, kräver inte attityd. jag kräver en man.

det är ju mycket mer manligt av en kille att kunna hålla sig ifrån ett nästan oundvikligt bråk än att ge sig på första bästa kille som killarna gjorde i högstadiet. män ska vara män, inte pojkar. och jag antar nu att psyko_slusk inte går på högstadiet eller gymnasiet.

min livsfilosofi. tack och bock

och ja, den lär kanske bli lite smutsig. men let's keep it clean OK?

2010-01-21 23:36
Jag är lite av den åsikten att det finns en tjej eller kille för alla, ta mig inte riktigt exakt på ordet men ändå. Känner flera tjejer som anses sjukt snygga som är tillsammans med snubbar som kan anses mediokra kanske, vad vet jag, och vice versa. Men det är sköna folk som inte hänger upp sig allt för mkt på just utseende utan mer på vad det faktiskt är för person. Är han/hon rolig, får han/hon mig att skratta, finns det saker att prata eller diskutera om, delar han/hon intressen? Osv osv..

För mig är det viktigt att tjejen är attraktiv och det är många faktorer som spelar in när en tjej är attraktiv, inte bara själva utseendet. Jag väljer hellre en tjej som är skitkul och får mig att må bra varje sekund men som många kanske anser vardaglig än någon toppmodell som är fett keff på allt annat. Därmed sagt betyder inte det att alla som är översnygga automatiskt är pantade eller dryga. Det finns alla varianter.

Sen om det bara gäller att sexa lite en natt med en stranger efter att man varit ute och festat så spelar kanske utseende en större roll. Något annat känner man ju inte till (och bryr sig kanske inte heller om). Därför tror jag många då hellre försöker sig på att få den "snyggaste" tjejen utseendemässigt som det är möjligt. Det är inte säkert att samma tjej är den som man vill ska föda ens barn, eller hur?

//Paz

2010-01-22 13:34
lol!
Saandrisch, du verkar ju galet mainstream i ditt tänkande =D

Du vill ha en snäll kille, som ser ut som en bad boy, gärna tatueringar, vältränad, kanske rakad skalle, men när det kommer till kritan så har han knappt provat hasch ;P..
Inte alls ovanligt har jag märkt.

Jag känner en sån kille, han kammar hela tiden =D.. Jag däremot ser ut som en snäll samarit, men att mitt nick är psyko_slusk är inte taget från luften :P..

hsh, vill man inte ha dem ytliga könsstereotypa killar som fyra snackar om, så skit i o sminka er o raka er o allt det där då?
Jag kommer välja bort er :P.. Men kanske någon annan inte gör det! och då är ju det troligen den rätta(här höll jag på skriva ett skämt, men eftersom det skulle misstolkas så hårt så låter jag bli... Bara så ni vet :P..)
prinsen i hundkostym.

2010-01-22 14:36
Folk som funderar på att operera sig därnere är samma folk som gör att samhället går på halvfart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-22 15:20
Folk som funderar på att operera sig därnere är samma folk som gör att samhället går på halvfart.

Jaha, så du funderar på operation då mao.?
prinsen i hundkostym.

2010-01-22 15:58
Var du ironisk eller fatta du inte vad jag mena?

2010-01-22 16:51
mens stoppar inte lite crazy fittlicking!...eller a..kanske.

tycker psyko_slusk hade en braaa poäng... bra!

finns det nån som är född me 6 läppar? vore intressant
vi är överallt!
Poet

2010-01-22 17:46
NoVa: En tjej pa 1800-talet i Texas, foddas med fyra ben och hon hade tva backen, och tva fungerande konsorgan. So det blir val sex lappar, om man raknar de hon hade pa munnen? :)
Poet

2010-01-22 17:47

2010-01-22 18:09
BC, fan det där var bara läskigt, :/

Verkade som det gick bra för henne ändå i slutändan.
Poet

2010-01-22 19:11
Skojar du haha? Jag satt haromdagen pa jobbet och hade skitbull, sa jag laste pa Wiki om sa kallade Freakshows som var poppis pa 1800-talet och tidigt 1900-tal. Laste om den dar tjejen bland annat och en italiensk snubbe med tre ben (som du kan googla/wiki ocksa)

Men yeah, hon gifte sig fan med en lakare och allt, 5 barn :) Jag undrar dock, hur sexet gick till? :S

2010-01-22 19:25
Herregud hur fan kan man ens diskutera dethär med blygdläppar hit och dit. En framstjärt är en framstjärt, vem fan bryr sig om man behöver flytta lite på dom ifall man ska åt bäret å slicka? Ingen klagade på det förr så vilka fan är vi som ska försöka klaga nu? Tycker du att fittan e ful? Ge fan i att ens försöka närma dig den då..nöjj dig med att sitta å handtralla istället för att trycka!
Coastin' Chucks!
Poet

2010-01-22 19:35
"life's a garden, dig it."

2010-01-23 03:18
Personligen tycker jag det är fint när en framstjärt har lite massa och inte bara är en anonym streckliknande öppning, min erfarenhet säger mig också som så att tjejer med lite fylligare vadj lättare njuter mer också. Eller njuter var väl att ta i, någon sådan lyx har man väl aldrig lyckats unna ett fruntimmer, men så tror jag ändå...
Intressepenisen hårdnar!

2010-01-23 13:42
haha unna ett fruntimmer, är du säker på att du inte bara legat o gosat med mellangården?

BC99 haha vafan det där va sjukt, men ja tänkte mer dom har ju inre och yttre läppar, kanske finns nån med 3 inre och 3 yttre? eller 6 yttre?
som en hel rosbukett där nere.

men hur den kvinnan fann en man är ett jäkla under , antar att man inte var så kräsen på 1800 talet? skulle vilja se nån nu 2010 ta en brud me 2 bäcken o 4 ben?
vi är överallt!
Poet

2010-01-23 14:49
NoVa: Haha aven "freaks" under var tid har en partner. Aven en blind hona finner ett korn :)

2010-01-23 14:52
Balhoo: hahahahaha, fint ritat :)

2010-01-23 15:35
har jag sagt åt om tatueringar??

2010-01-23 15:43
BC99

men vår tids freaks ser ändå normala ut jämfört med henne? haha

men ja det finns ju alltid nån för alla..eller a..typ ;)
vi är överallt!

2010-01-23 15:50
Sandrisch

Om du pratar med mig, så var det min egna analys av tjejer som dig..

Eller försöker du säga att du inte går igång när du ser en snubbe med tattoos?
prinsen i hundkostym.
Poet

2010-01-23 17:44
NoVa: Vet ej fan om jag ska vara arlig. Kanns snarare som om det fods fler "freaks" nowdays, men i och med att man har ett mer humant synsatt pa dessa "freaks" sa drar man inte med de pa cirkus eller staller ut de pa "mannisko zoo". Darav att man inte hor talas om de lika mycket.

Fanns ju han snubben i Indonesien som ser ut som trad och jag gjorde en trad har pa Whoa om en flick som foddes med ett oga i pannan och grejer :S

2010-01-23 17:47
sa drar man inte med de pa cirkus eller staller ut de pa "mannisko zoo". Darav att man inte hor talas om de lika mycket.

Hehe.. Det är fan synd att det inte är så =D
prinsen i hundkostym.

2010-01-23 19:40
slusken haha ja det försöker jag säga!tycker inte om det, kan vara ok med en liten, typ text eller något som betyder nåt, men nej är inget fan. och jag har inte sagt att han ska ha attityd. sa däremot att hellre ingen attityd??

2010-01-24 00:04
haha jaaa men trädmannen har jag sett, hans händer är typ rötter?

drar me dom på cirkus haha fan va hårt det låter egentligen...men ack så kul!
vi är överallt!
Poet

2010-01-24 05:06
Haha det var ju det som var "Freak Show" forr i tiden hehe :)