Operera sig "down-there"??
Det har bara blivit mer och mer vanligt att kvinnor lägger sig under kniven för att "fixa till" sitt lilla organ. Komplex finns hos hur många kvinnor som helst som bla tycker att inre blygdläpparna är för stora och "hänger" utanför de yttre. Jag vet inte, men det måste ju förekomma hos åtminstone 90% av alla kvinnor, och säkert 80% har eller har haft komplex eller besvär av det. Så min fråga till er är om ni tycker att det är vettigt att gå till en kirurg för att man tycker att man blev skapt fel och om det verkligen är "äckligt/fult/avtändande" you name it. Det kanske rent av är sexigt för det har jag också hört. Nu menar jag dock inte gigantiska utan bara stora nog att göra en kvinna besvärad över sig själv. (Inlägget ändrat av JP 2010-01-18 22:09:04)
Jag gillar inte sladdriga läppar. Om jag hade haft förhud som hängde ner typ två centimeter nedanför kuken så skulle jag nog vilja fixa till det också. Men det är väl upp til var och en, så länge man inte skadar själva organet så tycker jag att det är helt ok.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sandriish googla på cameltoe, finns stort antal män som diggar det :) Tycker också att det är upp till var och en, tycker du verkligen inte om ditt eget utseende, fixa det då! Däremot om man är osäker om någon ska tycka om det eller inte, fuck that. Du ska var nöjd med dig själv! Summan av kardemumman, vill du ha min och Funkentellers åsikt så är det bara och skicka en bild till oss på privata meddelanden. :)
Est. 1984
Själv har jag ingen förhud för jag tycker inte det är attraktivt eller hälsosamt på något sätt. och när det kommer till hängande blygläppar tycker jag inte alls det är så pass attraktivt och om du som person inte heller tycker de så är det inget fel alls att operera.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Vaddå inte hälsosamt? Den var ju där från början, det är inte något jävla penisfodral. Själv avskyr jag skönhetsoperationer, tycker inte jag har märkt så stor skillnad ändå på olika håll.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Som tjej så tror jag inte att jag skulle operera mig där nere, rätt nöjd med hur de ser ut. Sen så lär de la se lite annorlunda när man fött barn (om man nu gör de). Men som andra sagt så mår man verkligen illa av sitt utseende där nere eller sitt utseende överlag så varför inte liksom. Deras kropp, deras val...
I have always right, even when I have wrong...
cameltoe = bullfitta. Har inget med inre blygdläpparna att göra, det är de yttre som är bulliga.
Summan av kardemumman, vill du ha min och Funkentellers åsikt så är det bara och skicka en bild till oss på privata meddelanden. :) whoa.nu blev helt plötsligt snuska.com.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är nice med lite fladdermus låt den gro
RATED R!
haha ett jävla penisfodral. Bra sagt! asså man vill ju helst inte gå ner på en tjej och typ få lägga läpparna åt sidan först. Som två fläskkotletter. men vafan , om personen i fråga inte bryr sig så blir det automatiskt att man själv inte bryr sig, men om hon däremot försöker påpeka,hindra eller nåt sånt så kommer man ju lägga mer vikt på det och så skiter det sig och man spyr och allt blir istället japanskt spysex där man går direkt in i den mörka tunneln o jävlas
vi är överallt!
Äh, det är mysigt med lite läppar att suga på. Fula fittor finns inte, PUNKT.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Fula fittor finns inte Snälla, låt det inte bi en bildtråd av det här...
Haha, nej det finns säkert någon enstaka ful en, och så finns det ju sjukdomar som inte är alltför fräscha. Men jag har då inte sett någon "naturlig" en i lämplig ålder som jag ansett vara ful. Så är det.
"jag har fin hår. som en waterfall."
What? Alla mina polare och jag sjalv raknat, tycker om stora blygdlappar.
At the gates of Eternity...
Det är ju inte direkt det mysigaste man vet XD
Hej, Träffat Jacob?
JohnJohansson112 Själv har jag ingen förhud för jag tycker inte det är attraktivt eller hälsosamt på något sätt. Skulle det vara mindre hälsosamt att ha förhud? Det där har du nog fått om bakfoten. Att däremot ha en för trång förhud kan orsaka vissa komplikationer;
balanit . Att du tycker att det är fult med förhud är en annan femma, men vad jag har hört är det skönare för både tjej och kille att låta förhuden vara kvar, och det räcker som argument för att jag ska vara nöjd med mitt underliv.
haha jah ni, det är ju helt klart delade meningar, men sant att vi har vackra kompisar där nere ;) jag tror inte att jag skulle operera mig heller men funderade en del på det. fortsätt komma med synpunkter. och nää, snälla vill inte ha en bildtråd här men "fula" fittor.
två fläskkotletter.hahaha! nej jag menar snarare små gurkor ;) att lägga på fläskkotletten
Dom fyller ju sin funktion för min del och jag är inte missnöjd mina och skulle de va nån kille som inte tyckte att de dög lr var fina så finns de ingen anledning till att operera dem, varför ändra på sitt utseende om man själv är nöjd medans någon annan tycker att det ser för jävligt ut?
Det ar ju sexigt for fan! Kanns ju bara skumt att ha en brud med bara en springa och knappt nagra blygdlappar.No offense ladies, men ni har era preferences, so do a lot of men. Men = Big dicks Women = Big lips Love!
jag vet inte, är det en generationsfråga och tidsandan också? det låter ju tom skevare än att raka könet, fyfan vad avtändande det skulle vara
http://www.kommandot.se/wp/
kanske de.. för 10-15 års sen så var de la inte så många som rakade sig där jämfört med idag.. idag kan man ju operera vad som helst på kroppen känns de som...
haha nu lite privat, jag har aldrig haft några funderingar eller brytt mig förut men för ett bra tag sen, under "det fina" så kom det en kvinna in i bilden också (blink), som inte hade några, så började jag fundera om det var så det skulle vara då jag själv tycker det ser bättre ut på nåt sätt. I dont know. haha känner mig som värsta freaket, men som sagt, vi är väl vuxna.
jag har ju inte haft problem med killar som sagt nåt och har aldrig varit missnöjd förut.
Men = Big dicks Women = Big lips det låter fint det ;D
Men = Big dicks Women = Big lips Tänk om porrbranchen skulle köra på det mottot. Med tanke på hur snubbarna brukar va hängda så skulle vi nog få se läppar stora som elefantöron. En liten spin-off:
Finns det porr speciellt inriktad på stora (inre) blygdläppar?
Finns det porr speciellt inriktad på stora (inre) blygdläppar? Det måste ju finnas, men jag ser ingen anledning i att googla det med tanke på att jag ändå inte får länka det. Men googla upp det själv för tusan :)
Asså Sandra eller vad nu kan heta, är inte det viktigaste att du trivs med dig själv? Varför operera sig för någon annan? Du borde vara stolt för den du är och så som du blev skapt liksom. Folk som är mer lämpliga för att operera sig är folk som föds med defekter och mår dåligt utav det, där räknas inte du in.
Ärligt talat så har jag aldrig tänkt på storleken på blygdläpparna någon gång. Jag tror väldigt få bryr sig om det egentligen. Huvudsaken är att du är nöjd med dig själv.
GAIA och ni andra jo det kanske är helt sant. men det finns ändå i tanken. men det börjar faktiskt kännas bättre och börjar övertyga mig själv att det inte spelar någon roll. för övrigt trivs jag med mig själv, inga större komplex liksom. lite underligt att just detta ska ge mig funderingar. all love (Inlägget ändrat av Rachel 2010-01-18 23:59:16)
Sandriish Har du partner? Vad säger han/hon om det isf? Säkerligen inte ett ord illa för jag tror de flesta inte bryr sig ett skvatt om sånt liksom. Typ som om de flesta tjejer skulle bry sig huruvida en kuk är lite sned åt ett håll eller hur stor pung killen har eller liknande. Så typiskt tjejer att ha massa små komplex om de mest konstiga sakerna, :D Säger dock inte att många killar saknar komplex but still..
GAIA ,nej jag har ingenting fast just nu och har inte haft det på ett tag (finns annat att fokusera på), men det känns som att om jag haft det hade jag känt mig säkrare, kunnat prata om det och acceptera mig själv. haha men jo jag är nog bara fjantig om jag tänker efter. jag har då aldrig påpekat en kuk iaf ;D
fast det är jobbigt om man har en liten snopp och möts av gigantiska läppar som bara slukar den.... och ja , finns det en särskild fetisch i porr me jätteläppar vore det fan kul o se. det ska vara omänskligt stora , som att man har hängt en tjej i armarna från en bro med 2 st 20 kilosvikter fast i varje läpp, stretcha ut dom ordentligt
vi är överallt!
Amen vafan, sjuka ytliga samhälle! Vi är djur, vem fan bryr sig om det där?
http://www.earforcefm.blogspot.com
Tråd rensad Håll er till ämnet
Delam tange barat
Moderator
2010-01-19 00:00
för mig spelar det ingen roll om det e samurai-snitt eller voffla =)
//TW
i japan finns allt
Graffare
2010-01-19 02:05
Jag tycker det är rätt onödigt att operera blygdläppar. Om man tänker efter så är det nog knappast några könsorgan som är estetiskt vackra. Däremot ser alla olika ut och variation skadar knappast. Låt ditt downthere vara som det är, varje kön är ju unikt. En spegel av din genetiska karta.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Sandriish Exakt. Många går och tänker på massa saker. Är mina bröst stora nog, är min rumpa fast, ser jag tillräckligt smal ut osv osv. Men i själva verket går ingen annan omkring och lägger märke till 99% av de sakerna. Jag går till exempel inte på stan och reagerar när jag ser någon, typ letar efter brister osv. Självklart om det kommer någon gående som bredare än vad han/hon är lång eller har en svulst med storleken av en knytnäve mitt i ansiktet och liknande saker men i övrigt, nä. Jag tror inte jag sett en tjej naken som liknade någon av de andra. Vi är fan lika konstiga och unika allihopa, ^^
Producent
2010-01-19 04:54
gaia, det är ju lätt för dig att säga. du har ingen press på dig att vara söt liten prinsessa. oavsett vad tjejer och killar säger, så är vi uppväxta med att tjejer ska vara små, söta, perfekta och killar ska vara starka och framåt i arbetet. det jag vill komma med detta är att låt henne ha komplex, har hon komplex är det någonting hon förmodligen behöver bearbeta på ett annat plan. är dock fint att säga att alla är olika, men är inte alls lika lätt för en tjej med komplex att säga samma sak. inser nu att mitt meddelande låter supercyniskt och grinit åså. inte menat så gaia <3
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Nej för killar har ju absolut ingen press på sig gällande hur de ska se ut! Det förekommer ju BAAAAAARA hos tjejer har jag hört.
Look with your own eyes - See with your own mind
och ja , finns det en särskild fetisch i porr me jätteläppar vore det fan kul o se. det ska vara omänskligt stora , som att man har hängt en tjej i armarna från en bro med 2 st 20 kilosvikter fast i varje läpp, stretcha ut dom ordentligt Rätta mig om jag har fel, men finns det inte dokumenterat om en prostituerad kvinna som levde för flera hundra år sedan som hade tvåmetersläppar? Jag läste någonting om det, och enligt den källan så betalade män henne för att få krypa in där.
Moderator
2010-01-19 12:18
Rätta mig om jag har fel, men finns det inte dokumenterat om en prostituerad kvinna som levde för flera hundra år sedan som hade tvåmetersläppar? Jag läste någonting om det, och enligt den källan så betalade män henne för att få krypa in där. Alltså jag vill inte framstå som mer äcklig än nödvändigt, men det skulle jag fan vilja prova på!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
fast det är jobbigt om man har en liten snopp och möts av gigantiska läppar som bara slukar den hehe, det är ju sant. Tänkte gå in i tråden och säga hur fånigt det är med kroppsfixering och bla bla, men nu ändrar jag mig.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Ärligt talat så har jag aldrig tänkt på storleken på blygdläpparna någon gång. Jag tror väldigt få bryr sig om det egentligen. Huvudsaken är att du är nöjd med dig själv. ->
samma här alltså. håller helt med.
min spontana känsla är helt klart att om man som man eller kvinna har kommit så långt så man klagar på för stora blygdläppar så är något en aningen skevt.
scrotum HAHA fyfan tänk om det är sant? sitta och ha en liten picknick där, sitta me ett litet litet paraply bara.
vi är överallt!
Jag försöker hitta en vettig källa, men det är inte lätt att sålla bort all skit när man söker på "prostituerad två meter blygdläppar".
Aterigen, inget illa menat mot nagon dam har inne, men foredrar ni grabbar verkligen en liten glipa och inga lappar? Nar in i helvete blev detta "mode" ?
det ska bara vara ett hål. helt vakumförslutet.
Nar in i helvete blev detta "mode" ? Det verkar väl ganska jämnt inne i tråden. Handlar väl om smak, inte mode. Och det behöver inte vara en liten glipa bara för att de inre blygdläppanra inte hänger utanför. Det känns som att vissa här inne verkar tro att det är mer naturligt med hängande läppar än små läppar. Inse att alla fittor ser olika ut precis som resten av människan och det finns tillräckligt många för att alla ska kunna hitta någon som dom själva gillar.
Alla som vill ha då rå...
Funken : Absolut inte, darfor jag ber om ursakt nar jag sager att jag diggar stora lappar. Det ar ingen offense till tjejer som har sma. Det ar totalt min smak och inget annat. Sen att fittor och lappar kommer i alla former och skepnader ar ju inget annat normalt.
Det är inte mer än rätt att fruntimmer också får dras med lite könskomplex.
Intressepenisen hårdnar!
Jag försöker hitta en vettig källa, men det är inte lätt att sålla bort all skit när man söker på "prostituerad två meter blygdläppar". Haha. Google ger mig svaret:
"Longest Labia Minora: some African tribes enlarge their labia to 7 inches in length." Inte riktigt två meter..
Walking the street of dreams
Moderator
2010-01-19 20:40
word på wasteapa01 :P
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick