Jag skulle aldrig bli tillsammans med en tjej som jag hade sex med första kvällen Tycker det är slampigt. Och det är inte bara från tjejens håll utan går både och. Alla är vi olika men jag tycker att såna tjejer är skabb. Dock skulle jag kunna ha sex och endast sex med tjejen ex antal gånger då jag kan skillja från sex och förhållanden . Vissa kan inte det när de blir för intimt. Heltrist inställning. Klickar det så klickar det, that's it.
det perfekta vore en kille med lite attityd..skitsnygg.. å ändå lite töntig haha. Den beskrivningen är spot-on på mig. Jag kan dessutom laga mat.
Så StarNate, dump the zero and get with the hero :P
Redline!
Bra fråga, speciellt att du är tjej som frågar. Jag är på två olika sätt, en ja vill bara sätta på bryr man sig inte så mycket om. Den andra verkligen bryr man sig om. Och sånt trodde jag brudar skulle märka bättre än va de gör.
Jag har ingen personlighet
nä..sånt märker man inte..det är väldigt lätt att bli blind när man typ gillar nån.. å tolka allt som bättre än det egentligen är.. jag vet precis egentligen hur en kille som är intresserad på riktigt är.. men ibland så träffar man nån som får en att glömma allt man visste.. så jävla dumt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är väl jävligt olika det där, jag har inte några speciella tjejer som jag går runt och tänker på daglig basis att "henne skulle man ligga med fyfan", utan blir det så blir det så. Eller menas det som "en person man hade kunnat TÄNKA SIG att ligga med"? För då är det ju hur man behandlar i princip alla brudar man känner som ser bra ut. Om det är en brud som man "har på gång" men inte är intresserad av mer än sex med så blir man väl drygare, mer ointresserad, svarar inte på alla sms och hör inte av sig lika mycket osv. Brudar som jag är genuint intresserad av kan jag lätt bli "för snäll" mot, lite för avvaktande och vänta lite för längre än vad man borde på att göra vissa moves för att se om hon gör dom först, något man ofta får höra i efterhand, men vafan, vem är det som säger att det alltid är killen som ska "lämna ut sig" och försöka få en kyss, föreslå att man går hem tillsammans osv osv osv? Sen är ju jag en sån där skum jävel som föredrar att ligga med nån när det är känslor inblandat, annars kan man lika gärna runka (detta gäller givetvis inte under alkoholpåverkat tillstånd då man kan få för sig att det är rätt nice med ett ons ibland)
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Om jag är intresserad av en tjej så försöker jag så gott som möjligt att undvika ragg , bara prata allmänt och så vidare :D
Om jag är intresserad söver jag dom oftast med flunitrazepam (rohypnol) och sedan knullar. Vill jag bara knulla kan det gå till lite våldsammare och grisigare.
Lyricist
2009-12-02 23:15
Man blir aldrig klok på kärlek hur mycket man än frågar. Det finns 1000 svar, men dom behöver inte stämma in på killen du träffar. Dock lär ju killen som endast vill ligga ha en tendens att höra av sig varje fredag och uppdatera sig om vart du skall ut under helgen så han kan vara där och ragga, medan töntiga pojkvänsmaterialet dyker upp när du tappat väskan, inte får ut jackan och behöver lite riktig kärlek! Kör på känslan bara. Skiter det sig finns det fler fiskar i sjön:D
Om jag redan vet eller har starka aningar om att tjejen är intresserad så agerar jag genuint och går efter vad hjärtat eller andra kroppsdelar vill. Har jag ingen aning om hur hon tänker så blir det att jag medvetet och systematiskt beter mig på ett visst sätt. Tex inte säga och göra vad jag vill säga/göra utan istället säga/göra det jag tror är bäst för situationen tills jag vet mer. Fast är det bara en dussintjej som jag inte bryr mig om så lägger jag inte mycket tanke bakom mitt beteende för då är ett eventuellt nederlag ganska betydelselöst. Är det en tjej som jag bryr mig om så är det klart "man spelar spelet" för att gardera sig lite. Jag tror alla människor gör det oavsett vad de säger. Vissa gör det väldigt medvetet medans andra gör det utan att tänka på det som en försvarsmekanism och det är då jag tror att det bara blir klumpigt, konstigt och kan leda till att man förstör allting.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Man måste ju ha satt på någon för att bli intresserad.
PrinsMio Nej nej nej, först ska allt utom personen i fråga försvinna när du tittar på personen, och du ska känna dig som en fjäril med kol. Sen ska ni ömt smeka varandras kinder tills biprodukten "samlag" uppstår av sig själv. Sen ska hon lyfta på benet när ni kysser varandra (och det ska lysa om er).
Alltså, problemet är att alla kollar på American Pie och sånnna filmer och gör sex till en stor sak. Man borde se på sex som man ser på en kram osv. Folk måste slappna av.
krogbrudar e ju lite nasty ändå..man vill inte ha den där svettiga diskofittan...
vi är överallt!
När jag ser en brud så ser jag aldrig ett potentiellt flickvänsmaterial, utan de blir mer att man kanske försöker småragga lite och sedan när man snackat en stund då kanske jag märker, shit, denna brud verkar vettig osv.. då kan jag börja tänka att hon kanske kan bli en flickvän, annars så tappar jag antigen intresse lr får till det. Ibland både och. Det tycker jag är en svintrevlig inställning, genuin och simpel. Och jag blir verkligen förvånad över mångas inställning till sex dirr. Personligen har jag aldrig erfarat att sex första kvällen skulle påverka mina eventuella känslor för duden. Jag har iof aldrig erfarat någon så snygg/sexig/attraktiv att jag bara precis skulle vilja dra hem honom och ligga skiten ur han heller. Finns intresset för mer finns det, oavsett hur man påbörjar relationen. Klart att det kanske sänder lite oseriösa vibbar, men man får ju hoppas att människor är såpass snälla mot sig själva att de ändå släpper fram sina känslor om det uppstår några.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den beskrivningen är spot-on på mig. Jag kan dessutom laga mat. Så StarNate, dump the zero and get with the hero :P haha du är inte den enda intressanten som hört av sig efter denna tråden :) men jag får väl skylla mig själv..skriver man ordet "sätta på" å är tjej, så blir det kanske så.. laga mat säger du..jag är vegan..kan du fortfarande laga mat? :) jag kanske borde skriva en kontaktannons istället..en kille som gillar samma musik vore ju inte så fel.
och för att inte spåra ur min egen tråd..så tack för svaren :) nu vet jag precis.....att killars syn/åsikter på sex/intresserad är lika olika som det finns killar.. det kunde jag nästan lista ut själv.. men kul att höra va ni säger iaf :)
Redaktionen
2009-12-03 20:58
alla brudar ar dramaqueens som KOMMER borja lipa over att det inte blev gullig datefeeling bara for att ni gnuggade forsta kvallen o tva veckor framat. vet inte vad det tillfor traden men tror jag sag diskussionen nanstans.
namaste
Hmm, frågan har lika många svar som det finns i människor även om majoriteten påstår antingen ett utav de två: 1. Man behandlar alla likadant. 2. Man blir blödigare/mesigare mot den man gillar. Varav ingen av de två behöver stämma, då det kan bara egentligen bara säga hur den svarande har varit / brukar vara för de som skriver här kan knappast se in i framtiden och vet inte om de kommer ändra sitt beteende i framtiden eller kanske just för den tjejen/killen. Exempelvis, användaren GAIA här behandlar alla tjejer likadant då han blivit sviken och kör en hård stil gentemot dem. Kanske imorgon, om en vecka, om en månad, om ett år eller om 10 år så träffar han en tjej som han faller för med hela sin själv och han klarar inte av och köra sin machostil längre utan blir blödig och tofflar sig runt. Samtidigt kan den som vanligen börjar toffla sig om det är en tjej han gillar och "man up" och går fram till tjejen och säger som det är. Som Ankenfali skriver så bra, klickar då klickar det fan :) Ett annat sätt på frågan är väl att det är 50/50 på att han är genuint intresserad av dig eller vill sätta på dig, av de 50 procenten oavsett vilket som inträffar så är det 33.333% chans att han antingen vill inte träffa dig mer, vill bara ha knullkontakt med dig, vill bli ihop med dig osv och ju längre det går desto mer faktorer börjar spela in :P
Måste säga att jag är förvånad över hur många smarta killar det finns på whoa..som har helt normala tankar.. mitt största problem är att jag ser ner på killar.. och tror dåligt om exakt alla killar.. både jag å mina vänner har träffat på killar som ljugit om det mesta.. tex. killar som har flickvän å ändå vill träffa oss och ljuger om att dom är singlar är inget ovanligt...efter ett tag sätter man alla taggar utåt vare sig man vill eller inte.. jag har förutfattade meningar och vill verkligen inte se ner på killar för klart inte alla är sånna..men jag gör det ändå..jag kan inte lita på nya killar jag träffar, det går bara inte.
StarNate_:
jag kan inte lita på nya killar jag träffar, det går bara inte. Man ska aldrig lita på någon man precis träffat men att aldrig släppa in någon måste vara extremt jobbigt. Då flyr du ifrån kärlek på grund av rädsla.
Redline!
jag e ju lite som jag e men jag reagerade lite på de dära första kvällen, sex på första kvällen skulle jag inte vilja ha som flickvän, känns lite fel. Personen i fråga kan vara en helt sagolik person men som fattade tycke för just dej och sen blev de som de blev men till tråden da... En som man vill ha i säng pratar man med lite mer framfrusigt och inte lika försiktig vad man säger till denna, och utstrålningen i ögonen säger allt. En man helt enkelt tycker mycket om är mera "romantiska" handlingar, mer intresserad utav att bara mysa och ha det bra, mer intresserad utav vad hennes liv består utav, ha konversationer som handlar om allt mellan himmel och jord
www.samyprod.com
så om en kille säger "ska vi mysa idag?" så betyder inte det "ska vi knulla?" som jag skulle översatt det?
Vet ju inte eran relation och hur han formulerar sej, men om du ser till helheten om han försöker använda sina meningar till sex relaterat, inte rakt ut utan går runt med andra meningar så skulle det tolkas som att han vill ha sex. "Ska vi mysa idag", det skulle jag tolka som "sugen på sex" men det beror ju på om ni har myst innan och hur ni för eran konversation från början, hur länge ni träffats och så vidare, jag kan även använda "ska vi mysa idag?" beroende på längden och relationen men i början skulle jag formulera mej "vill du ses idag.. osv..." men alla e olika individer. som sagt, se till hela helheten och försök begrunda hans formuleringar och meningar och vart han vill gå med er relation
www.samyprod.com
lär känna personen om du e intresserad, kan ju även vara så att personen i fråga har svårt att formulera sig och säger rakt ut vad han vill göra/ha som inte innefattar sex, mysa för han kan vara sex eller helt enkelt mysa
www.samyprod.com
så om en kille säger "ska vi mysa idag?" så betyder inte det "ska vi knulla?" som jag skulle översatt det? Det beror väl skitpå? Klart det kan betyda ligga, men det kan betyda mysa också. En idé kan ju vara att fråga skapelsen?
När det gäller ragg/ligg så är det lite beroende på om jag känner damen eller inte. Har jag signalerat att jag önskar att belägra henne, och hon visat samtycke brukar det gå rätt lätt och raka vägen. Utgår alltid ifrån att tjejen är lika sugen på stock som jag är redo att ge. Gäller väl att ta reda på kursen innan man ger sig ut på havet så att säga. Flickvänsmaterial är så mycket mer prestige, analyserande och pressat att hantera. Om man finner ett djup i tjejen som är tilldragande blir hon även mycket snyggare och skönare att ha sex med. I teorin vet jag att det sämsta man kan göra är att ge ut sig helt och toffla som en liten efterbliven. Tycker detsamma om tjejer. Det blir för lätt och krystat. Svårare att rätta sig till i praktiken om man faller i förälskelse... Sedan tycker jag att det är fult att skilja på sex och kärlek. Sex är kärlek och vice versa. Hur gulligt Twilight förhållande det än suktas efter blir det bättre med lite hårt, vårdslöst sex.
http://www.johnlemon.se - varje dag
Producent
2009-12-04 17:27
intresserad av att sätta på?
så om en kille säger "ska vi mysa idag?" så betyder inte det "ska vi knulla?" som jag skulle översatt det? Jag anser att det är svårt för oss som inte känner killen det minsta ge något vettigt svar på denna fråga, vi vet inte hur han är. Mysa låter mer som att kramas i soffan till levande ljus och se på film eller lyssna på soft musik och snacka, kyssas då och då, sen vad som händer är upp till er själva.
Är väl inte för mycket begärt och faktiskt ta och ställa frågan till killen rakt av: vill du bara knulla eller är du intresserad av att ha förhållande?
Saken är att killen med stor sannolikhet vill sätta på dig hur som helst, med skillnaden att vid förhållande faktiskt hålla sig till dig och inte vara med andra förhoppningsvis.
Angående:
Måste säga att jag är förvånad över hur många smarta killar det finns på whoa..som har helt normala tankar.. mitt största problem är att jag ser ner på killar.. och tror dåligt om exakt alla killar.. både jag å mina vänner har träffat på killar som ljugit om det mesta.. tex. killar som har flickvän å ändå vill träffa oss och ljuger om att dom är singlar är inget ovanligt...efter ett tag sätter man alla taggar utåt vare sig man vill eller inte.. jag har förutfattade meningar och vill verkligen inte se ner på killar för klart inte alla är sånna..men jag gör det ändå..jag kan inte lita på nya killar jag träffar, det går bara inte. Jag är inte det minsta förvånad. Finns playande killar och finns playande brudar. Ett prima exempel på en kille som blivit bränd en gång för mycket är GAIA som nu valt och vara helt egoist och inte släppa någon nära. Visst förekommer det askungehistorier, men i verkligheten så är det först och främst de starka som överlever. Med dig är det vice versa, du har blivit bränd en gång för mycket av snubbar utan vett & etikett och därmed har du nu garden uppe. Förmodligen är det svårt och få dig på fall nuförtiden, men förhoppningsvis är det en grabb som inte ger upp på direkten och kan få dig och tagga ner lite.
Bara bra att folk inte är blåögda som fan, alldeles för många som försöker utnyttja en för att själva må bättre psykiskt eller försöka sko sig på en.
Kaneida, blev du bränd av GAIA?
Kaneida Så sant så. Det som StarNate skrev:Måste säga att jag är förvånad över hur många smarta killar det finns på whoa..som har helt normala tankar.. mitt största problem är att jag ser ner på killar.. och tror dåligt om exakt alla killar.. både jag å mina vänner har träffat på killar som ljugit om det mesta.. tex. killar som har flickvän å ändå vill träffa oss och ljuger om att dom är singlar är inget ovanligt...efter ett tag sätter man alla taggar utåt vare sig man vill eller inte.. jag har förutfattade meningar och vill verkligen inte se ner på killar för klart inte alla är sånna..men jag gör det ändå..jag kan inte lita på nya killar jag träffar, det går bara inte. Exakt så ser jag på nästan alla tjejer. Billiga. Korkade. Tråkiga. Men jag är inte så dum att jag inte vet och ser att det finns undantag som är fresha och har lite stil, men tyvärr så är de bara några procenttal jämfört med skräpet. Det är inte så att jag blivit direkt "bränd" liksom. Mest bara en enda lång sammanhängande erfarenhet under 10 års tid där de bara gjort mig besviken och äcklad, gång på gång på gång. Tjejer som är falska, ytliga, osäkra och oseriösa. Men det är helt cool, jag har en ny livsfilosofi och är glad och nöjd. Att den filosofin innebär att jag pissar på och kör över allt och alla i min väg skiter jag i, hahaha..
Gaia: vart bor du? vi kan dejta å se vem som är mest elak haha nämen fyfan jag vill inte vara en sån som har alla taggar utåt...jag vill ju bara vara snäll å kunna lita på killar :/
StarNate Oslo och sorry men jag dejtar inget mer förrän jag kommit ned till mi tierra patria, hehe.. Finns ingen här uppe som är ens det minsta intressant för mig, iaf har jag inte mött någon ännu och oddsen talar väl emot att jag gör det innan jag drar. Men elak är jag aldrig. Behandlar bara folk som de i min mening förtjänar att behandlas. Tyvärr har jag inga konkreta råd till dig och ditt problem men lycka till. //Paz
mstery Vad får dig och komma fram till den frågan?
GAIA Är inte lika negativt inställd gentemot folk som du är, men förstår din inställning. Du verkar inte ha tagit illa upp för hänvisningar till dig i mina inlägg, inget påhopp från min sida, utan vill bara hänvisa till det du skrivit.
StarNate_ nämen fyfan jag vill inte vara en sån som har alla taggar utåt...jag vill ju bara vara snäll å kunna lita på killar :/ Känns dock att du har själv satt dig i situationen lite smått. Visst finns det killar som har kommit och charmat trosorna av dig. Känns för mig som att du själv sökt dig till killar som är "badboys" - spännande, farliga, otämjda, partynissar. Snubbar som livar upp ditt liv. Är du tråkig själv eller? Kan inte direkt förvänta sig överdrivet mycket lojalitet från dem heller. Visst finns det även killar som är så som du eftersökte, snygga, intressanta, samtidigt ändå lite töntiga. Saken är att du har inte lyckats hitta sådan och de har inte bemödat sig med dig för annars hade inte den här tråden inte blivit till. :)
Dessutom pallar inte badboys med lamm som söker spänning heller, de har en jaktinstinkt, när de fått bruden så blire nästa morgon "Ciao baby, idag byter jag meny." och vips är de borta igen.
Känns som att du måste leta upp en öppensinnad tråkmåns och få honom göra grejer du gillar. Får en i grunden stabil grabb som lär sig det du gillar. Dessutom är det fest, buller och bång i 24/7, hur lång tid dröjer det innan det tappar sin spänning?
Har du födelsedag varje dag, så tappar det sin specialitet efter ett tag.
Kaneida Om jag är en tråkig tjej? nej..inte det minsta..jag är rolig, söt, snygg å het..å snäll..när jag väl försöker.. jag faller inte för playerkillar, det slutade jag med när jag var 20 eller något sånt..(bättre sent än aldrig) å min senaste pojkvän var världens snällaste kille..absolut ingen badboy.. han som jag har träffat på nu är heller ingen playerkille, iaf inte den typiska playerkillen... alltså jag träffade en kille som helt enkelt inte var intresserad av mig..bara av sex..å det fick han inte :) men bara för att en kille inte är intresserad av mig på ev. förhållande-sättet så gör det ju inte honom till en player...fast det är första gången i hela mitt liv som jag har blivit dissad av någon.. och det känns lite jobbigt.
kanske ska tillägga att jag menar första gången jag blivit dissad av någon jag verkligen velat träffa mycket mer.. menade inte att alla killar vill ha mig eller något sånt skit :)
Ok har missuppfattat lite då. Sånt som händer. Uppfyllde din senaste pojkvän din krav på "det perfekta vore en kille med lite attityd..skitsnygg.. å ändå lite töntig haha."? Vad hände där som gjorde att det sprack? Egentligen inte min sak och veta det där. Får vara mellan er två. Önskar dig lycka till i sökandet efter mr.right och hänvisar dig och droppa inlägg i kontaktannonstråden haha.
Kaneida eftersom jag respekterar mitt ex så kan jag som du förstår inte skriva om mina åsikter om det i en tråd på internet.. haha ja det kanske jag borde göra, men tror inte det finns nån som kan leva upp till mina krav faktiskt :)
fast iof så borde det ju finnas en hel del killar som gillar hiphop här.. och det är ju ett av mina krav :)
Kaneida Är inte lika negativt inställd gentemot folk som du är, men förstår din inställning. Du verkar inte ha tagit illa upp för hänvisningar till dig i mina inlägg, inget påhopp från min sida, utan vill bara hänvisa till det du skrivit. Np amigo, jag såg det inte som ngt påhopp. Är inte negativt inställd, snarare realistisk. Ser jag en fin tjej utnyttjar jag henne bara och skiter i henne sen. Inte så jag går runt och är sur, nere, cynisk eller liknande, haha.. Sånt är för pussies. Som sagt, den dagen jag hittat en ordentlig tjej med lite klass och stil så tar jag henne seriöst. Har mött en och annan, har polare som har sådana, men de växer inte på träd direkt. Iaf inte här. //Paz
Producent
2009-12-05 00:40
du glömde klaga på oss svenskar inom detta ämne gaia :)
Producent
2009-12-05 00:41
"alltså DET jag hatar med svenskar...."
Självklart klagar jag på svenskar, haha.. Dom suger fan, tråkigaste folket på jorden.. Spelar ingen roll vilken färg eller form de har, en svensk syftar på nationalitet och kultur och random Amir med föräldrar från kurdistan är oftast like mkt svenne i sättet som valfri Erik med etniska svenska gener. Rent generellt? Ja, de flesta svenska medborgare är fan tråkiga. Inklusive de slutty brudarna man oftast möter ute på byn. Snälla, skriv något mer till mig i tråden vettja, haha..
Jag gjorde ju tråden för att jag undrade angående en viss person..vad han var ute efter.. och nu vet jag svaret.. sex and only sex... fick nämligen reda på "sanningen" igår..och han har flickvän visade det sig..men skulle ändå leka dejta me mig. 5:e gången i rad detta händer mig..så jävla sjukt så jag spyr på det!
StarNate_ Aj illa, bra i alla fall att du fick reda på det förr och inte senare när du legat med honom några gånger. Lycka till i ditt sökande efter en kille som kanske inte är Mr. Right, men som åtminstone är singel :)
Kaneida tack :) haha jag söker inte direkt efter nån..men om nån som verkar trevlig å som jag tycker är snygg ramlar in i mitt liv så är jag öppen för förslag...men annars så tänkte jag flytta in i ett kloster nånstans så jag slipper allt vad killar heter :)
matadåren P 27 word!
Hej, Träffat Jacob?
kloster låter bra... de lär ju ha värsta orgierna på sådana platser! sanna mina ord...
StarNate_ F25 Inte kul alls, hände mej oxå en tid sen...riktigt trist när folk inte kan vara ärliga bara! Jag tror jag joinar dig i klostret haha :)
Love is shit that's why I won't deal with it!
Behandlar dom likadant tills jag knullat, sen skiljer det..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
T2dafuckin Välkommen, saknat dig i trådarna.StarNate_ Frågade du om han var upptagen? Annars kanske han bara väntade på att du skulle fråga... Nej, jag menar inget vettigt alls.
Ankenkefali: Japp det frågade jag..men han sa att han va singel.. så jag trodde på det.. Men nu har saker ändrats lite..han har ingen flickvän..det är för komplicerat för å berätta om.. sammanfattningsvis kan jag bara säga att jag har förlorat något jag verkligen hade velat ha, genom att bete mig som en jävla misstänksam idiot :/