Graffare
2009-12-17 03:44
Hur kom du på ditt nick?
Jag har funderat många gånger över vissa personers internetnick, vad dom kommer ifrån och så vidare. Så tell me. Hur tänkte du när du skapade ditt internetnick? Jag har två: Mehow - Random kul bokstäver att måla.VeCn - Som jag bara använder här nu mer, då jag insåg vad det blev om man uttalade det. Och är också så tråkigt som random graff-nick som var kul då.
lyssnade på nån dnb-låt av aquasky och ba "åååh vilket fint ord!!" haha, töntigt. nickar starfish också, jag var 12 år och började hänga på irc och ville ha ett fint namn... suck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Efter mycket om och men, många sömnlösa nätter och velande. Kom jag fram till mitt nick. Men de var precis i början av whoa sen blev jag bannad men efter ett par år var min gammla pranks från gymnasietiden glömda och THE PUSSYBEAR ressurected.
Ett passande ord bara.
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Graffare
2009-12-17 09:34
Efter att ha blivit bannad 25 ggr så tog jag ett namn som påminde om min livstil på den tiden. Tänk att jag ändå har skött mig i snart 8 år :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Jag är väldigt lat. Perezoso (maskulint) perezosa (feminint) beytyder lat på spanska. Jag valde maskulint istället för att jag tyckte det såg bättre ut och för jag ville ha en till bokstav. Var 14år då jag reggade mig här. På den tiden blandade man ofta stora och små bokstäver. pereZosAa ser ju bara konstigt ut. Så då tog jag pereZosOo istället :)
Amazigh är en grupp människor som bott i norra afrika hur länge som helst. längre än araberna.
deras tideräkning är på 2975 om jag inte minns fel. Och dom har haft kungarike från marocko i väst tille gypten i öst där dom bråkade med faraoerna ett tag. Sedan från medelhavet och ner till niger och mali hittar man dom än.
Amazigh är det samlade namnet på dessa människor som egentligen var VITA judar. men nu blivit mörkare pga av blandning med riktiga mörka afrikaner och med araber.
Idag hittar man de flesta i Marocko området.
Några grupper som finns inom amazigh är Tamazight, Tchilha, Rif, Kabyle och Tuareg.
Tamazight, tchilha och rif bor alla 3 i marocko. och marocko är inget stort land. Men de har svårigheter att förstå varandra.
Här är en målning av den FÖRSTA drottning som Amazigherna haft. Hon var Tuareg och styrde sitt kungadömme från Ahaggarbergen i Algeriet. Hon ansågs vara den snyggaste kvinnan i världen och alla män trånade efter henne. Levde på 300-400 talet efter kristus.
Amazighen will remember
Hennes gravplats är en av de ytterst få icke plundrade i hela afrika än idag. Och det beror på att så många hade sån stor respekt för henne. Så än idag kan man få se henne.
Amazighen will remember
Amazigh F21 tack för historian vad fin den va är sugen på att besöka hennes gravplats:)
Dumboleifi var bara ett försök till att få till det löjligaste och fulaste nicket någonsin. Mitt andra som jag använder är Boddah, det är Kurt Cobain's låtsaskompis, sån bajtare är jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Biltema.. Det låg en biltema katalog vid datorn när jag skulle regga mig. ja sådan fantasi har jag.
BLÄ
Jag tänkte "Nää... Nu jävlar ska jag komma på ett nick"
Jag antar att det var för att jag tyckte att det lär jävligt tufft när jag var femton.. Nu skäms jag mest, men man vill ju inte gärna tappa sin e-penis bara för att man ser ut som en tönt.. :D
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Mitt riktiga namn fast jag byte ut ett S med ett Z för att det är en förbannat cool bokstav. =)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Graffare
2009-12-17 12:28
E-penis är den 2010-talets nya form av manlighet.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
En simpel kärleksförklaring till den högst varierande kost som erbjöds dagligen i skolmatsalen.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Ville bara se hur många PM jag skulle få av desperata killar, sen blev det att jag började använda den.. Tror det landade runt 115.
Dysläktikär
well. im a total wanka'!
ett äpple, två äpplor
Redaktionen
2009-12-17 12:53
anns nåt "kul" sms som undrade ifall man kunde lösa koden. I slutet stog det nåt med att man skulle vända telefonen uppochner och då blev det ASSHOLE 370HSSV.. På ett ungefär.. Kommer inte ihåg riktigt.. EDIT: "370HSSV 0773H Can u crack the code? No? OK. Turn phone upside down and read it again. "
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
HELLO ASSHOLE!!
ett äpple, två äpplor
Moderator
2009-12-17 13:44
370HSSV Haha, det här var något som jag undrat över! Sjukt kul ändå
time isn't wasted when you're getting wasted .
Naboo, ja efter planeten Naboo såklart.
HELSINGBORGS IF!
har för mig en polare i årskurs 7 skrev en berättelse om "vroksjab och ssip" på svenskan...
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
lyssnade väldigt mycket på The Misfits under en period...dessutom är det en nice frisyr.
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
efter låten av looptroop och petter.. ska egentligen vara två "o" men tyckte de såg bättre ut såhär.. 147 efter tumbas postnr.. skitgammalt o skittöntigt, ja vet
Vi satt o skulle rimma på våra namn på en fest och av någon anledning kom jag på "Ellinore Pellinore Florsocker", och sedan blev det EPF..
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
mamma kallade mig satmara först. jag gillade det.
pereZosOo skillnaden mellan den maskulina och feminina versionen var ju ytterst minimal, det som gjorde att det såg konstigt ut var ju dubbelbokstäverna på slutet, men du var 14 jag vet ;) baldur var mitt gejmernick på den tiden jag satt i hudiksvall å lirade quake 3 på nätterna, ja vintertid i den staden fanns inte mkt att göra..
Haha jo sant. Fast tycker om mitt nick. Det kunde ju varit värre om man skapade en när man var 14 haha.
blev döpt till det.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
lia är fint. Så heter mor min också.
Två första bokstäverna i mitt förnamn och de tre första bokstäverna i mitt efternamn.. Känns inte lika roligt som förklaringarna Biltema, 370HSSV och potatissuger gav haha
en snubbe i ett tv-spel när jag var i p12 snåren (därav felstavelsen, ska vara kimahri istället.)
aja, har inte orkat byta, på senare tid har jag börjat nicka kladkimhari, för att hedra internetfenomenet klad hest.
Math|ias Ett nick en vän gav mig. De ska vara ett engelskt uttal på de oxå annars låter det bara töntigare än vad det är.
Jag har ingen personlighet
Hah, kommer från Balkan och bokstäverna "ize" är en jävligt najs kombination. Många tror att ize:t kommer från womanizer, haha men det gör det FAN INTE!!;)
blastboy = nåt fusk på gta2
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Tänkte på spöken, ansiktet och mördare... eller inte
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Graffare
2009-12-17 19:37
Jag och en tjejkompis(suzie) reggade oss samtidigt tack vare en gemensam kompis. fick för mej att jag skulle ha en karriär som rapartist på whoa men floppade totalt. ville dock trotts skammen fortfarande hänga på whoa och frågade då min kompis suzie om jag fick överta hennes whoa eftersom att jag visste att hon varken var aktiv eller gillade hiphop. ibland dyker samtalsämnet upp och då brukar suzie skratta åt mej för att jag flera år senare fortfarande har hennes whoa. snart 8 år tillsammans whoa tack vare dej har jag fått bazz.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Från Douglas Adams fjärde bok i Liftarens guide till galaxen -serien. Heter egentligen "Ajöss och tack för fisken" men det blev lite långt. På engelska "So long, and thanks for all the fish". Det är det meddelande som jordens alla delfiner lämnar efter sig strax innan de försvinner ut i rymden för att slippa undan jordens undergång. "Detta meddelande misstolkades tyvärr som "ett förbluffande läckert försök att göra en dubbel baklängessaltomortal genom en ring och samtidigt vissla på The Star Spangled Banner"."
Producent
2009-12-17 20:14
Va o hälsade på en polare i helsingborg o vi rökte mycke brajj på den tiden. varje gång han vaknade upp så satt jag med en spliff o puffade för fullt. Då sa han " hey fumes sluta o rök så jävla mycke" så det vart att jag körde med det. Byte ut S mot Z för att det skulle se häftigare ut...=D
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Siveri = Mitt efternamn
Would I shit you? You're my favourite turd.
Moderator
2009-12-17 20:24
Mitt andra acc blev bannat pga att en polare satt sig o dummade sig i politikforumet från min användare :P så gjorde bara en ny o skrev bara nått haha
//TW
jag var la lite trött. Sen orkar jag inte hålla på med mitt andra acc som förlorar sitt lösenord varje dag så man måste fixa det.
Men då.
Det föll sig bara naturligt, orden dök upp i mitt huvud bara.. Mitt nick och min forumsignatur är en ungefärlig beskrivning av mig typ.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Producent
2009-12-17 22:19
En gammal svensk webb-byrå hette "xlnt media", så jag tog "xlnt" då jag tyckte det var ett snyggt sätt att skriva excellent på.. end of story!
tumba 147, we'll never go to heaven (Y) haha jag 15 år kanske, satt med några polare höga som hus och snacka strunt. sen sa jag bara "jag ääär så jäövlaaa soooft aassåååå" min polare sa "faan är du mjuk?? typ som den här kudden, MJUK SOM EN KUDDE HAHAHA". och då fick det bli mitt geeky nick xD softlikeapillow , låter som en p12 :D sen blir det ju lite roligt med förkortning SLAP (Y)
Min första användare hette "xeno". Mindre lyckat namn. Efter diverse dödshot och konstiga förslag från andra användare övergav jag dock honom. :] Sen skulle jag komma på ett nytt namn. Då tänkte jag "apa". Perfekt! Visade sig att det redan fanns en apa. Vilken härmapa! Jag är ju den riktiga apan.... En kul grej är att det tog flera år innan jag upptäckte att whoa hade ett forum. Trodde först bara att sidan gick ut på att man hade en profil och sen drog runt och härjade i folks gästböcker.
Strikes back
tekniskt sett ett av mina förnamn...